Witam.
Niebawem chciałbym dokonać zakupu A8, ale jestem praktycznie zielony jeśli chodzi o wiedzę, dlatego szukam kogoś z lubuskiego (np. Żary, Zielona Góra, Lubin) kto posiada VAGa i miernik lakieru, oraz sporą dawkę wiedzy, która będzie bardzo pomocna podczas oględzin.
Zatem, czy jest ktoś z klubowiczów, kto byłby w stanie pojechać ze mną na oględziny, sprawdzić samochód i pomóc dokonać wyboru? Z tego co wiem, to samochód znajduje się w miejscowości Szprotawa w lubuskiem.
Pozdro!
Klubowicz z lubuskiego ??
Klubowicz z lubuskiego ??
--== A8 4EVER ==--
Teraz się w ogóle zastanawiam czy jest sens. Gość z Allegro sprawdził mi historię w ASO, ten podstawowy pakiet za 22 zł, wyszło, że samochód został wyprodukowany w maju 2007, a pół roku później przy przebiegu 18 tys. już była kolizja w tył, wymieniane światła tylne, listwa chromowana, malowany zderzak;/
W dalszych latach wymieniana była szyba przednia...ale nie wiadomo czemu? Może jakiś odprysk, pęknięcie .....albo coś poważniejszego?
Przebieg autentyczny przy ostatniej wizycie w ASO 2 lata temu 195 tys. km
Teraz ma przebieg 230 tys.
Sam nie wiem....
W dalszych latach wymieniana była szyba przednia...ale nie wiadomo czemu? Może jakiś odprysk, pęknięcie .....albo coś poważniejszego?
Przebieg autentyczny przy ostatniej wizycie w ASO 2 lata temu 195 tys. km
Teraz ma przebieg 230 tys.
Sam nie wiem....
--== A8 4EVER ==--
Właściciel potwierdził mi, że było najechanie na słupek przez poprzedniego właściciela stąd te wymiany.
Co do wymiany przedniej szyby to był ponoć odprysk i w Niemczech można za takie coś dostać spory mandat, dlatego szyba została wymieniona. Oczywiście te wszystkie naprawy były dokonywane w ASO.
Przebieg oryginalny 240 tys jak na 9 letnią limuzynę z Niemiec to raczej niedużo prawda? Może faktycznie auta nie będę przekreślał, bo wnętrze prezentuje się ok, z zewnątrz też ładne, na fajnych alufelgach.