części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaki olej silnikowy polecacie?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 kwie 2016, 08:43

juz o tym rowniez wspominałem ale wiesz...

niektórzy róznicy nie zauwazyli...

tak samo jak miedzy mineralem , hydrocrackiem , technologii syntezy a olejem w pelni syntetycznym....

mało tego padały stwierdzenia ze róznice w sumie sa niewielkie ba wrecz zadne to poco za olej dac wiecej...

wypowiedzi padały zarówno ze stron castrolowców , szelowców orlenowców, valvolowców motulowców czy tez innych diablowatych ...

wracajac do sedna sprawy co niektórzy nie wiedzieli nawet ze na syntetyku nie jezdza <jezyk2> tylko na hydrocracku <faktycznie>

no ale cos w tym jest im mocniej gesty olej i im wiecej popiolu a mniejsza zawartosc skladnikow pluczacych tym mniejsze zuzycie oleju to prawda poniewaz ta gesta masa coraz mocniej okleja wszystko co zuzyte od uszczelniaczy po panewki i napinacze a poznie tematy leca :

komu stukaja nastawniki przy rozruchu... ile u ciebie hmm 5 minut a u ciebie hmm w sumie cały czas...

a to skutek nie tylko zuzycia materialu a wlasnie stosowania bagna do zalewania silnika ...

popioly pieknie uszczelniaja tłoki / pierscienie / nagarek skutecznie zmniejsza zuzycie oleju do momentu kiedy juz piercienie doszczetnie sie zetra przez ów nagar

malotego najlepsze sa opinie ludzi którzy 8kami jezdza od swieta ... a na codzien zupelnie zwyklym pierdzipajdkiem...

kupilem 8 po to by szybko przemieszczac sie z punktu a do punktu b bardzo czesto na liczniku gosci 270 , standardowo 200 to minimum tam gdzie trzeba zwolnic zwalniam ale szybciuchno to nadrabiam, jak również samochód uzytkuje codziennie do pracy , nie moge sobie pozwolić na kiepska ochrone silnika <onienie>

nie wyobrazam sobie jazdy na oleju hydrokracowanym czy tez mineralu wymiana oleju 2x do roku minimum

i nikt mi nie powie ze lac shit bedzie dobrze bo to tak jak z oslona silnika mozna kupic zamiennik za pare 10 albo ori za parev 100

jestem za aby lac to co nalezy a jezeli mozna zalac olej o owiele lepszych parametrach to dlaczego tego nie zrobic <onie>

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 07 kwie 2016, 16:56

dokładnie, potem ktoś kupi auto które jeżdziło ileś lat na 10W, zaleje olejem jakim powinno się zalać i okazuje się że kazdy element pieknie gra i rzęzi bo wszędzie luzy są takie że można paznokieć wsadzić - i tu się rodzi mit na temat "nie lej 5W bo rozszczelni ci się silnik" albo nie wiadoma

Gość

Post autor: Gość » 07 kwie 2016, 17:00

Ja myśle że na temat olejów to juz zostało powiedziane wszystko więc nie ma sensu dalej klepac stron.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl