
![]() |
![]() |
[D3 04 ] Ustawienie klapy bagażnika
Odświeżę temat bo są tu różne przykłady regulacji klapy ale swojego przypadku nie znalazłem
Mianowicie moja klapa jest jakby cała przesunięta w lewo. Cała klapa jest równo z błotnikami, światła są na równym poziomie ale cała szczelina między klapą a błotnikiem z lewej strony jest wyraźnie mniejsza niż w prawej strony. Czy aby całą klapę przesunąć w prawo to zrobić to na śrubach trzymających zawias do klapy? Czy tu też silniczkiem dociągania najpierw coś próbować?

U mnie cały czas jest jak by w pozycji zamknięte, jak z pilota przytrzymam otwórz klapę to słychac przez chwilę pracę silniczka za akumulatorem ale nic sie nie dzieje
mechanizm jest cały czas w takiej pozycji jak na fotce nie rusza się - co to moze być?
Ps. Mowa w tym poscie też o jakiejś sprężynce - w którym miejscu powinna się znajdować ?
![Obrazek]()
mechanizm jest cały czas w takiej pozycji jak na fotce nie rusza się - co to moze być?
Ps. Mowa w tym poscie też o jakiejś sprężynce - w którym miejscu powinna się znajdować ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Na pierwszej stronie tego tematu wrzuciłem fotę (zerknij)colln pisze:U mnie cały czas jest jak by w pozycji zamknięte, jak z pilota przytrzymam otwórz klapę to słychac przez chwilę pracę silniczka za akumulatorem ale nic sie nie dzieje
mechanizm jest cały czas w takiej pozycji jak na fotce nie rusza się - co to moze być?
Ps. Mowa w tym poscie też o jakiejś sprężynce - w którym miejscu powinna się znajdować ?
Obrazek
Zamykanie i otwieranie klapy bagaznika
Witam Panowie,
U mnie mianowicie jest lekki problem tego typu ze musze mojej klapie lekko pomoc,
przy otwieraniu dotknac i delikatnie uniesc, potem jedzie juz sama i podobnie przy zamykaniu.
Czy jest jakis zakres regulacji sily podnoszenia i zamykania?
Pozdrawiam!
U mnie mianowicie jest lekki problem tego typu ze musze mojej klapie lekko pomoc,
przy otwieraniu dotknac i delikatnie uniesc, potem jedzie juz sama i podobnie przy zamykaniu.
Czy jest jakis zakres regulacji sily podnoszenia i zamykania?
Pozdrawiam!
1. Załóż odbojniki w klapie ze sprężynami jeśli nie masz
2. Zakłada się sprężynę po lewej stronie z tyłu(na śrubie w zawiasie) aby pomóc klapie się otwierać.
3. Wymiana silnika na mocniejszy i szybszy poliftowy.
Znam na tą chwilę tylko te 3 sposoby
2. Zakłada się sprężynę po lewej stronie z tyłu(na śrubie w zawiasie) aby pomóc klapie się otwierać.
3. Wymiana silnika na mocniejszy i szybszy poliftowy.
Znam na tą chwilę tylko te 3 sposoby

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Witam
Odgrzeje troszkę temat ponieważ przed tym jak zacznę kręcić/regulować klapą chciałbym podpytać osoby, które już regulacje mają za sobą i którymi dokładnie śrubami mam regulować aby moja klapa leżała równo.
Zdjęcia poniżej:
http://pokazywarka.pl/jjed9m/
http://pokazywarka.pl/745m6z/
http://pokazywarka.pl/xg70gu/
U mnie klapa leży bliżej lewej strony (znacznik 1) niż prawej (znacznik 4), co widać zresztą po szczelinie, że z lewej strony jest mała o ile nie za mała, a z prawej jest dużo większa.
No i kolejna rzecz to to że jest duża szczelina w dolnej części klapy (znacznik 2,3) i tutaj nie wiem czy nie jest to spowodowane także tym, że klapa nie leży równo po środku (bardziej dolega do lewej strony).
Wydaje mi się, że wpierw powinienem zacząć od wyśrodkowania klapy, a dopiero później powinienem zabrać się za regulację tej dolnej szczeliny.
Kolega "jordan233" ładnie opisał temat razem ze zdjęciami:
1.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/28eb2917d4d5fbb4
2.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/8ff2ded6ed76fafd
3.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/49f6e6546f26eb3c
tylko nie ukrywam, że nie wiem za, które śruby ma się zabrać aby wyregulować klapę lewo-prawo.
Czekam na podpowiedzi, bo nie chce narobić gorzej niż jest bo póki co klapa zamyka się z przycisku, z otwieraniem trzeba czasem pomóc 2/5 razy się otwiera (wymieniłem siłowniku już, mam także odbojniki i tutaj także liczę, że po regulacji lewo-prawo i do dołu klapa może będzie się sama otwierała).
To mój pierwszy wpis także proszę o wyrozumiałość
i z góry dzięki za podpowiedzi.
Odgrzeje troszkę temat ponieważ przed tym jak zacznę kręcić/regulować klapą chciałbym podpytać osoby, które już regulacje mają za sobą i którymi dokładnie śrubami mam regulować aby moja klapa leżała równo.
Zdjęcia poniżej:
http://pokazywarka.pl/jjed9m/
http://pokazywarka.pl/745m6z/
http://pokazywarka.pl/xg70gu/
U mnie klapa leży bliżej lewej strony (znacznik 1) niż prawej (znacznik 4), co widać zresztą po szczelinie, że z lewej strony jest mała o ile nie za mała, a z prawej jest dużo większa.
No i kolejna rzecz to to że jest duża szczelina w dolnej części klapy (znacznik 2,3) i tutaj nie wiem czy nie jest to spowodowane także tym, że klapa nie leży równo po środku (bardziej dolega do lewej strony).
Wydaje mi się, że wpierw powinienem zacząć od wyśrodkowania klapy, a dopiero później powinienem zabrać się za regulację tej dolnej szczeliny.
Kolega "jordan233" ładnie opisał temat razem ze zdjęciami:
1.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/28eb2917d4d5fbb4
2.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/8ff2ded6ed76fafd
3.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/49f6e6546f26eb3c
tylko nie ukrywam, że nie wiem za, które śruby ma się zabrać aby wyregulować klapę lewo-prawo.
Czekam na podpowiedzi, bo nie chce narobić gorzej niż jest bo póki co klapa zamyka się z przycisku, z otwieraniem trzeba czasem pomóc 2/5 razy się otwiera (wymieniłem siłowniku już, mam także odbojniki i tutaj także liczę, że po regulacji lewo-prawo i do dołu klapa może będzie się sama otwierała).
To mój pierwszy wpis także proszę o wyrozumiałość

Pozdrawiam
Daniel
Daniel