Ja też byłem zadowolony do 8 mc.po zakupie a później umarł i pojechał do producenta, po powrocie działał prawie rok bez problemu a teraz znowu zaczyna pokazywać swoje słabości.drago_o pisze:Czemu tak mówisz? Ja mam Varte Silver i sobie bardzo chwałę ten aku. Juz jeździ ze mną pół roku i nic się nie dzieje. Auto trzyma bardzo dobrze prąd.
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
No zobaczymy jak będzie z moim. Teraz mam dojście do akumulatorów autocraft'a po 150-200 zł
Ale narazie wszystko świetnie chodzi.
Ale narazie wszystko świetnie chodzi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lut 2016, 20:02
- Lokalizacja: Lubin
Mam taki bład w mmi :
Adres 07: Jed.obsługi/wskaź. Plik etykiet: 4E0-910-7xx-07.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 769 D HW: 4E0 035 729
Komponent: Interfacebox H43 5150
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 343AN047524864
Kodowanie: 0000001
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2D5B7225B44F4A70BAA
Oznaczenie elementu: 4E0 910 609 A
Komponent: Bedienteil MMI H42 0020
Znaleziono 1 błąd:
00003 - Sterownik
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 133
Przebieg: 291045 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2003.11.10
Czas: 16:17:48
Powiedzcie mi co mogę zrobić żeby się go pozbyć? Dodam, że coś mi żre strasznie prąd dodatkowo mam spolszczone mmi przed wcześniejszego właściciela, wersja 5.1.5.0 0739
Może pozbycie się pl ?
Adres 07: Jed.obsługi/wskaź. Plik etykiet: 4E0-910-7xx-07.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 769 D HW: 4E0 035 729
Komponent: Interfacebox H43 5150
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 343AN047524864
Kodowanie: 0000001
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2D5B7225B44F4A70BAA
Oznaczenie elementu: 4E0 910 609 A
Komponent: Bedienteil MMI H42 0020
Znaleziono 1 błąd:
00003 - Sterownik
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 133
Przebieg: 291045 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2003.11.10
Czas: 16:17:48
Powiedzcie mi co mogę zrobić żeby się go pozbyć? Dodam, że coś mi żre strasznie prąd dodatkowo mam spolszczone mmi przed wcześniejszego właściciela, wersja 5.1.5.0 0739
Może pozbycie się pl ?
Tak, takich pasujących do A8 Kumpel kiedyś handlował Autocraftami i się z nimi dogadał dobrze. Bierze "odpadki" produkcyjne: urwane ucho do noszenia, jakiś ułamany plastik, gdzieś tam jakiś plastik lekko zdeformowany, ale sprawne i z gwarancją.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
prosze bardzo, zaplacilem 590zl za ten akumulator Bosha, wczesniejszy ten co byl w aucie i takie byly problemyl to byla wlasnia varta, orginalna z serwisu kupiona przez poprzedniego wlasciciela, mam fakture w 2013, roku czyli 3 lata wytrzymala123mielony pisze:Dzięki za info.Kupilem Bosh Silver S5 110ah 920A taki mi polecil ten gosc co mu oddalem.samochod do naprawy
Ja w tej chwili mam Varte ale to pewnie ostatni raz.
No za Vartę zapłaciłem prawie 200zł mniej w autoryzowanym punkcie Varty w Katowicach. A Boscha mi tu na forum odradzili Do tej pory miałem ori akumulator z fabryki ponad 10 lat
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Troszkę się rozjaśniło w sprawie mojej A8 wymieniłem aku, moduł akumulatora oraz bramkę CAN oraz zrobiłem update mmi do 5570 I teraz sytuacja wygląda tak że w dzień jak jest słoneczko wszystko pięknie się usypia trójkąt od awaryjnych gaśnie już po 2 minutach iwszystko ładnie spada, ale z rana albo już pod wieczór niestety nie, w kodowaniach od modułu keyLess Go wykodowałem go. Ktoś ma jakieś sugestie co może być przyczyną? Może coś klamki powodują, gdzieś coś widziałem że trzeba je wykodować ale na ross-tech wiki nic takiego nie widzę.
Z tego co się zorientowałem czytając najróżniejsze posty to uszkodzone klamki najczęściej są powodem nieusypiania się auta. Myślę że powinieneś je sprawdzić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
w jaki sposób mogę je sprawdzić? da się je jakoś wykodować czy coś takiego?
Czy czasami nie koduje się tego w module komfortu? na ross-tech wiki coś takiego znalazłem
Channel 001-004: Personalization - Key 1-4
+00001 = Passenger Door
+00002 = Rear Left Door
+00004 = Rear Right Door
+00008 = Luggage Compartment
+00016 = Drivers Door
+00256 = Auto-Lock/Unlock
jeśłi dobrze rozumiem to jest to kodowanie personalizacji klucza.... i auto ryglowanie
Ktoś kiedyś bawił sie w wykodowywanie tego?
Czy czasami nie koduje się tego w module komfortu? na ross-tech wiki coś takiego znalazłem
Channel 001-004: Personalization - Key 1-4
+00001 = Passenger Door
+00002 = Rear Left Door
+00004 = Rear Right Door
+00008 = Luggage Compartment
+00016 = Drivers Door
+00256 = Auto-Lock/Unlock
jeśłi dobrze rozumiem to jest to kodowanie personalizacji klucza.... i auto ryglowanie
Ktoś kiedyś bawił sie w wykodowywanie tego?
Panowie, jestem po tym samym temacie, byłem święcie przekonany, że auto wciąga mi prąd. Miałem nowy aku właśnie varty silver 110 a po 4 miesiącach zaczęły się problemy z rozładowaną baterią, od pół roku z tym walczyłem do momentu jak nie podłączyłem go pod prostownik, bo totalnie zdechł. Okazało się, że niby ten bez obsługowy akumulator miał totalnie suchą jedną komorę.123mielony pisze:Ja też byłem zadowolony do 8 mc.po zakupie a później umarł i pojechał do producenta, po powrocie działał prawie rok bez problemu a teraz znowu zaczyna pokazywać swoje słabości.drago_o pisze:Czemu tak mówisz? Ja mam Varte Silver i sobie bardzo chwałę ten aku. Juz jeździ ze mną pół roku i nic się nie dzieje. Auto trzyma bardzo dobrze prąd.
Kupujac nowy akumulator trafiłem do firmy, która sprzedaje tylko akumulatory, zrobili mi pomiar czy auto nie wciąga prądu, okazało się że jest wszystko super. I facet wyjaśnił mi w czym problem.
Akumulatory kwasowe do tych samochodów się nie nadają, bo po prostu mają za duże pobory mocy. Jako, że tej klasy samochody cały czas coś tam robią nawet na postoju (choćby przewietrzanie auta czy cokolwiek). Audi nawet zmienił w specyfikacji wymagane aku. Teraz niestety tylko żelowe.
Jestem po zakupie VARTA SILVER Dynamic AGM G14 12V 95Ah 850A. Mi udało się go kupić za 750 zł, a nie jak na niektórych aukcjach za 1100...
Tak więc, jeżeli macie problemy z prądem spr pierw baterie, nawet jeżeli jest ona nowa.
Mój rekord nieodpalania auta to 23 dni. W aucie jest akumulator kwasowy VARTA.
Po tych 23 dniach (miałem zapalenie płuc, tyle trwało zdrowienie) poszedłem do auta wraz z prostownikiem bo czytając wpisy na forum byłem pewien, że auta nie odpalę. Jakie było moje zdziwienie gdy auto dało się otworzyć a MMI wskazało 100% aku. Odpalił od strzała.
Dodam, że wcześniej wymieniałem alternator i może większość opisywanych problemów z aku wiąże się własnie ze słabym ładowaniem... Warto to również sprawdzić.
Po tych 23 dniach (miałem zapalenie płuc, tyle trwało zdrowienie) poszedłem do auta wraz z prostownikiem bo czytając wpisy na forum byłem pewien, że auta nie odpalę. Jakie było moje zdziwienie gdy auto dało się otworzyć a MMI wskazało 100% aku. Odpalił od strzała.
Dodam, że wcześniej wymieniałem alternator i może większość opisywanych problemów z aku wiąże się własnie ze słabym ładowaniem... Warto to również sprawdzić.
Potwierdzam. Tez mam Varte Silver za 400 parę zlotych. Nawet nie wiem czy żel czy kwas - 110/920. Auto stało najdłużej kolo tygodnia i 100% po odpaleniu. Raz odkąd go mam osiągnąłem 90% po kilku godzinach używania bose jako zestaw hifi na grilu
Tak jak przedmówcy pisali. Stan akumulatora i czy nie jest gdzieś powysychany oraz odpowiednie ładowanie. Wszystko powinno sprawnie i długo działać.
Tak jak przedmówcy pisali. Stan akumulatora i czy nie jest gdzieś powysychany oraz odpowiednie ładowanie. Wszystko powinno sprawnie i długo działać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG