-Opalarka, śrubokręt i nóż do tapet
-Suszenie
-Skleiłem na taką specjalną uszczelką do lamp z metra co na ciepło łapie(w jakimś temacie mi podrzucili koledzy z forum linka do niej)
Ale zrobiłem jeden podstawowy błąd, nie wyczyściłem wszystkiego dobrze w środku i będe robił to po raz drugi bo po polerce kloszy dopiero zaczęło sie rzucać w oczy. Więc powinno się przed suszeniem porządnym jeszcze dobrze wyczyścić lampę w środku.
A co działam u siebie:
-zamówione wszystko do zrobienia łączników obniżających(koszt 52zł z przesyłką
)
-po wypłacie najbliższej wpadnie na pewno nowy przycisk ręcznego(wreszcie)
-zamówiony komplet kluczy do rozebrania A8 abym to co nie wymaga kanału mógł na placu podziałać
-zrobiłem sobie adaptację zawieszenia aby wszystko równo stało
-zamówione dwie opony nowe na tył (przody są jak nowe prawie a tyły jeden slick a druga na równo ze słupkiem pomiaru - mam nadzieję, że po wymianie amora i gum już tak się nie zrobi, oczywiście po zbierzności)
-w piątek/sobotę wymiana wszystkich gum zawieszenia(chyba wstrzymam się z tyłem na razie i po wypłacie domówię gumy na tylny dolny wahacz a na razie strzele przód)
-pojawiła się chęć modyfikacji wydechu aby trochę poprawić brzmienie(więcej basu) i uwydatnić świst turbinek (panowie na spocie ostatnio mieli takie fajne brzmienia a mój...)
-i z rzeczy tylko częściowo związanych z autem podsypałem wjazd na plac bo już teraz miałem ciężko wjeżdżać i wyjeżdżać a auto przecież pójdzie w dół