[D2 ALL ] Buczenie , wibracje w tylnej części auta..
[D2 ALL ] Buczenie , wibracje w tylnej części auta..
Witam , od jakiegoś czasu w moim aucie występuje dziwne "buczenie " i wibracje w tylnej części auta , tak jakby coś było w tylnym moście . Buczenie powstaje gdy delikatnie przyśpieszam przy prędkościach ok 80-100km/h delikatnie odpuszczam gaz i buczenie znika . Ostatnio tez zauważyłem jak jechałem w pełnym komplecie osób ok ( 130km/h) w aucie podczas wpadania w jakieś dołki buczenie też sie pojawiało . Gdy jeżdżę dynamicznie buczenie nie powstaje. Byłem u 3 mechaników i nikt nie wie co to może byc . Może ktoś już sie z takim czymś spotkał . Proszę o pomoc . Pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Skrzynia sie kończy, a dokładniej konwerter hydrokinetyczny sie odzywa czyli odpowiednik sprzęgła w manualnej skrzyni biegów.
Przy 80-100 na wysokim biegu jak dajesz gaz jak odpuszczasz brak dźwieku przy dodadaniu sie pojawia.
Obstawiam dodatkowo że masz wibracje dość wyczuwalne na karoseri oraz szarpnięcia kopniecia i falowanie obrotów przy zmianie biegów.
Przy 80-100 na wysokim biegu jak dajesz gaz jak odpuszczasz brak dźwieku przy dodadaniu sie pojawia.
Obstawiam dodatkowo że masz wibracje dość wyczuwalne na karoseri oraz szarpnięcia kopniecia i falowanie obrotów przy zmianie biegów.
Dokładnie takie objawy występują , lekkie szarpnięcia i czasami falowanie obrotów i jak siedzę na tylnej kanapie to dźwięk jakby wydobywa się z tylnego mostu ;/ dokładniej tylnego , prawego koła . Z przodu aż tak tego nie czuć .Orientujesz sie jakie są koszta naprawy konwentera ? Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc .
ja miałem podobnie i dzisiaj wyrzuciło olej ze skrzyni także możliwe że konwerter lub pompa, ew jedno i drugie. A jak z jazdą z większą prędkością? auto buja sie normalnie czy jest przymulone?
u mnie koszt konwertera po regeneracji to 800zł lub 1350zł za sachs'a i robocizna od 350 do 800 w zależności od warsztatu... i od tego czy trzeba będzie dogłębniej rozbierać skrzynie
olej do 50zł za litr.
+filtr i uszczelka razem koło 80zł
u mnie koszt konwertera po regeneracji to 800zł lub 1350zł za sachs'a i robocizna od 350 do 800 w zależności od warsztatu... i od tego czy trzeba będzie dogłębniej rozbierać skrzynie
olej do 50zł za litr.
+filtr i uszczelka razem koło 80zł