części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 preFL ALL ] Wymiana magla z innego modelu

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

[D3 preFL ALL ] Wymiana magla z innego modelu

Post autor: VanDyke » 23 maja 2016, 19:48

Czy podejdzie mi do auta każdy magiel od D3? Czy mogę wsadzić magiel od S8 albo od TDI?
Czy różnią się jakoś mocowaniami?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 23 maja 2016, 23:29

Wsadziłem z 2008r z 3.0tdi do mnie , wszystko pasowało tylko czujnik miał inną wtyczkę jak dobrze pamiętam . Wkręciłem swój i działa .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 maja 2016, 07:17

A o jaki czujnik chodzi? Montaż był P&P? Dużo jest roboty z wymianą magla?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 24 maja 2016, 07:52

Czujnik servotronic , poza tym wszystko pasowało . Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 maja 2016, 07:58

pioter pisze:Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny .
Heh, tego się właśnie obawiałem <jezyk2>

A jaki był powód wymiany? Stukała Ci?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 24 maja 2016, 10:10

Ile trzeba wyłożyć za taki magiel ? moja coś tam lubi stuknąć więc za jakiś czas pewno będzie trzeba coś z tym zrobić, tylko lepiej kupić używkę czy regenerować.....

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 maja 2016, 10:18

Ja osobiście kupię używke i ją zregeneruję. Magiel: 400 - 1500zł (tu jest duża rozbieżność) + regeneracja ~500zł

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 maja 2016, 11:02

ale wymyśliłeś teraz :) Moim zdaniem jak stuka to tylko wymiana na inny , jak używka nie cieknie to nie regenerować bo zaraz zacznie dopiero z niego leciec .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2016, 11:42

Regeneracji nie ma więc vandam jak kupisz ładna uzywke bo z tego co słyszałem od k44761 to pasuja magle z polifta i ja dasz do regeneracji to zwyczajnie zepsujesz sobie ten lepszy magiel :) Nie ma regeneracji jak nie ma dostepnych czesci. nieliczne dobre firmy co regeneruja ci o tym powiedza że uszczelnić tak naprawić stukanie nie.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 maja 2016, 11:48

Moim zdaniem pasują wszystkie magle ze sobą zamiennie , jedynie mogą różnić się dynamiką pracy i czułością .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 maja 2016, 11:53

No dobra, to szukam używki i nie będę kombinował ;)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 24 maja 2016, 16:24

[ Dodano: 2016-05-24, 16:24 ]
VanDyke pisze:
pioter pisze:Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny .
Heh, tego się właśnie obawiałem <jezyk2>

A jaki był powód wymiany? Stukała Ci?
Tak , stukał .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl