[D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty , problem z lockup
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
[D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty , problem z lockup
Cześć
Mam problem z lockupem
Mianowicie gdy zapnie lockup , zaczynają falować obroty
Przy spokojnej jeździe (tylko podtrzymanie prędkości ) około 100obr w górę i w dół
Przy przyspieszaniu jakieś 600 w górę i zapina
Tak ciągle , skrzynia wymieniona na inną to samo
Płyta sterująca wymieniona na inną to samo
Sprzęgło świeżo po regeneracji w MIDI
Podejrzewam sterownik skrzyni , miał zmienionego softa
Widać na płycie i ma zmieniony numer seryjny
Temperatura nie ma żadnego wpływu na objawy
Szukać w układzie napędowym czy w silniku ?
Lockup jak zapnie 0 obrotów uslizgu i po chwili zaczyna puszcza i spina
Objawy od 3 do 5 biegu
Nie mam już pomysłu co dalej ;(
[ Dodano: 2016-05-16, 09:06 ]
https://www.youtube.com/watch?v=8MCeZNS ... e=youtu.be
Mam problem z lockupem
Mianowicie gdy zapnie lockup , zaczynają falować obroty
Przy spokojnej jeździe (tylko podtrzymanie prędkości ) około 100obr w górę i w dół
Przy przyspieszaniu jakieś 600 w górę i zapina
Tak ciągle , skrzynia wymieniona na inną to samo
Płyta sterująca wymieniona na inną to samo
Sprzęgło świeżo po regeneracji w MIDI
Podejrzewam sterownik skrzyni , miał zmienionego softa
Widać na płycie i ma zmieniony numer seryjny
Temperatura nie ma żadnego wpływu na objawy
Szukać w układzie napędowym czy w silniku ?
Lockup jak zapnie 0 obrotów uslizgu i po chwili zaczyna puszcza i spina
Objawy od 3 do 5 biegu
Nie mam już pomysłu co dalej ;(
[ Dodano: 2016-05-16, 09:06 ]
https://www.youtube.com/watch?v=8MCeZNS ... e=youtu.be
Chętnie pomogę
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie wykluczaj tęz opcji ze firma co robiła Ci konwerter mogła to zrobić mało fachowo i dlatego tak jest
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Tego się obawiam , znów silnik do wyszarpania ;(
A silnik może mieć na to wpływ , jak by miał za ciężko i każe zmienić bieg ?
Mam drugie sprzęgło od skrzyni która jest obecnie zamontowana , tylko podmienić go to dużo roboty ;(
Chciałbym wykluczyć wszystkie inne opcje zanim zacznę znów rozbierać ;(
Zrobić logi ?
Jednak z miejsca mówię że prąd eds4 jest ok w czasie jazdy w granicach 450mA nie ma skoków i nie jest zależne od falowania obrotów ;(
A silnik może mieć na to wpływ , jak by miał za ciężko i każe zmienić bieg ?
Mam drugie sprzęgło od skrzyni która jest obecnie zamontowana , tylko podmienić go to dużo roboty ;(
Chciałbym wykluczyć wszystkie inne opcje zanim zacznę znów rozbierać ;(
Zrobić logi ?
Jednak z miejsca mówię że prąd eds4 jest ok w czasie jazdy w granicach 450mA nie ma skoków i nie jest zależne od falowania obrotów ;(
Chętnie pomogę
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Najczęstszą przyczyną falowania jest własnie konwerter , a Twoje objawy są wręcz ksiązkowe moim zdaniem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wg info ze ich strony 36 miesięcy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
a nie lepiej by było tam podjechać na weryfikację - jak skopali regenerację to na ich koszt powinni to wygrzebać i zamontować z powrotem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Czytam temat i jestem tego samego zdania. Koszt wytargania tego i i strata czasu to powinien być ich problem jeśli skopali swoją robotę. Ty nie miałeś możliwości weryfikacji tego sprzęgła bez zakładania go na auto, więc nie mają się czym wykręcić, ze założyłeś część mimo iz coś było nie tak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Konwerter , też miałem regenerowany , wytrzymał 20 000 km , teraz mam ori zf i po problemie , koszt 4000 i mogę śmigać następne 200 , 300 tys.Błędem było , że dałem się naciągnąć na regenerowany a koszta też były nie małe
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Panowie nie spałem pół nocy i wymyśliłem jak sprawdzić czy to nie sprzęgło
Podpoiłem na sztywno EDS4 który jest odpowiedzialny za lockup
Okazuje się że gdy EDS4 jest wysterowany , nie ma falowania i wszystko działa jak należy
Jednak sterownik ??
[ Dodano: 2016-05-18, 17:13 ]
Czy ktoś ma informacje w jaki sposób sterownik skrzyni powinien sterować zaworem EDS4??
U mnie jest to 150mA na postoju i do 1A w czasie jazdy , tylko dziwne jest to że sygnał idzie przez sekundę a następnie 3s jest przerwy bez sygnału
Czy to tak powinno być czy sygnał powinien być liniowy i ciągły ??
Naturalnie mowa o stanie gdy jedziemy z stałą prędkością po równej nawierzchni
Podpoiłem na sztywno EDS4 który jest odpowiedzialny za lockup
Okazuje się że gdy EDS4 jest wysterowany , nie ma falowania i wszystko działa jak należy
Jednak sterownik ??
[ Dodano: 2016-05-18, 17:13 ]
Czy ktoś ma informacje w jaki sposób sterownik skrzyni powinien sterować zaworem EDS4??
U mnie jest to 150mA na postoju i do 1A w czasie jazdy , tylko dziwne jest to że sygnał idzie przez sekundę a następnie 3s jest przerwy bez sygnału
Czy to tak powinno być czy sygnał powinien być liniowy i ciągły ??
Naturalnie mowa o stanie gdy jedziemy z stałą prędkością po równej nawierzchni
Chętnie pomogę