[D2 4.2] Wymiana pompy paliwa
[D2 4.2] Wymiana pompy paliwa
witam mam pytanie czy mozna samemu załozyć pompe paliwa do a8 4.2 czy mozna to zrobic jedynie w serwisie.prosze o odpowiedz i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aska_lodz, łącznie zmieniany 2 razy.
ja bym bardziej stawiał na syf w baku i przez niego zawiesza sie pływak, no chyba że w audi inaczej jest robiony pomiar ilościu PB w zbiorniku
Co do demontażu pompy:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
Co do demontażu pompy:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam
Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, otóż nie wiem jak u was, ale u mnie cała dolna podstawa znajdująca się w zbiorniku paliwa do której musimy trafić przesuwała się w prawo i lewo , każdy ruch pompy z modułem przestawiał tą podstawę i problem z trafieniem oczywisty, po wyjęciu starej pompy zamontowaliśmy do niej wąż 2 metrowy do wypompowania całego paliwa z dwóch komór, a było tego 40 litrów, potem przez denko lewe wprowadziliśmy na drucie diodę do oświetlenia podstawy, z góry przez otwór po prawej strony wprowadziliśmy drut sztywny aby zblokować podstawę, przez małe lusterko na drucie ustawialiśmy kąt wprowadzenia podstawy, miejsca tak mało, że lepiej nie pytać, po nie skończonej ilości prób w końcu się udało, dodam od siebie, że jak się dobrze ustawi kąt, to tylna rurka ustawia się automatycznie i nie trzeba specjalnie jej ustawiać, sama wjeżdża na swoje miejsce.
Szczerze współczuję tym, których to czeka, trzeba mieć mocne nerwy i dużo cierpliwości.
Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, otóż nie wiem jak u was, ale u mnie cała dolna podstawa znajdująca się w zbiorniku paliwa do której musimy trafić przesuwała się w prawo i lewo , każdy ruch pompy z modułem przestawiał tą podstawę i problem z trafieniem oczywisty, po wyjęciu starej pompy zamontowaliśmy do niej wąż 2 metrowy do wypompowania całego paliwa z dwóch komór, a było tego 40 litrów, potem przez denko lewe wprowadziliśmy na drucie diodę do oświetlenia podstawy, z góry przez otwór po prawej strony wprowadziliśmy drut sztywny aby zblokować podstawę, przez małe lusterko na drucie ustawialiśmy kąt wprowadzenia podstawy, miejsca tak mało, że lepiej nie pytać, po nie skończonej ilości prób w końcu się udało, dodam od siebie, że jak się dobrze ustawi kąt, to tylna rurka ustawia się automatycznie i nie trzeba specjalnie jej ustawiać, sama wjeżdża na swoje miejsce.
Szczerze współczuję tym, których to czeka, trzeba mieć mocne nerwy i dużo cierpliwości.
Może w wersjach po-liftowych coś zmienili ale kilka miesięcy temu wraz z kolegą zmienialiśmy pompę paliwa w moim S8 i z mojego punktu widzenia to dosyć proste zadanie... więcej zabawy było z przełożeniem pompy i zmontowaniem kosza niż z demontażem i montażem całości z powrotem ;-)wojti_sopot pisze:Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, ...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dla kogos kto ma doswiadczenie i wiedze bedzie to "pestka", dla osoby, ktora trobi to pierwszy raz "droga przez meke". Moj znajomy zmienial i tez przeszedl przez male pieklo :diabel: Pozniej pozostaje jeszcze niepewnosc, czy gdy wskaznik poziomu paliwa dojdzie do polowy samochod bedzie dalej jechal, czy stanie :shock:
Panowie tu chyba każdy ma coś z pompą .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No właśnie sam przechodzę te mękę
Roz....ole to auto.
Trafić w te gniazda jest nie wykonalne w a8 3.3tdi....
Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ...
Roz....ole to auto.
Trafić w te gniazda jest nie wykonalne w a8 3.3tdi....
Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ...
Ostatnio zmieniony 30 sty 2017, 20:45 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jak w instrukcji -> http://www.mediafire.com/file/u7nzhfc8v ... paliwa.pdfmus102 pisze:Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ...
Four rings to rule them all