I tak to panowie jest ze wszystkim nie tylko z gazem. Podstawa w dobrej diagnozie i spokojnym podejściu. Kolega pozmieniał wiele elementów w instalacji a przyczyną okazała sie głowica a raczej na pewno trzpień i gumka z tej głowicy które to części kosztują w porywach do 30 złotych.
Forum to dobra sprawa, sam korzystam, ale oprócz tego ważna jest świadomość, że każdy samochód pomimo że niby ten sam jest jednak inny. Podobnie z usterkami, niby takie same objawy, ale zupełnie różne przyczyny.
[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300
To może dokończę ten temat, wszelkie naprawy i regeneracje reduktora gazu to tylko chwilowe załatwienie sprawy usterki niskiego ciśnienia gazu jak było w moim przypadku. Problem powrócił po ok miesiącu po jego regeneracji czyli wymiana gumek, membran i zaworka wewnętrznego. Dopiero wymiana na nowy reduktor zakończyła sprawę i do tej pory nie ma już problemu. Tak więc morał z tego taki że reduktor ma przejechać ileś tys. kilometrów (już nie pamiętam ile) i wymiana na nowy.
W sumie to czasem faktycznie taniej wychodzi (głównie oszczędność czasu i nerwów) jednak skoro wcześniej po naprawie siadł reduktor po miesiącu tzn że jednak tylko część gum musiała być wymiona? czy tak?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2