[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:15
- Lokalizacja: sieradz
[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???
Witam. Mam pytanko posiadam audi a8 3.7 i rozważam założenie gazu??
Czy jesteście w stanie mi doradzic jaki gaz założyć żeby autko dobrze chodziło, nie byłoproblemów z obrotami itd
Jedyne co dotychczas udało mi się dowiedzieć to że wtryski powinny być japońskie gdyż są one ponąć bardzo płynne i sprawne. inne zaś mogą zwyczajnie nie nadążyć podawać gazu stąd też problemy z silnikiem
poprosze o wasze opinie na ten temat jezeli mozna
Czy jesteście w stanie mi doradzic jaki gaz założyć żeby autko dobrze chodziło, nie byłoproblemów z obrotami itd
Jedyne co dotychczas udało mi się dowiedzieć to że wtryski powinny być japońskie gdyż są one ponąć bardzo płynne i sprawne. inne zaś mogą zwyczajnie nie nadążyć podawać gazu stąd też problemy z silnikiem
poprosze o wasze opinie na ten temat jezeli mozna
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez maciek audi, łącznie zmieniany 2 razy.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
następnie zarejestruj się tu: http://lpg-forum.pl/index.php?sid=c3284 ... 2b308df367dice111 pisze:Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm
STAG 300 PREMIUM, wtryskiwacze H2100, reduktor 2xmagic III ;-)
spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
No kolego nie do końca sie z tym zgodzę właśnie powinno się pakować takie drogie instalacje do tych aut, wtedy by nie było że gaz to do kuchenek itp. a ludzie chcą zaoszczędzić 1000zł na instalacji i montują gaz u Pana Jana w szopie a później wypisują że gaz to zło itd.colln pisze:spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?
A co do 2 reduktorów to polecam jak najbardziej tym bardziej że 2x Magic III kosztuję tyle co jeden KME GOLD, jedynie to za montaż policzą parę złoty więcej
Polecam np. STAG 300 Plus, Hana H2000, do tego wielozawór Tomasetto AT02 Extra, reduktor scorpion gt, odpowiednie przewody, mam to u siebie i śmiga jak ta lala.
witam.tez mam 3.7 ale chyba to nie jest takie wazne jaka poj.silnika.ja zalozylem gaz "agis" koszt rok temu 3.700 jak na razie zero problemow,zakladalem go w kusietach kolo czestochowy defakto warsztat polecany przez znajomego.u mnie w rodzinnym miescie pomimo kilku warsztatow z gazem nie zdecydowalem sie na zadnego z nich. jak podjechalem widzialem kilka aut stojacych na placu wszystkie z duzymi motorami.mysle ze czasami warto przejechac kilkadziesiat kilometrow po to zeby puzniej miec sw.spokoj, po 1000km bezplatny przeglad.puzniej po 15.000km.pozdrawiam
Zapomnij o jednym reduktorze. To co kolega tomi Ci poleca to bardzo dobrr rozwiązanie. Ja najpierw posłuchałem gazownika, że 1 Gold wystarczy i teraz jeszcze raz musiałem wymienić na 2 Zavoli. Te reduktory też powinny wystarczyć.
Co do jednostki sterującej to Stag Premium, Diego G3, Omegas etc. Poczytaj trochę na forum lpg - zobaczysz, że około 60% osób ma problemy z V8 Audi.
Podstawa to dobry warsztat. Niestety mnie nikt wcześniej nie ostrzegł i teraz muszę powoli wymieniać wszystkie elementy.
Co do jednostki sterującej to Stag Premium, Diego G3, Omegas etc. Poczytaj trochę na forum lpg - zobaczysz, że około 60% osób ma problemy z V8 Audi.
Podstawa to dobry warsztat. Niestety mnie nikt wcześniej nie ostrzegł i teraz muszę powoli wymieniać wszystkie elementy.
W Volvo mam 2 turbiny i jest to silnik znacznie bardziej wybredny niż w Audi i jest tam od roku 1 KME Gold właśnie (dlatego o nim mówiłem bo nie że kolega kolegi coś słyszał tylko znam na własnej skórze) autko nigdy nawet w ostatnie mrozy zimy nie miało żadnego problemu, przy butowaniu zimą na autostradzie temperatura gazu też jest dobrze utrzymywana więc jak ktoś chce to jak mówiłem może komplikować instalkę ale nie musi
PS Post jest o instalacji do 3,7
PS Post jest o instalacji do 3,7
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
U mnie dla przykładu jest też jeden KME Gold i jak na razie spokojnie daje sobie radę. Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.
Dążenie do doskonałości.
Kiedy montujemy dwa reduktory równolegle tak aby każdy obsługiwał jedną stronę V-ki to często pojawiają się problemy - reduktory zużywają się nie równomiernie i jakiś czas po montażu ustawienia się rozjeżdżają... jedziesz na regulację i znowuż jakiś czas jest dobrze a potem znowu mapa się rozjeżdża - temat sprawdzony na RS6 C5 :-?daro72 pisze:(...) Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.
Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Co mogę dodać jeszcze od siebie to, to że montaż lepszych podzespołów wiąże się też z mniejszym spalaniem.
Dala porównania moje poprzednie auto BMW E32 3l V8 218KM Stag 300/8, czerwone valteki, reduktor KME Gold, no i Audi 4,2 Q z zestawem o którym pisałem wyżej, możecie mi nie wierzyć ale spalanie mam takie samo albo niższe niz w BMW, pisze albo bo dopiero 2 raz tankowałem LPG i do końca nie przetestowałem, ale na obecna chwile na butli zrobiłem 320km, gaz mi się jeszcze nie przełączył, a w BMW już bym był na stacji.
Dala porównania moje poprzednie auto BMW E32 3l V8 218KM Stag 300/8, czerwone valteki, reduktor KME Gold, no i Audi 4,2 Q z zestawem o którym pisałem wyżej, możecie mi nie wierzyć ale spalanie mam takie samo albo niższe niz w BMW, pisze albo bo dopiero 2 raz tankowałem LPG i do końca nie przetestowałem, ale na obecna chwile na butli zrobiłem 320km, gaz mi się jeszcze nie przełączył, a w BMW już bym był na stacji.