Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z przepustnicą

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 12 mar 2016, 17:41

matronic sie nazywa:) sterownik do silnika :) a drugi jest od czujników :) przerabiałem ten temat u siebie :)

działa działa działa schodze rano do samochodu odpalam i dupa , prycha kicha i nie jedzie wogole vaguje auto , a tam te same błedy

niezrozumiały sygnał z przepustnicy
brak adpatacji
kopałem jak idiota pojechałem do kolegi na stacje demontazu pojazdów ma mnóstwo a8 do rozbiórki
wziołem 2 przepustnice od działajacych aut odpaliłem sprawdziłem działa to wykrecam i zabieram do siebie
zakrecam do siebie i znowu kupa ,
potem z forum 123melony :) powiedział mi zebym poprawił wtyczki bo tam jest problem :) zrobiła to i problemy znikneły :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 mar 2016, 10:34

Adrianplock pisze:tomdro miałem ten sam problem
za sterowanie przepustnica jest odpowiedzialny sterownik do faz rozrzadu na podszybiu od strony pasażera
Co byś nie zrobił to ten samochód nie ma czegoś takiego <boisie>
Adrianplock pisze:matronic sie nazywa:) sterownik do silnika :)
Sterownik silnika... tak, jest coś takiego.... ale nie jest to Matronic tylko Motronic
Adrianplock pisze:sterownik do silnika :) a drugi jest od czujników :) przerabiałem ten temat u siebie :)
3:20 :D

Ja się może nie znam ale w profilu masz A8 D3 4.2V8 czyli silnik BFM więc masz jeden sterownik silnika i żadnego innego specjalnie "od czujników" silnika już nie :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 mar 2016, 12:15

no u mnie zadziałało a byłem u kolegi elektronika który na okolice jest naprawde mega:) stoi u niego jakies 70-100 samochodów non stop :) zadzoniłem co sie dzieje powiedział przywieś stary twój ster od silnika i nowy który chcesz załozyć
przelutował immo skleił wróciłem przełozyłem i błedy przepustnicy znikneły :)

poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:)

mam troche wade wrzoku moze i literówke zrobiłem z tym matronikiem :) ale kazdy wie o co chodzi ;)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 mar 2016, 12:18

apophis jak foss mnie pooprawił ;) MOTRONIC jest odpowiedzialny za fazy rozrzadu za te piepsz...... nastawniki :) jak zmieniłem kompa przestały klekotać przy rozruchu :)
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 19 mar 2016, 21:29

Adrian z całym szaczunkiem ale Sterownik silnika jest JEDEN i on odbiera wszelkie sygnały referencyjne z czujników,on steruje przepustnicą,silnikiem(w tym fazami rozrzadu)-to jest jeden element. I z zasady nie rozbieramy go na drobne i jeden procesor wkładamy se na lewo drugi na prawo :)

Bo wydaje mi sie że to po prostu nie mozliwe :)

Sądzac po twoim wcześniejszym podpisie i obecnym którego ze wzgledu na niedozwolona reklame edytuje-trza brac dystans na twoje wypowiedzi ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 mar 2016, 02:02

Adrianplock pisze:poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:)
No ja nie znalazłem....
więc liczę na to, że teraz nam powiesz dokładnie który to i gdzie on siedzi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 20 mar 2016, 02:04

Maało wam komputerków w D3?? <faktycznie>

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 20 mar 2016, 11:17

apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?

idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej , czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ?
a ja przechodziłem przez wszystko po koleji od dwóch lat walcze z a8 emkami , ciagle coś itp itd nie raz to forum mi pomogło nie raz sam coś na głupa sprawziłem odłoczyłem przeczysciłem i działa stad to wiem uwierz chłopie ze naprawde jest tego sporo i tego czego przeszedłem zeby te samochody działaly i nie były zaniedbane czy coś ,
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 20 mar 2016, 12:53

Chłopie nie musze miec D3 żeby wiedzieć że BFM ma jeden zasadniczy sterownik silnika podobnie jak BFL.

Ty może miałes W12 albo 4,2 TDI i mylisz pojęcia :]

Co do ogłoszeń to jest odpowiedni do tego dział-OGŁOSZENIA :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 mar 2016, 13:30

Adrianplock pisze:apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?

idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej...
, czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ?
bal bla bla... bla bla bla...
a ja wciąż się nie dowiedziałem gdzie jest i jak wygląda drugi sterownik odpowiadający za pracę silnika BFM <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
tomdro666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 maja 2010, 08:22
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: tomdro666 » 29 mar 2016, 17:45

Sterownik wymontowany, styki przeczyszczone i potraktowane kontakt sprayem i wszystko zadziałało.
Zniknęły wcześniejsze błędy. Adaptacja poszła bez najmniejszego problemu.

Potwierdzam że sterownik w silniku BFM jest jeden. (2 wtyczki są w niego wpinane).
W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007.

Dziękuję wszystkim za pomoc i wszelkie sugestie.

Gość

Post autor: Gość » 29 mar 2016, 18:58

tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden :P

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 mar 2016, 19:00

tomdro666 pisze:W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007.
Patrząc na numerację to ten sterownik był wymieniany w ASO :)
Apophis pisze:tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden :P
Noi lipa.... a miałem nadzieję, że poznamy jednak również ten drugi ster <hihiwiesz>
Ostatnio zmieniony 29 mar 2016, 21:20 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
tomdro666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 maja 2010, 08:22
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: tomdro666 » 29 mar 2016, 20:40

Zawszę mogę usunąć tego posta <hihi>

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 29 mar 2016, 21:24

Styki elektryczne w naszych autach to jest masakra,wystarczy delikatny nalot na stykach i już cały system dostaje zadyszki.
Ja na drugi dzień po zakupie D3 doznałem dyskoteki na zegarach,gubienia adaptacji,trybu awaryjnego skrzyni i cholera wie czego jeszcze.
Dopiero po wyczyszczeniu styków na kompie sterującym, problem się podział <chura>
Niestety bujam się jeszcze z błędami jednej sondy przed katem,raz działa a za dwa dni już nie <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl