Dwie rzeczy sa do sprawdzenia na pewno. Czujnik cisnienia paliwa (vagiem do sprawdzenia) i rozrusznik. Wiele Vagów ma problem z mapami rozruchowymi na ciepłym silniku. Dawka startowa jest bardzo niska ale potrzebne są odpowiednie obroty silnika (ktore zapewnia rozrusznik). Jak rozrusznik przysiadzie i nie kreci jak trzeba to na cieplym nie idzie odpalic bo dawki za male. Na zimnym zawsze zapali od strzala bo dawki startowe są duzo wyzsze bo temperatura silnika jest na tyle niska ze ecu podlewa paliwem rozruch.
Zrob test rozruchowy. Zdejmij wtyczke z czujnika temperatury silnika (tylko nie ta do zegarow a ta od sterownika) i wloz pomiedzy piny wtyczki opornik 3kOhm (pare groszy w kazdym elektronicznym sklepie). Jak auto zapali od strzala to albo jedz do tunera na korekcje map rozruchowych albo zregeneruj rozrusznik
[D2 01 3.3TDI ] Falujące obroty, ciężkie palenie na ciepło
Miałem podobnie, jeden mechanik niby zregenerowal rozrusznik, pochodził chwilę, wyciagniety przez innego magika okazało się, że nic w nim nie było zrobione, poszedł do regeneracji i po zamontowaniu po kręcił 5min i znowu umarł,...SamackA8 pisze:Witam. Problem rozwiązany.... rozrusznik. Teraz to już żadnemu mechanikowi nie można wierzyć, niby zrobił rozrusznik a okazało się, że nic tam nie zrobił... Teraz mój nowy mechanik zrobił to co trzeba i auto pali lepiej niż benzyna i na ciepłym silniku i na zimnym.