BMW E65 730d
BMW E65 730d
Panowie miał ktoś styczność z takim dupowozem? Jak ten silnik radzi sobie w tej budzie i jak ogólnie z awaryjnością w tych bawarkach?
To chyba oglądaliście najbiedniejsze wersje tych E65 Dobrze wyposażone E65 nie odstaje wnętrzem od A8 a pewne rozwiązania (iDrive czy sposób zmiany biegów) są nawet moim zdaniem lepiej przemyślane. Z zewnątrz kwestia gustu. Jak dla mnie żeby to jakoś wyglądało konieczne jest obniżenie oraz dystanse.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 maja 2016, 00:12
- Lokalizacja: łodzkie
Może ja sie wypowiem bo miałem styczność z dwiema E65.
Pierwszą miałem z 2002r. w wersji 745i - ogólnie samochód sprawował sie dobrze, choć miał czasem swoje kaprysy związane z elektronika, natomiast mimo wszystko przez prawie półtora roku użytkowania nic poważnego sie nie działo.
Druga to była 730d z 2006r po FaceLiftingu - dwa lata użytkowania - 0 problemów i awarii.
Najważniejsza zasada jak przy każdym zakupie auta, czyli kupic zadbany egzemplarz, bezwypadkowy a będzie służył jak należy, są to naprawde bardzo dobre auta, komfortowe, wyciszone a silnik 3.0d 231km radzi sobie nadwyraz dobrze przy tej masie.
Spalanie ok. 11-12L w Krakowie, 7-9 na autostradzie.
Np. jadąc 200km/h silnik ma ok. 3k obrotów na minutę gdzie A8 D3 3.0TDI obrotów ma ok 3600 na minutę.
Pierwszą miałem z 2002r. w wersji 745i - ogólnie samochód sprawował sie dobrze, choć miał czasem swoje kaprysy związane z elektronika, natomiast mimo wszystko przez prawie półtora roku użytkowania nic poważnego sie nie działo.
Druga to była 730d z 2006r po FaceLiftingu - dwa lata użytkowania - 0 problemów i awarii.
Najważniejsza zasada jak przy każdym zakupie auta, czyli kupic zadbany egzemplarz, bezwypadkowy a będzie służył jak należy, są to naprawde bardzo dobre auta, komfortowe, wyciszone a silnik 3.0d 231km radzi sobie nadwyraz dobrze przy tej masie.
Spalanie ok. 11-12L w Krakowie, 7-9 na autostradzie.
Np. jadąc 200km/h silnik ma ok. 3k obrotów na minutę gdzie A8 D3 3.0TDI obrotów ma ok 3600 na minutę.