Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Telepanie silnia na wolnych obrotach

ernesto

Post autor: ernesto » 12 maja 2016, 23:06

Marcin, niestety u mnie też nie dało się zdiagnozować. Dopiero jak już dwa wtryski szlak trafił i wymieniłem cały komplet problem znikł na dobre. A sadziło mi ubogą mieszanką tylko wtedy kiedy podczas butowania wybijało go z gazu ze względu na zbyt małą ilość w butli.
U mnie występują błędy grzałek na jednej i na drugiej stronie. Nie robi to mnie wrażenia jakiegoś.
Teraz od czasu do czasu jest jakieś dygnięcie, sporadycznie jedno na 200km na wolnych obrotach. Podejrzewam, że muszę wyczyścić TPS i sprawdzić Halla, dwa razy mi zgasła raz podczas dojeżdżania do świateł i dziś podczas stania w korku <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 12 maja 2016, 23:13

Erni twoje LPG to szkoda gadać. Jakos to zyje ale ósemka nie wybacza niestety.

Błedy grzałek nie beda u ciebie skutkowały ich cąłkowitą padaczką tylko cos nie halo więc podejrzewam że to juz one same sa zmęczone chyba że pada ci układ sterowania grzałkami i nie pracuje tak jak trza.

Gasnac se sama nie może-rozumiem że na LPG więc to w sumie nie dziwne.

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 12 maja 2016, 23:21

u mnie przeplywka pokazuej przynajmniej - dobrze, sondy oscyluja i pracuja jak powinny, zastanawia mnie moze bardziej czujnik halla albo predkosci walu obrotowego ktory wprowadzal auto w tryb awaryjny po tym jak kiedys umylem silnik, po wyschnieciu juz tego nei robil ale moze gdzies jest jakies zwarcie

co do qmaxa, jezdzilem 3 lata na qboxie a to to samo tylko 4 gary wiecej, wiec mysle ze to nie jego wina tym bardziej ze jak mowie na benzynie jest to samo, nieszczelnosci w dolocie tez nie mam, pod obd nie mam podpiecia, podobno w ABZcie to nei dziala ale nie jestem taki tego pewien

Gość

Post autor: Gość » 12 maja 2016, 23:26

G28 jak najbardziej może tez powodowac takie objawy. Sprawdx zatem kostke i przewód. jak od lat nie zmieniany to przewód pewnikiem juz struchlały i się rozpada. Wymiana czujnika nie jest bardzo droga a może pomóc.

Qbox niby podobne ale nie to samo na Qmaxie mało kto sie zna a wiem to bo nawet nasz forumowy specjalista się na tym niedawno dopiero co uczył. Inny jakis tam gazownik pewnie nie ma wiekszego pojęcia. V8 to nie r4 niestety.

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 12 maja 2016, 23:27

ciekawi mnie caly czas temat obd w abz w qmaxie, moze ktos to probowal chociaz podpiac zeby stwierdzic czy sie da czy nie ?

a tak pozatym ,gdzie dokladnie jest g28 ? lepiej spod spodu sie do niego dobrac ?

ernesto

Post autor: ernesto » 12 maja 2016, 23:29

Apophis pisze:Gasnac se sama nie może-rozumiem że na LPG więc to w sumie nie dziwne
No przecie na lpg, nie po to je mam by jeździć na benzynie :D
Nie stać mnie lać wachę więc nie wiem. A jest to tak sporadyczne, że wypłaty by mi nie starczyło na diagnozę na benzynie tego.

Gość

Post autor: Gość » 12 maja 2016, 23:33

pioteros pisze:ciekawi mnie caly czas temat obd w abz w qmaxie, moze ktos to probowal chociaz podpiac zeby stwierdzic czy sie da czy nie ?

a tak pozatym ,gdzie dokladnie jest g28 ? lepiej spod spodu sie do niego dobrac ?
No jak nie probował-marekp750 robił to w Piotrka S8 AKH to bliźniak tylko nieco mocniejszy od ABZta.
bez podpiętego OBD to bedzie zwykły szajs co robi jak wiekszosc stagów zamieszanie i wymaga wyższych studiów cierpliwości by to wystroić.
ernesto pisze:No przecie na lpg, nie po to je mam by jeździć na benzynie
Nie stać mnie lać wachę więc nie wiem. A jest to tak sporadyczne, że wypłaty by mi nie starczyło na diagnozę na benzynie tego.
Erni masz jakis interfejs do LPG pod reką? Zrobił bys se logi jakies itp dynamiczne przede wszystkim.
Wiesz ja te instalke po foxiku wraz z cała wiazka od silnika bym dla dziecka do zabawy oddał niech ma dzień czy dwa zabawke potem sie znudzi :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 maja 2016, 11:07

Apo co masz na mysli wywalic sondy tylne z systemu? Ja myslalem zeby kupic nowe i wsadzic na te adaptery zeby grzalek nie palilo. <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 13 maja 2016, 16:00

To tez rozwiązanie ale w zasadzie koszt chyba ten sam co wykodowanie a wykodowanie to na wieki tego ze sterownika. Z mojego ECU były miedzy innymi te sondy wywalone więc przejedź się do genowefy to ci zgobią.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 maja 2016, 18:28

Od elektroniki mam swojego magika, natomiast dzis odpialem te tyle sondy . co jest z tym brc nie tak. Bo na pb wyskakuja tylko bledy sond i bardzo delikatie Na wolnych telepie, natomiast na lpg rano strzela w wydech telepie mocniej przez kilkanascie sekund no i blad 17536 wywala, za za ubogo na bank1. Ktory to bank 1 u nas? Tam zaczne szukac puszczalskiego <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 13 maja 2016, 18:47

martin_rs4 pisze:Od elektroniki mam swojego magika,
tym sie raczej nie kazdy potrafi zająć

Marcin tam w twojej okolicy to chyba nie ma żadnego konkretnego majstra <bezradny>
Dziadkowi tez nie potrafili ogarnac LPG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 maja 2016, 19:05

on tak bo od lat zajmuje sie tylko elektorniką i robi praktycznie wszystkie możliwe przeróbki, i w tym problem bo cieżko i niego z casem i terminem.

ale to mi sie nie spieszy akurat z tym wywaleniem sond...

co do lpg to z doświadczenia wie i mówi że brc, landi rezo itp są dobre jak są nowe..potem już nawet nie chodzi o ustawienie ale o koszta z tym związane. dlatego on w większości robic stagi i kme...ale brc tez mi ustawia...teraz po wymianie parownika i ustawieniu robie jakies 30km więcej nie jeżdżąc wolno....ciekawe ile w trasie wyjdzie, ale to już OT

zostają telepawki więc musze sprawdzić gdzie puszcza...
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 13 maja 2016, 19:36

Długo się z tym bujasz Marcin bardzo długo. ja bym stracił dawno cierpliwośc ale to akurat twoja zaleta że ją masz :)

Jesli faktycznie jest dobry elektronik to zaklep se u niego termin i pozbądź się niepotrzebnego złomu z auta.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 maja 2016, 19:46

no tak zrobie...w sumie juz mi dawno o tym mowił że te sondy są tam nie potrzebne, ale musi minąć troche żebym się quwa zdecydował....

tak samo namawiał mnie na wymiane instalki, i mówił ze od dwóch lat bym nie miał poroblemu i zaoszczędził sporo kasy...ale.... <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 13 maja 2016, 19:58

A co ma instalka? Sterownik BRC (no chyba że się psuje samo ECU BRC)jest bardzo dobry a zużyte elementy możesz zastąpić tak jak w przypadku reduktora.

KME proste ale stag to predzej źródło problemów a jak lubisz sie bujać to nie rob nic bo juz masz problemy przecie :)

Nie wiem nad czym się zastanawiać w kwestii tych tylnych sond? <bezradny>
ja przy okazji swapa zleciłem wywalenie wszystkiego z silnika co nie potrzebne,tylne sondy,sai,EGR IMMO. To wszystko to jedna paczka i do niczego nie potrzebna. ECU ma się zajmowac samym silnikiem a nie pierdołami. Immo się zastapiło czyms co sam sobie potrafie ogarnać bo fabryczne sami wiemy że nadaje sie do niczego. A reszta to troche złomu mniej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl