![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwny błąd na silniku
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
- Lokalizacja: Trojmiasto
[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwny błąd na silniku
Witam.Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.Moze ktos sie juz z takim bledem spotkal?Nadmieniam ze mam ostatnio problemy z uruchamianiem zimnego silnika (falujace obroty).Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:12 przez Smoli, łącznie zmieniany 1 raz.
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Sprawdź silniczek krokowy. To dość częsta przyczyna wolnych obrotów. A dzieje ci się to tylko na zimnym czy i na ciepłym. Bo jeśli tylko na zimnym to może to też być czujnik temperatury zewnętrznej. Jeśli masz możliwość podmianki krokowca od innego autka to można to tak też sprawdzić.
Dążenie do doskonałości.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Oj Smoli, zakończ zabawy w podnoszenie mocy silnika bo po prostu już przesadziłeś :lol:Smoli pisze:(...)Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.
Wybacz mój komentarz... tak mi się skojarzyło bo wpadłem w wir modyfikacji swojej eSy a do tego jeszcze ostatni spot w Tczewie poświęcony był właśnie tematyce przeróbek naszych aut i prezentacją ich mocy :mrgreen:
pozdro 8-)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
- Lokalizacja: Trojmiasto
FOSS komentarz bardzo mi sie spodobal!!! Uwazam ze masz racje, koniec kombinacji z moca bo juz nie ogarniam predkosci.
A tak na powaznie to doszedlem co bylo przyczyna bledu i falujacych obrotow na zimnym silniku. Calkowicie zapiekly sie klapy w kolektorze ssacym.Zdemontowalem je i wyczyscilem, ae teraz ma kopa!!!!Przy okazji wyczyscilem przepustnice (choc nie byla zasyfiona) i przeczyscilem odmy.
Polecam wszystkim posprawdzac te dzwigienki od podcisnienia, ktore znajduja sie z przodu silnika. U mnie nie moglem ich ruszyc recznie, masakra.
Pozdrawiam
A tak na powaznie to doszedlem co bylo przyczyna bledu i falujacych obrotow na zimnym silniku. Calkowicie zapiekly sie klapy w kolektorze ssacym.Zdemontowalem je i wyczyscilem, ae teraz ma kopa!!!!Przy okazji wyczyscilem przepustnice (choc nie byla zasyfiona) i przeczyscilem odmy.
Polecam wszystkim posprawdzac te dzwigienki od podcisnienia, ktore znajduja sie z przodu silnika. U mnie nie moglem ich ruszyc recznie, masakra.
Pozdrawiam