[D3 03 4.0TDI ] EGR problem
[D3 03 4.0TDI ] EGR problem
Witam wszystkich
Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 15:54 przez OSTRY07, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
Da tyle że nie będzie kolektor ssacy zachodził nagarem i będziesz zanieczyszczał środowisko w większym stopniu, poprawa osiągów, może jakaś być, ale raczej taka, że nie zauważysz, zaślepić czymś ciut grubszym, w warsztatach widziałem nawet, że robili z blaszki z puszki po piwie na dwa razy , ale to przepalało po jakimś czasie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie
Obaj macie racjęApophis pisze:Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie
Znaczy z tego co czytam w necie to ma zmniejszyć temperature spalania i ma słuzyć dopalaniu szkodliwych związków
Zastosowanie takiego rozwiązania powoduje:
przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej
utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów (HC)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jestem ciekaw ile i jakich błędów się pojawi po zaślepieniu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no to szykuje blachy W jakim miejscu najlepiej zaślepiać i najłatwiej? Nie chce mi się kolektora wydechowego znowu targać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czyli przy kolektorze wydechowym trzeba zaślepić tak?
No o ECU się domyślałem własnie
No o ECU się domyślałem własnie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
To poczekam aż znowu mi jakaś turbina padnie bo cały dzień grzebania aby to zrobić bez wyjmowania silnika tylko z jednej strony...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG