¤ II OGOLNOPOLSKI ZLOT A8Team-stage3 (ZALICZKI)
Jak Marcin wspominał ten pomysł był ale własnie FOSS mi nakreslił kiedys sytuacje jak to wyglądało w DE i tym bardziej nie było złudzeń,że się da to zrobic jakos tak po prostu. Kolumna 20-30aut to bardzo długi szyk i nie moga nas obowiązywać żadne światła czy drogi z pierszeństwem przejazdu co za tym idzie organizacja bardzo szczegółowa. Na to nikt czasu nie miał aż przyszedł Vincent więc ma błogosławieństwo
Niestety w tym przypadku ratuje Cie tylko eskorta policji. Innego rozwiązania nie ma.Apophis pisze:Kolumna 20-30aut to bardzo długi szyk i nie moga nas obowiązywać żadne światła czy drogi z pierszeństwem przejazdu co za tym idzie organizacja bardzo szczegółowa.
Przy dużym zlocie A6 niektóre auta blokowały po prostu ruch , ale nie obyło się bez zatrzymania. Na szczęście skończyło się na pouczeniu.
Pilot nie ma uprawnień to prowadzenia auta np na czerwonym świetle. Nikt tyłka nie podstawi.
Wjazdy na "rynki" też trzeba uzgadniać z władzami miast.
po co nam eskorta policji w niemczech było ponad 100 aut i obeszło sie bez policji.
prędkośc może być niska i kontakt przez radio.
a co do sygnalizacji świetlnej to część ekipy która przeskoczy na zielonym lub żółtym może poczekać na poboczu na reszte lub zwolnić do minimum aż reszta dojedzie. w końcu bedzie tylko małe grono ok 30 szt ósemek.
jedynie z deptakami trzeba wyjaśnić ale jak vincent by miał chęć sie tym zająć to wydaje mi sie ze nie bedzie problemu.
prędkośc może być niska i kontakt przez radio.
a co do sygnalizacji świetlnej to część ekipy która przeskoczy na zielonym lub żółtym może poczekać na poboczu na reszte lub zwolnić do minimum aż reszta dojedzie. w końcu bedzie tylko małe grono ok 30 szt ósemek.
jedynie z deptakami trzeba wyjaśnić ale jak vincent by miał chęć sie tym zająć to wydaje mi sie ze nie bedzie problemu.