części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 16:31

normalną-zadzwoń to ci powie co potrzeba. 783773788

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 09 maja 2016, 18:00

Dziś lukałem na pasek (nigdzie niema peknieć ,napisy ładnie widać ) pasek jest ori .
Czyli mogę jeszcze rok pohulać ?

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 18:11

spokojnie

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 maja 2016, 23:21

ja do rozrzadu jeszcze pare innych rzeczy robilem ,,,

podgladanie nic nie da ....

napinacz pierdyknie i duuuu

Gość

Post autor: Gość » 11 maja 2016, 18:50

Dracus pierdykniety na amen napinacz to nie jest czesty widok :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 13 maja 2016, 05:40

no u mnie widzialeś jak wygladał pierdykniety na amen... ale pasek nie skoczył dzieki radzie Fossa bo on mi mowil ze rozrzad napina sie po kawałku i odpalalem i zawsze czekam z 1 minute minimum albo odpale i ide jeszcze na kawke niech se popyka na wolnych i ze swiatel tez majestatycznie a poznij ogien

dzięki Damian bo dzięki twoim radom uniklem wielkiego balaganu w silniku <okok>

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 26 maja 2016, 18:56

Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 34244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-a ... 29331.html . W którym miejscu wkręcamy blokade wału?
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:19 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 maja 2016, 19:18

importcompany pisze:Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 34244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-a ... 29331.html .
Żadnych blokad tak jak w ABZ.

Do BFM potrzebujesz:
- blokada wału korbowego - taki trzpień jak w linku
- blokada wałków rozrządu (jedna), zakładana z przodu silnika

Dodatkowo:
- klucz do napinania rolki mimośrodowej
- klucze dynamometryczne w tym mały 1/4" pracujący i w lewo i w prawo
importcompany pisze:W którym miejscu wkręcamy blokade wału?
Z boku w bloku silnika po stronie kierowcy.
Od dołu albo przez wnękę koła ale nie ma dojścia na wprost więc uważaj jak kręcisz bo jak obrobisz śrubę to czeka cię opuszczanie silnika.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:19 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 26 maja 2016, 19:43


Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 26 maja 2016, 19:55

Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering https://www.google.pl/search?q=4.2+bfm& ... 24xaITM%3A no chyba ze niezbedne jest do tego ściąganie pokryw i patrzenie na znaki bo widze ze z tyłu pod tymi czarnymi gumkami jest chyba gniazdo na blokady wałków https://www.google.pl/search?q=4.2+bfm& ... Ym2imJM%3A

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 26 maja 2016, 20:00

Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 26 maja 2016, 20:16

Dziekuje za pomocną dłoń :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 maja 2016, 22:08

importcompany pisze:Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering
Ale blokada jest potrzebna dopiero do ustawienia rozrządu.... wcześniej rozbierasz wszystko, demontujesz wałki wymieniasz uszczelnienia a dopiero składając ustawiasz najpierw wałki na znaki a później pasek już na blokadzie :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 maja 2016, 22:16

kryhawrc pisze:Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 maja 2016, 23:12

Ukaniu pisze:Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy
Blokada jest potrzebna dopiero do składania rozrządu.
Tak jak pisałem powyżej... wałki w głowicy względem siebie ustawiasz na znaki a dopiero później jak ustawiasz cały rozrząd to stosujesz blokadę zakładaną na kółka rozrządu z przodu silnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl