Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z przepustnicą

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 30 mar 2016, 17:50

D3 żyje swoim życiem
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 03 kwie 2016, 21:32

mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie :) to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie :)
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2016, 22:37

Adrianplock pisze: to się śmieliście Apophis
Nawet nie wiesz z czego a pisałem :)
Adrianplock pisze:sterownik już Kiedyś był zmieniany
Ten pierwszy czy ten drugi?? <hmm>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 kwie 2016, 22:47

Adrianplock pisze:mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie :) to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie :)
Jeżeli o mnie mowa to chyba coś ci się pomyliło...
jeżeli już jakaś beka była to chyba nt. drugiego sterownika do silnika BFM...
tu masz konkretne posty:
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... 107,20.htm
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... 107,24.htm

Więc... to ustaliłeś już gdzie jest ten drugi sterownik silnika w BFM co to podobnież odpowiada za czujniki i nastawniki?... miałeś zdjęcia wstawić, numer napisać i takie tam <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 03 kwie 2016, 23:08

Foss jescze mojego trupa nie rozebrałem tzn samochodu , Pokaze Na forum jak wyjme wszystko z auta i bede wygłuszał , brak czasu mnóstwo innych zajęć zaczynam w Poniedziałek za Tydzien wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu :D
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2016, 23:27

Adrianplock pisze: wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu
A to jakies ejemdzi emteem??

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 03 kwie 2016, 23:33

apophis zobaczysz:) troche kombinowania :) przednie tarcze i zaciski idą na tył :D zacisk elektryczny idzie na przód tarczy i zostaje tylko podłoczenie elktrycznie do niego a z tyłu tarczy zaciski z przodu na 360 czyli przednie :) i tarcze 360 :)

tak ma lambo gallardo :D tak jak na fotce :)
Ciekawi mnie jaki Bedzie Efekt , ale spodziewam sie efektu stawania samochodu w miejscu :)

szkoda mi wkładać kasy wiecej bo i tak to mnie sporo wyniesie a kiedyś przy odsprzedazy auta kazdy bedzie gledził ze całe zmodowane jest i nikogo nie bedzie obchodził efekt ze jest lepiej

ale zastanwiam sie nad zaciskami od Porsche 6 tłoczkowe , w sumie wieksza siła ale chyba nie warte zachodu i kolejnych tys zł do inwestowania , zostane przy projekcie

385 na przód Wiercone i klocki hawk:)
360 tył Wiercone plus klocki hawk :)

o Efektach poinformuje za jakiś miesiac moze połtora
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 23:41 przez Adrianplock, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2016, 23:43

Klep dalej posta pod postem to kolejny raz cię nie bede uprzedzał i poleci kolejna uwaga do dzienniczka!

No to czyli bedziesz rzeżbił-uważam że to przesada-założ z S8 albo motaj jak inni tu jakies wypasy 6tłoki.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 03 kwie 2016, 23:47

kolejny raz jak bede chciał coś dopisać bede edytował Posta Sorry

Apophis , wysyłam tylne zwrotnice z przednimi tarczami i zaciskami zeby załozyli je do tyłu , kompletne wraz z Silnikami elektryczymi

Mają mi tak dorobic adaptery i jarzmo przeobic by pasowało wszystko , drogo wyjdzie ale warto, tak ze przyjdzie mi to za jakiś miesiac połtora i tylko założe i bede sie cieszył <muzyka>
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 04 kwie 2016, 00:19

Ale się zdziwisz bo bedzie za mała przepaśc miedzy przodem a tyłem :P

Na przod szykuj mega pizze ze 400mm jak ładujesz 360 do tyłu :)

Szkoda by było żeby nasz klubowy Joker zginął w wypadku :)

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 04 kwie 2016, 00:43

Lambo Gallardo ma 380 przód, tyle ze caramici i tył 355 wiec analogicznie róznica tyle samo :)
Wiec nie bedzie ściagania albo niestabilnośći auta przy hamowaniu szukam w necie na Usa takich modów i nie moge znaleść nikt tego nie robił jeszcze
TYLKO V8

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 04 kwie 2016, 00:58

a gdzie srodek ciezkosci ma?

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 04 kwie 2016, 01:03

też prawda masz racje , no ale pozyjemy zobaczmy :) wiem o takiej jednej modyfikacji w bmw 5 i efekt jest całkiem całkiem całkiem , samochód jest stabilny przy ostrym hamowaniu i hamulce działają jak nalezy , jak bedzie źle to założę spowrotem stare zaden problem , Poinformuje tutaj o efektach :)
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 04 kwie 2016, 10:29

A jak poinformujesz ESP o tym że masz 360 i żeby brało to pod uwage w przypadku poślizgu?? :]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 10 kwie 2016, 22:12

przeciez to tylko wieksza tarcza siła hamowania raczej sie nie zmieni bo zaciski dalej te same a chodzi o wieksze odbieranie ciepła :) skutecznośc hantli sie poprawi :D
zobaczycie :)

Panowie za dużo czytacie troche praktyki

bedziemy Gdybać jak założe to do Siebie a wtedy sie podziele Opinią co i jak , a jak zajdzie potrzeba to przejazdem do któregoś z was zalece i zademonstruje takie hamulce :)
TYLKO V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl