![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z przepustnicą
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie
to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie 


TYLKO V8
Jeżeli o mnie mowa to chyba coś ci się pomyliło...Adrianplock pisze:mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknieto się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie
![]()
jeżeli już jakaś beka była to chyba nt. drugiego sterownika do silnika BFM...
tu masz konkretne posty:
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... 107,20.htm
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... 107,24.htm
Więc... to ustaliłeś już gdzie jest ten drugi sterownik silnika w BFM co to podobnież odpowiada za czujniki i nastawniki?... miałeś zdjęcia wstawić, numer napisać i takie tam

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
apophis zobaczysz:) troche kombinowania
przednie tarcze i zaciski idą na tył
zacisk elektryczny idzie na przód tarczy i zostaje tylko podłoczenie elktrycznie do niego a z tyłu tarczy zaciski z przodu na 360 czyli przednie
i tarcze 360 
tak ma lambo gallardo
tak jak na fotce
Ciekawi mnie jaki Bedzie Efekt , ale spodziewam sie efektu stawania samochodu w miejscu
szkoda mi wkładać kasy wiecej bo i tak to mnie sporo wyniesie a kiedyś przy odsprzedazy auta kazdy bedzie gledził ze całe zmodowane jest i nikogo nie bedzie obchodził efekt ze jest lepiej
ale zastanwiam sie nad zaciskami od Porsche 6 tłoczkowe , w sumie wieksza siła ale chyba nie warte zachodu i kolejnych tys zł do inwestowania , zostane przy projekcie
385 na przód Wiercone i klocki hawk:)
360 tył Wiercone plus klocki hawk
o Efektach poinformuje za jakiś miesiac moze połtora




tak ma lambo gallardo


Ciekawi mnie jaki Bedzie Efekt , ale spodziewam sie efektu stawania samochodu w miejscu

szkoda mi wkładać kasy wiecej bo i tak to mnie sporo wyniesie a kiedyś przy odsprzedazy auta kazdy bedzie gledził ze całe zmodowane jest i nikogo nie bedzie obchodził efekt ze jest lepiej
ale zastanwiam sie nad zaciskami od Porsche 6 tłoczkowe , w sumie wieksza siła ale chyba nie warte zachodu i kolejnych tys zł do inwestowania , zostane przy projekcie
385 na przód Wiercone i klocki hawk:)
360 tył Wiercone plus klocki hawk

o Efektach poinformuje za jakiś miesiac moze połtora
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 23:41 przez Adrianplock, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO V8
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
kolejny raz jak bede chciał coś dopisać bede edytował Posta Sorry
Apophis , wysyłam tylne zwrotnice z przednimi tarczami i zaciskami zeby załozyli je do tyłu , kompletne wraz z Silnikami elektryczymi
Mają mi tak dorobic adaptery i jarzmo przeobic by pasowało wszystko , drogo wyjdzie ale warto, tak ze przyjdzie mi to za jakiś miesiac połtora i tylko założe i bede sie cieszył
Apophis , wysyłam tylne zwrotnice z przednimi tarczami i zaciskami zeby załozyli je do tyłu , kompletne wraz z Silnikami elektryczymi
Mają mi tak dorobic adaptery i jarzmo przeobic by pasowało wszystko , drogo wyjdzie ale warto, tak ze przyjdzie mi to za jakiś miesiac połtora i tylko założe i bede sie cieszył

TYLKO V8
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
też prawda masz racje , no ale pozyjemy zobaczmy
wiem o takiej jednej modyfikacji w bmw 5 i efekt jest całkiem całkiem całkiem , samochód jest stabilny przy ostrym hamowaniu i hamulce działają jak nalezy , jak bedzie źle to założę spowrotem stare zaden problem , Poinformuje tutaj o efektach 


TYLKO V8
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
przeciez to tylko wieksza tarcza siła hamowania raczej sie nie zmieni bo zaciski dalej te same a chodzi o wieksze odbieranie ciepła
skutecznośc hantli sie poprawi
zobaczycie
Panowie za dużo czytacie troche praktyki
bedziemy Gdybać jak założe to do Siebie a wtedy sie podziele Opinią co i jak , a jak zajdzie potrzeba to przejazdem do któregoś z was zalece i zademonstruje takie hamulce


zobaczycie

Panowie za dużo czytacie troche praktyki
bedziemy Gdybać jak założe to do Siebie a wtedy sie podziele Opinią co i jak , a jak zajdzie potrzeba to przejazdem do któregoś z was zalece i zademonstruje takie hamulce

TYLKO V8