![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Silnik AQF pracuje na 4 cylindry
[D2 99 4.2PB/LPG ] Silnik AQF pracuje na 4 cylindry
Witam, auto odpala normalnie po zagrzaniu zaczyna szarpac,obroty trzyma, nowe swiece ngk, cewki zamienione stronami, sonda pracuje 0,5v, brak reakcji na odłączanie cewek od strony pasarzera, swiece czarne z tej strony,błąd z 1 banku ale nie pamietam czy bogata czy uboga, auto teraz unieruchomione, czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap?z góry dzieki za podopowiedz
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 01:57 przez hycel, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
w aqf nie ma modułow wiec nie moze zaliczyc padaki jedna strona silnika - jesli chodzi o zapłon.
Proponuje zmierzyc kompresje z tej strony. Jesli problemem nie jest zapłon, paliwo bo reszta silnika chodzi, to moze zerwał/przeskoczył łańcuch miedzy wałkami....
Proponuje zmierzyc kompresje z tej strony. Jesli problemem nie jest zapłon, paliwo bo reszta silnika chodzi, to moze zerwał/przeskoczył łańcuch miedzy wałkami....
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
hycel, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z
Tym razem poprawiam temat.
Jak masz lpg wpięte? Kostka w kostkę czy cięte i lutowane? Jakie błędy są z vagcoma? Wstaw logi z grupy 90 i 93, może być na wolnych obrotach.
Tym razem poprawiam temat.
Jak masz lpg wpięte? Kostka w kostkę czy cięte i lutowane? Jakie błędy są z vagcoma? Wstaw logi z grupy 90 i 93, może być na wolnych obrotach.
Nie. Te klapy łatwo ożywić więc nie kombinuj.hycel pisze:czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Bo tulei sie nie moczy itp. Trzeba je na siłe wycisnac tak zeby nie połamac , dopiero wtedy oszlifowac otwór w którym sie obracaja i juz. Zawsze działa.hycel pisze:te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi
Najlepiej czuc roznice w ich niesprawnosci jak jezdziłes autem z zatartymi klapami i je uruchomisz. Wtedy czuc róznice powyzej 3500rpm...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia