Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Po odpaleniu buja na obrotach

JACEK JANKOWSKI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 sie 2010, 18:28
Lokalizacja: PIŁA-HAMBURG

[D2 00 3.3TDI ] Po odpaleniu buja na obrotach

Post autor: JACEK JANKOWSKI » 14 wrz 2010, 17:07

Witam wszystkich mam mały problem jak w temacie po odpaleniu rano zaraz po odpaleniu jest ok ale po chwili buja ja na obrotach,nadmieniam iz wymienilem swiece, filtry, olej,na komputerze nie ma zadnych bledow wszystko ok i jak pzejade 500metrow juz wszystko jest jak powinno.Czy moze jakis jest czujnik za to odpowiedzialny a moze mial ktos podobny problem prosze o pomoc z gory dzieki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:01 przez JACEK JANKOWSKI, łącznie zmieniany 5 razy.
Jacool

sławek 36
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:34
Lokalizacja: czempiń wielkopolska

Post autor: sławek 36 » 14 wrz 2010, 18:50

witam kolegów podłącze się do tematu bo u mnie jest podobnie delikatnie pływa na obrotach na postoju zarówno na ciepłym jaki na zimnym bez znaczenia dzięki za wszelkie sugestie
pawlik 36

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 14 wrz 2010, 20:02

a układ paliwowy sie wam nie zapowietrza??

JACEK JANKOWSKI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 sie 2010, 18:28
Lokalizacja: PIŁA-HAMBURG

Post autor: JACEK JANKOWSKI » 14 wrz 2010, 20:34

Ale u mnie zaraz po przejechaniu 500m jest OK i później się nic nie dzieje.
Mi się wydaje że czujnik temp płynu jak taki jest daje złą informację dalej i tak kuleje... ale może się mylę... tak miałem w starej B4 i wina była czujnika temp.


Poprawiłem Twojego posta - następnym razem nie pisz wszystkiego dużymi literami i więcej jezyka polskiego poproszę :!:
FOSS
Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 20:45 przez JACEK JANKOWSKI, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacool

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 14 wrz 2010, 21:27

po pierwsze nie pisz dużymi literami bo to oznacza krzyk

po drugie czy sprawdzałeś błędy???

jak nie ma błędów to ci zbytnio nie pomogę bo mam trochę inny silnik
mi falowały obroty jak paliwo leciało z powietrzem ale 3,3 to chyba już na common rail
spróbuj zapytać się na AKP (Audi Klub Polska)

klon_84

Post autor: klon_84 » 15 wrz 2010, 11:51

Panowie czasami spojrzcie pod maske na bagnet oleju bo tak jak mowi powedzienie "Kto smaruje ten jedzie" :mrgreen:

casanovak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casanovak » 29 lis 2010, 17:26

Ja mialem tak samo w VW transporterze 2,5tdi u mnie winne byly wtryski kapaly a pozniej walnal sterownik pompy paliwa...po wymianie wszystkiego byla lala...takie bujanie ma bardzo negatywny wplyw na poduchy silniika. ja bym sprawdzil wtryski...Albo tak jak kolega Salaj11 pisze uklad sie zapowietrza
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8

Micho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 03 lis 2010, 16:59
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Micho » 01 gru 2010, 14:56

Też bym postawił na zapowietrzony układ, miałem podobny problem ale na zimnym silniku i tylko zimą kiedy temp była gróbo poniżej 0

eolo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 27 cze 2016, 11:45
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eolo » 02 lip 2016, 11:11

Warto sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa jak i wtryski. Jak wartości korekcji w zużywających się wtryskach się nie niwelują, to mogą być takie objawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl