[D3 06 4.2TDI ] Jaki dystans
[D3 06 4.2TDI ] Jaki dystans
Witam.
Posiadam felgę 20 cali 9j, et 40 , oponki 245/35/20 fura dość mocno zglebiona. Jaki dystanse mogę tam wrzucić? Zamierzam zakupić je w dystomie.
Posiadam felgę 20 cali 9j, et 40 , oponki 245/35/20 fura dość mocno zglebiona. Jaki dystanse mogę tam wrzucić? Zamierzam zakupić je w dystomie.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2016, 06:08 przez ceemack, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Faktycznie nie doczytałem że to Twój temat,popatrzyłem na auto z profilu.
Ja mam założone przód 20mm i tył 25mm. tyle że moje felgi mają 8,5" ale za to opony mam 255/35r20.
Myślę że śmiało możesz instalować.
Najprościej będzie jak przyłożysz poziomicę do błotnika tak aby pokazywał pion i miarka zmierz ile masz miejsca od opony/felgi do poziomicy.Szczelina jak wyjdzie między oponą/felgą jest zarazem szerokością dystansu który możesz tam zainstalować.
Ja mam założone przód 20mm i tył 25mm. tyle że moje felgi mają 8,5" ale za to opony mam 255/35r20.
Myślę że śmiało możesz instalować.
Najprościej będzie jak przyłożysz poziomicę do błotnika tak aby pokazywał pion i miarka zmierz ile masz miejsca od opony/felgi do poziomicy.Szczelina jak wyjdzie między oponą/felgą jest zarazem szerokością dystansu który możesz tam zainstalować.
ceemack pisze:witam posiadam felge 20 cali 9j, et 40 , oponki 245/35/20 fura dosc mocno zglebiona. jaki dystanse moge tam wrzucic??? zamierzam zakupic je w dystomie
Przy feldze j.w. i dystansach 20/25 felga wyjdzie poza górną krawędź błotnika.ceemack pisze:panowie chcialbym wrzucic po 20 mm dystansu równiez na przód cz bedzie mi to obcierac?? co w przypadku gdy wrzuce 25 mm na tył???
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyli jednak lipa w opcji 20/25mm?? FOSS piszac o gornej krawedzi masz na mysli to zagiecie od srodka blotnika??FOSS pisze:ceemack pisze:witam posiadam felge 20 cali 9j, et 40 , oponki 245/35/20 fura dosc mocno zglebiona. jaki dystanse moge tam wrzucic??? zamierzam zakupic je w dystomiePrzy feldze j.w. i dystansach 20/25 felga wyjdzie poza górną krawędź błotnika.ceemack pisze:panowie chcialbym wrzucic po 20 mm dystansu równiez na przód cz bedzie mi to obcierac?? co w przypadku gdy wrzuce 25 mm na tył???
Co tu dużo gadać...ceemack pisze:Czyli jednak lipa w opcji 20/25mm?? FOSS piszac o gornej krawedzi masz na mysli to zagiecie od srodka blotnika??
Na foto poniżej auto stoi na felgach 9Jx20" ET46 z oponami 265/35R20...
do tego dołożone są dystanse 20/25 co zmienia ET odpowiednio przednie 26 i tylne 21...
auto mocno obniżone.
.
U ciebie felgi mają ET40 to po założeniu dystansów 20/25 ET zmieni się odpowiednio przednie 20 i tylne 15 co oczywiście spowoduje wysunięcie felgi bardziej na zewnątrz auta, bardziej niż na tych zdjęciach powyżej.
Z przodu przy dużym obniżeniu robią się wyraźne negatywy więc górna krawędź felgi chowa się jakoś w błotnik... ale z tyłu to tak jak widzisz jak jest u mnie.
Jedyne co cię ratuje to opona... 245/35R20 na feldze 9" to będzie wyraźny naciąg więc górna część bieżnika ma szansę chować się w nadkole.
Warto zauważyć, że twoje koło będzie wyraźnie niższe niż rozmiar fabryczny w D3 więc jest szansa, że całość wejdzie na styk.... ale wg. mnie z tyłu sama obręcz felgi wyjdzie trochę na zewnątrz auta.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS pisze:Co tu dużo gadać...ceemack pisze:Czyli jednak lipa w opcji 20/25mm?? FOSS piszac o gornej krawedzi masz na mysli to zagiecie od srodka blotnika??
Na foto poniżej auto stoi na felgach 9Jx20" ET46 z oponami 265/35R20...
do tego dołożone są dystanse 20/25 co zmienia ET odpowiednio przednie 26 i tylne 21...
auto mocno obniżone.
[url=http://images78.fotosik.pl/476/af40f3d85c624d47med.jpg]Obrazek[/URL] . [url=http://images76.fotosik.pl/477/f641881f9d46f9cemed.jpg]Obrazek[/URL]
U ciebie felgi mają ET40 to po założeniu dystansów 20/25 ET zmieni się odpowiednio przednie 20 i tylne 15 co oczywiście spowoduje wysunięcie felgi bardziej na zewnątrz auta, bardziej niż na tych zdjęciach powyżej.
Z przodu przy dużym obniżeniu robią się wyraźne negatywy więc górna krawędź felgi chowa się jakoś w błotnik... ale z tyłu to tak jak widzisz jak jest u mnie.
Jedyne co cię ratuje to opona... 245/35R20 na feldze 9" to będzie wyraźny naciąg więc górna część bieżnika ma szansę chować się w nadkole.
Warto zauważyć, że twoje koło będzie wyraźnie niższe niż rozmiar fabryczny w D3 więc jest szansa, że całość wejdzie na styk.... ale wg. mnie z tyłu sama obręcz felgi wyjdzie trochę na zewnątrz auta.
no wlasnie opony mam 245/35 /r20 ,ale moze byc dupa jak sie z rodzina gdzies na wakacje wybiore i bedzie mi tarło po błotnikach.
wiec jaki kompromis wybrac przód i tył odpowiednio 15/20 czy 20/20 ?
upieram sie tak bardzo przy tych 20mm bo chciałbym miec dystanse przykrecane a nie przelotowe . Co bys polecił w tej sytuacji bo widze ze kumasz temat pozdro
Osobiście kupiłbym na początek jeden komplet przykręcanych 20mm i sprawdził to metodą prób i błędów - jak na przód nie wejdą to zostaną na tył.ceemack pisze:no wlasnie opony mam 245/35 /r20 ,ale moze byc dupa jak sie z rodzina gdzies na wakacje wybiore i bedzie mi tarło po błotnikach.
wiec jaki kompromis wybrac przód i tył odpowiednio 15/20 czy 20/20 ?
upieram sie tak bardzo przy tych 20mm bo chciałbym miec dystanse przykrecane a nie przelotowe . Co bys polecił w tej sytuacji bo widze ze kumasz temat pozdro
Nie wiem jak nisko chcesz zejść z autem. To co na fotkach powyżej to powiem szczerze, że na takiej glebie na codzień nie jeździłem bo po Warszawie to niewykonalne.
Tym bardziej, że ja mam fabrycznie zawias sportowy więc czy zawieszenie mam w pozycji Comfort czy Dynamic to u mnie zawsze jest tak samo nisko.
Zobacz tutaj jak to wygląda przy skręconym przednim kole.
I jeszcze tutaj jedna fotka mojego auta:
W tak niskim położeniu jeździłem tylko trochę, rzekłbym "zlotowo" bo na tym zestawie kół i dystansów co opisałem powyżej to tylne opony na wybojach przycierają o nadkole.
Przednie opony przy jeździe na wprost nie przycierają bo są negatywy ale na skręconych kołach na wybojach też przycierają.
Ciebie ratuje tylko rozmiar opon chociaż osobiście nie rozumiem zakładania takiego rozmiaru bo jest on niższy niż fabryczny i moim zdaniem niezbyt pasuje do gabarytu całej D3-ki.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kolego a jaki masz zawias? Sportowy czy zwykły? Jak zwykły to możesz glebić. Z rodziną można jeździć na komforcie a samemu sobie dynamica wrzucać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk