[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ja do rozrzadu jeszcze pare innych rzeczy robilem ,,,
podgladanie nic nie da ....
napinacz pierdyknie i duuuu
podgladanie nic nie da ....
napinacz pierdyknie i duuuu
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no u mnie widzialeś jak wygladał pierdykniety na amen... ale pasek nie skoczył dzieki radzie Fossa bo on mi mowil ze rozrzad napina sie po kawałku i odpalalem i zawsze czekam z 1 minute minimum albo odpale i ide jeszcze na kawke niech se popyka na wolnych i ze swiatel tez majestatycznie a poznij ogien
dzięki Damian bo dzięki twoim radom uniklem wielkiego balaganu w silniku
dzięki Damian bo dzięki twoim radom uniklem wielkiego balaganu w silniku
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 34244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-a ... 29331.html . W którym miejscu wkręcamy blokade wału?
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:19 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.
Żadnych blokad tak jak w ABZ.importcompany pisze:Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 34244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-a ... 29331.html .
Do BFM potrzebujesz:
- blokada wału korbowego - taki trzpień jak w linku
- blokada wałków rozrządu (jedna), zakładana z przodu silnika
Dodatkowo:
- klucz do napinania rolki mimośrodowej
- klucze dynamometryczne w tym mały 1/4" pracujący i w lewo i w prawo
Z boku w bloku silnika po stronie kierowcy.importcompany pisze:W którym miejscu wkręcamy blokade wału?
Od dołu albo przez wnękę koła ale nie ma dojścia na wprost więc uważaj jak kręcisz bo jak obrobisz śrubę to czeka cię opuszczanie silnika.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:19 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering https://www.google.pl/search?q=4.2+bfm& ... 24xaITM%3A no chyba ze niezbedne jest do tego ściąganie pokryw i patrzenie na znaki bo widze ze z tyłu pod tymi czarnymi gumkami jest chyba gniazdo na blokady wałków https://www.google.pl/search?q=4.2+bfm& ... Ym2imJM%3A
Ale blokada jest potrzebna dopiero do ustawienia rozrządu.... wcześniej rozbierasz wszystko, demontujesz wałki wymieniasz uszczelnienia a dopiero składając ustawiasz najpierw wałki na znaki a później pasek już na blokadzieimportcompany pisze:Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicykryhawrc pisze:Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej
Kot też jest Quattro
Blokada jest potrzebna dopiero do składania rozrządu.Ukaniu pisze:Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy
Tak jak pisałem powyżej... wałki w głowicy względem siebie ustawiasz na znaki a dopiero później jak ustawiasz cały rozrząd to stosujesz blokadę zakładaną na kółka rozrządu z przodu silnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-