Pierwsza fotka to inaczej mówiąc ksenon plus, taka nazwa się przyjęła dla tych lamp.
Jedne i drugie były montowane w A8 po lifcie. Z tym że te drugie występowały nie tylko jako ksenon ale również jako zwykłe.
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-zmiana-b ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-odswieze ... ?highlight
http://www.a8team.pl/s8-d2-01-xenon-plu ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-xenon-pl ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-xenon-pl ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-xenon-pl ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-wideo-xe ... ?highlight
Xenon plus nie był zazwyczaj ogólnie dostępny, lecz był jako opcja dodatkowa. Zamawiający auto mógł sobie zażyczyć w/w lampy za dopłatą niezależnie od wersji wyposażenia czy też silnika.
Tak więc można je spotkać nie tylko w topowych wersjach W12 ale również i dieslach czy też najsłabszych 2.8 V6.
Do lamp tych montowane są inne żarniki niż do zwykłych ksenonów.
D2S montowane są do lamp xenonowych soczewkowych a do Plusa D2R
Xenon plus wygląda ładnie lecz po wielu latach niestety wymaga on regeneracji. Na forum znajdziesz opis tego procesu bez problemu.
krzychu22.p1i pisze:Gdy włączasz światła drogowe przesłonka na palniku się przestawia i wspomagają światło żarówy h7
Tego to nie wiedziałem, myślałem że długie są tylko za pośrednictwem h7
Poszperałem i na
tym filmiku dobrze widać.