części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D3 4.0TDI by drago_o

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 19:46

Kilka fotek po zamontowaniu łączników. Myślicie aby posadzić przód mocniej?

Comfort:
Obrazek
Obrazek

Dynamic:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 19:51

Phiii gleba to jest jak sie asfalt od spodu oglada. Widac na progu że masz jeszcze ze 2 cm w dół :P

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 19:53

Tylko ten próg ma maksymalnie ze 3cm :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 18 maja 2016, 19:57

Zacznij od dołożenia dystansów a dopiero później obniżaj. Taki sam efekt wizualny a może nawet ciut lepszy mam na dynamicu z dystansem 20/25 i obniżeniu samym VCDS

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 20:02

Właśnie aktualnie poszukuję dystansów :) Chyba kupie eibach'y ale nie jestem pewien jeszcze jakie szerokosci. Tył 15mm na stronę i przód 10mm na stronę. Nie wiem czy pchać więcej.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 18 maja 2016, 20:19

Tryb comfort

Obrazek

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 18 maja 2016, 21:15

drago_oJaka różnica w jeździe po obniżeniu łącznikami?
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 21:21

Ogólnie czuć twardziej i trzeba więcej zwracać uwagę na nierówności, podjazdy itp ale jeździ się dla mnie bomba :) Na comforcie jest niewiele wyżej ale za to bardziej miękko więc jak się omija przeszkody to dodatkowo trzeba mocno zwalniać i delikatnie.

Uwielbiam wsiadac do tego auta gdzie jest wrażenie, że podłoga jest parę cm nad asfaltem :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 18 maja 2016, 21:33

No to masz teraz glebę podobną do mojej. Dystans koniecznie <okok>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 21:36

Powoli systematycznie. Michał już ma tam coś dla mnie przygotowane, jeszcze teraz VAS i parę innych rzeczy... może i dystanse się pojawią jak nie braknie "wodopoju" :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 maja 2016, 02:29

drago_o pisze:Ogólnie czuć twardziej i trzeba więcej zwracać uwagę na nierówności, podjazdy itp ale jeździ się dla mnie bomba :) Na comforcie jest niewiele wyżej ale za to bardziej miękko więc jak się omija przeszkody to dodatkowo trzeba mocno zwalniać i delikatnie.
No to teraz jazda ósemką nabierze nowej barwy - polskimi ulicami to jest wyzwanie :)

Tu moja na Lifcie i łagodny zjazd do garażu - jak widać manewr wykonywałem oczywiście pod skosem w efekcie końcowym zajmując całą szerokość wjazdu bo pod mniejszym kątem i wjazd i wyjazd były po prostu niewykonalne :D

Obrazek . Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 maja 2016, 06:03

Dokładnie w ten sposób ale jeszcze na comforcie udaje mi się wyjechać z placu :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 19 maja 2016, 07:21

Jak piszecie, że jest twardziej to zastanawiam się jaki komfort ma A8 na normalnym zawieszeniu. Już kupiłem obniżoną i na comforcie jest całkiem przyjemnie.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 maja 2016, 07:24

Jak wszystko jest cacy to jest bardzo duży komfort :) Ale ja całe życie przyzwyczajony do twardego zawieszenia więc mi zupełnie to nie przeszkadza.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 maja 2016, 19:53

Dzisiaj powalczylem z negatywami po obniżeniu. Na tyle się położyły koła, że zbieżność mocno poleciała. Już jest ogarnięte na tyle aby dojeździć do wymiany przednich tuleji i do zbierznosci właściwej :) opony na tył w drodze bo na slickach słabo jeździ się na mokrym ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl