![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju
No fakt - przyznaję, że nie sprawdziłem jaki sterownik siedzi u ciebie chociaż właściwie mogłem spojrzećVanDyke pisze:Tylko, że Foss podałeś dwa różne sterowniki![]()
Ty masz bez literki na końcu a kolega ze Śląska ma z literą E. Ja mam z literą S i nic powyżej 030 nie ma.

I tu też się zgadzam.VanDyke pisze:Nie zmienia to faktu, że dostępność wersji softu zależy od numeru sterownika skrzyni.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeśli chodzi o skrzyniarza to nie diagnozował VCDSem tylko chciał mi podać info jaką mam wersję softu, bo zna jakiegoś gościa w wawie co robi update i bierze 350zł, to tylko tyle...
Jeśli chodzi o mój odgłos to tak jak już wspomniałem, obrazuje to bujanie autem do przodu i do tyłu ze skrzynią manualną z włączonym biegiem , odgłos pochodzi mam wrażenie z pod nóg pasażera. Nie można nazwać tego stukaniem, to tak jakby był gdzieś luz, jakby coś z czymś się nie zazębiło, pojawia się to jak dodaję lekko lecz zdecydowanie gaz i puszczam i tak co któryś raz pojawi się taki odgłos , wraz z takim lekkim stuknięciem w końcowej fazie aż czuć go pod nogami. Czasami mogę dodawać ten gaz z 20 razy i będzie spokój a za kolejne 5 za każdym razem wystąpi ten charakterystyczny objaw
Zaobserwowałem również, że podczas spokojnej jednostajnej jazdy, biegi zmienia mi przy około 1600 obrotów a jedynie z 2 na 3 kiedy to właśnie występuje szarpnięcie bieg jest zmieniany przy około 2000 i myślę że to także ma jakiś wpływ na szarpnięcie że bieg jest zmieniany przy wyższych obrotach.
Mógłby mi ktoś polecić dobrego specjalistę od automatów z warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego coś w pobliżu...? Czy za komplet elektrozaworów kwota 1050zł jest kwotą rozsądną, może ktoś je wymieniał...?
Jeśli chodzi o mój odgłos to tak jak już wspomniałem, obrazuje to bujanie autem do przodu i do tyłu ze skrzynią manualną z włączonym biegiem , odgłos pochodzi mam wrażenie z pod nóg pasażera. Nie można nazwać tego stukaniem, to tak jakby był gdzieś luz, jakby coś z czymś się nie zazębiło, pojawia się to jak dodaję lekko lecz zdecydowanie gaz i puszczam i tak co któryś raz pojawi się taki odgłos , wraz z takim lekkim stuknięciem w końcowej fazie aż czuć go pod nogami. Czasami mogę dodawać ten gaz z 20 razy i będzie spokój a za kolejne 5 za każdym razem wystąpi ten charakterystyczny objaw
Zaobserwowałem również, że podczas spokojnej jednostajnej jazdy, biegi zmienia mi przy około 1600 obrotów a jedynie z 2 na 3 kiedy to właśnie występuje szarpnięcie bieg jest zmieniany przy około 2000 i myślę że to także ma jakiś wpływ na szarpnięcie że bieg jest zmieniany przy wyższych obrotach.
Mógłby mi ktoś polecić dobrego specjalistę od automatów z warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego coś w pobliżu...? Czy za komplet elektrozaworów kwota 1050zł jest kwotą rozsądną, może ktoś je wymieniał...?
Wprawdzie cena w ASO za update softu jaką ja zapłaciłem nie może być odzwierciedleniem ceny detalicznej ale wg. mnie za 350pln to możesz to zrobić w ASOpaweldzwo pisze:Jeśli chodzi o skrzyniarza to nie diagnozował VCDSem tylko chciał mi podać info jaką mam wersję softu, bo zna jakiegoś gościa w wawie co robi update i bierze 350zł, to tylko tyle...

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
paweldzwo pisze:Jeśli chodzi o skrzyniarza to nie diagnozował VCDSem tylko chciał mi podać info jaką mam wersję softu, bo zna jakiegoś gościa w wawie co robi update i bierze 350zł, to tylko tyle...
Jeśli chodzi o mój odgłos to tak jak już wspomniałem, obrazuje to bujanie autem do przodu i do tyłu ze skrzynią manualną z włączonym biegiem , odgłos pochodzi mam wrażenie z pod nóg pasażera. Nie można nazwać tego stukaniem, to tak jakby był gdzieś luz, jakby coś z czymś się nie zazębiło, pojawia się to jak dodaję lekko lecz zdecydowanie gaz i puszczam i tak co któryś raz pojawi się taki odgłos , wraz z takim lekkim stuknięciem w końcowej fazie aż czuć go pod nogami. Czasami mogę dodawać ten gaz z 20 razy i będzie spokój a za kolejne 5 za każdym razem wystąpi ten charakterystyczny objaw
Zaobserwowałem również, że podczas spokojnej jednostajnej jazdy, biegi zmienia mi przy około 1600 obrotów a jedynie z 2 na 3 kiedy to właśnie występuje szarpnięcie bieg jest zmieniany przy około 2000 i myślę że to także ma jakiś wpływ na szarpnięcie że bieg jest zmieniany przy wyższych obrotach.
Mógłby mi ktoś polecić dobrego specjalistę od automatów z warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego coś w pobliżu...? Czy za komplet elektrozaworów kwota 1050zł jest kwotą rozsądną, może ktoś je wymieniał...?
Rozumiem ze żadnych błędow na silniku nie ma tak ? Układ zapłonowy ? Przepływomierz ? Wszystko sprawdzone i wykluczone tak ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
michalwruszak pisze: Rozumiem ze żadnych błędow na silniku nie ma tak ? Układ zapłonowy ? Przepływomierz ? Wszystko sprawdzone i wykluczone tak ?
Wszystko w porządku,żadnych błędów prócz jednego...poduszka silnika lewa wykazuje błąd 17981, zabieram się już za to dłuższy czas ale zawsze jest coś.... widać że było przy niej grzebane bo kawałek kostki jest ułamany, nowa prawie 900zł więc pomyślałem o spróbowaniu najpierw używki i jutro się za to biorę aczkolwiek to nie jest powtarzający się błąd, do tego doszedłem ze swoim mechanikiem a potem ze skrzyniarzem ....
Do tego dzwięk pochodzi z prawej strony na wysokości nóg pasażera a błąd poduszki mam lewej więc chyba aż tak by nie przenosiło...
Czy żeby zdemontować lewą poduszkę muszę opuszczać całą ławę?
Żadna z tych rzeczy nie była diagnozowana i sprawdzana dogłębnie bo z góry ustaliliśmy że jeśli dzieje się to co któryś raz to nie będzie to poduszka bo gdyby poduszka była wywalona to dawałaby o sobie znać cały czas ...VanDyke pisze:Do tego poduszki pod skrzynią, poduszki dyfra, luzy dyfra, luzy na wale, podpora wału
Sanki w dół?... Nie.paweldzwo pisze:Czy żeby zdemontować lewą poduszkę muszę opuszczać całą ławę?
Ale stabilizator i belkę pod silnikiem tak.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Foss pisałeś w tym temacie, że oprócz samego wgrania softu " należało by wykonać pełną adaptację skrzyni bo zmiana softu zeruje nastawy" Robiłeś to u siebie czy odpuściłeś? W którym ASO wgrywałeś i jaki to był koszt, bo mam chęć się wybrać bo mam bliżej ASO w Olsztynie ale skoro sporo osób z forum robi w W-wie to na pewno mają nie małą praktykę...

Adaptację oczywiście robiłem.paweldzwo pisze:Foss pisałeś w tym temacie, że oprócz samego wgrania softu " należało by wykonać pełną adaptację skrzyni bo zmiana softu zeruje nastawy" Robiłeś to u siebie czy odpuściłeś? W którym ASO wgrywałeś i jaki to był koszt, bo mam chęć się wybrać bo mam bliżej ASO w Olsztynie ale skoro sporo osób z forum robi w W-wie to na pewno mają nie małą praktykę...![]()
Z AutoVivą jest o tyle ułatwione zadanie, że niedaleko od ASO jest wylot na obwodnicę skąd później bezpośrednio zjeżdżasz na A2 więc jest miejsce na przeprowadzenie adaptacji w miarę skutecznie. I wprawdzie w ciągu dnia bawienie się w adaptację na autostradzie nie należy do rzeczy zbyt bezpiecznych ale gdyby to robić w ciągu dnia w normalnych warunkach miejskich, tych Warszawskich, to o "książkowej" adaptacji możesz zapomnieć.
Co do ASO Palmowski... nie wiem czy coś się zmieniło ale oni od lat nie cieszyli się zbyt dobrą opinią

Koszt?... Ceny oficjalnej niestety nie znam.
Jak już wcześniej wspomniałem to co ja zapłaciłem nie ma odniesienia do normalnej ceny detalicznej a kwoty tej podać niestety nie mogę, obowiązuje mnie tzw. gentlemen's agreement

Myślę, że te 350pln to jest max. Oczywiście bez adaptacji bo tą robiłem sobie sam.
Z adaptacją to w innym ASO usłyszałem kiedyś chyba z 2kpln... ale nie bierz tego jak pewnik - zadzwoń i wypytaj doradcę serwisowego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-