
![]() |
![]() |
![]() |
Black Audi A8 US by koziołek - AirRide czas start
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- Pszendza
- Forum Audi A8
- Posty: 171
- Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
- Lokalizacja: Lubuskie
koziolek pisze:ja mam już swój typ, ale chciałem zobaczyć co wy na tofelgi nr 1 są tańsze o prawie polowe tego co customy z 2 zdjęcia
hahaha jesteś tego pewien?? Mozesz od razu napisać markę, model i konkretne rozmiary.
Customy fajnie brzmi ale w rzeczywistości masz na myśli że bierze ktoś felge ori audi obcina bęben, robi grubość rotoru taką jaka mu pasuje, wierci dziury według własnego widzimisię (nie wierze żeby ori otwory z rantow, rantobębnów akurat idealnie pokryły sie ilościowo i rozstawem z ilością ramion). skręca najczęściej z jakimiś uspawanymi bębnami z najtańszych skręcanych felg.
I teraz na normalnych felgach jest zawsze jakiś znaczek potwierdzający że ktoś to kiedyś sprawdził homologował, a w tym przypadku to jest słowo Sebastiana który to zrobił że jest git. Dzięki ale ja nie założył bym tego zwłaszcza do auta ważącego 1800.
Z darkami jest podobnie nie ważne że to podróbka ważne że na zdjęciach wygląda dobrze a kosztuje 1/4 tej ceny.
A8- nie dla idiotów !!
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
tego, że felgi nr 1 są prawie o połowę tańsze od felg nr 2 jestem pewien bo znam ceny obu
zdecydowałem się na felgi nr 1 jak co
a co do "customów" to masz rację, kupujesz i zakładasz coś zrobionego w warsztacie, nie przeszło to żadnych testów i jest ryzykowne, ale jest to identyczna sytuacja jak z air-ridem... nawet jak sam zrobisz w domu to i tak jest to ryzykowne w porównaniu do seryjnego zawieszenia

zdecydowałem się na felgi nr 1 jak co

a co do "customów" to masz rację, kupujesz i zakładasz coś zrobionego w warsztacie, nie przeszło to żadnych testów i jest ryzykowne, ale jest to identyczna sytuacja jak z air-ridem... nawet jak sam zrobisz w domu to i tak jest to ryzykowne w porównaniu do seryjnego zawieszenia

- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
koło kupione
na ten sezon zostaje (chyba, że znajde coś lepszego
) ale zastanawiam się czy dać je do polerki wibracyjnej czy lakierować...
mam obawy do jednego i do drugiego, polerka fajna, ale boje się, że wyjdzie jak chrom czego nie chce, a z lakierowaniem jest problem taki, że srebrny rotor zleje się z małym polerowanym rantem i śrubkami, a ciemnego nie chce bo mi się nie podoba
kupiłem takie jak te z fotki, BBS RS II 9 i 10J wklęsłe
[/url]
[/url]
a polerka by wyszła +/- tak, ale ja bym jeszcze zrobił złote śrubki i centralną śrubę
![Obrazek]()


mam obawy do jednego i do drugiego, polerka fajna, ale boje się, że wyjdzie jak chrom czego nie chce, a z lakierowaniem jest problem taki, że srebrny rotor zleje się z małym polerowanym rantem i śrubkami, a ciemnego nie chce bo mi się nie podoba

kupiłem takie jak te z fotki, BBS RS II 9 i 10J wklęsłe

a polerka by wyszła +/- tak, ale ja bym jeszcze zrobił złote śrubki i centralną śrubę
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Fajne kółko... ja bym nic nie malował i nic nie polerowałkoziolek pisze:koło kupionena ten sezon zostaje (chyba, że znajde coś lepszego
) ale zastanawiam się czy dać je do polerki wibracyjnej czy lakierować...
mam obawy do jednego i do drugiego, polerka fajna, ale boje się, że wyjdzie jak chrom czego nie chce, a z lakierowaniem jest problem taki, że srebrny rotor zleje się z małym polerowanym rantem i śrubkami, a ciemnego nie chce bo mi się nie podoba![]()

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-