Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 3.7PB/LPG ] Pozyciometr, błąd 00293

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

[D2 95 3.7PB/LPG ] Pozyciometr, błąd 00293

Post autor: stillbadboy » 29 maja 2016, 22:05

witajcie

problem mam tego typu, skrzynia wpadla w tryb awaryjny
wszystkie biegi na czerwono, chodzi do czworki w trybie awaryjnym, lewarek wrzuca biegi losowo, dam na wsteczny wrzuci neutral dam parking - wogole nie widzi, tip zero reakcji, wsteczny zarzuca dopiero za ktoryms wachlowaniem lewarkiem

zaczalem czytac o tych bledach i ludzie sugeruja ze jest to wina czujnika f125, pozycjoner skrzyni , czy ktos ewentualnie spotkal sie z podobnym problemem ? dodam ze skrzynia pracuje jak nalezy ( mechanicznie ) stan oleju jest jak nalezy, z poczatku myslalem ze moze to wina lewarka ale poczytalem i sam juz zglupialem,

z gory dzieki za sugestie i pomoc
Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, 16:22 przez stillbadboy, łącznie zmieniany 3 razy.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 29 maja 2016, 22:15

Mozliwe że Ci padł pozycjoner.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2016, 21:14 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 29 maja 2016, 22:22

Na dniach auto na podnosnik i wydrzemy ze Szwagrem ten pozycjoner i zobaczymy jak to tam wyglada moze zawilgotnial czy cos, no i bede szukal nowego jak cos...
Ostatnio zmieniony 01 cze 2016, 21:14 przez stillbadboy, łącznie zmieniany 1 raz.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 maja 2016, 00:09

stillbadboy, sprawdź też kable bo to częsty problem ;)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 30 maja 2016, 12:17

Black Cars Matters

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 maja 2016, 13:52

Daniel chodzi o kable od tego pozycjonera? ludzie pisza ze lubi zawilgotniec czy to od wody czy od oliw itd i koroduje czy to w srodku czy na wtyczce
dzieki Dice tego tutka wlasnie przegladalem i mam nadzieje ze to wina selektora..
co do twojego problemu u mnie tego nie ma wajcha chodzi jak maselko...
pocieszam sie tylko ze skrzynia sprawna a wpienia mnie ze moge zmienic pozycjoner a okaze sie ze trzeba bedzie drzec tunel srodkowy zeby lewarek wymienic co srednio mnie cieszy juz to raz rozbieralem i trzeba sie troche nagimnastykowac a jak wiadomo glownie chodzi o czas :)

Panowie tak na przyszlosc spytam bo zaczynam sie rozgladac, ten pozycjoner w 5hp bedzie taki sam jak w 4hp z silnika 4.2 ? polift czyms sie rozni od przedlifta itd ?

gdzie tego szukac pisalem do Adriana ale niestety juz nie posiada..

dzieki za pomoc
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 maja 2016, 16:31

Różnica będzie w kostce jeśli chodzi i 5b lift a przedlift. Pre miał okrągło a list prostokątną. Mam w domu obie i obie mają po 9 przewodów ale lift ma 9 pinów gdzie staruszek 8 pinów.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 maja 2016, 17:03

nie chcesz tego przedlifta sprzedac Krzysiek ? jesli sprawny oczywiscie :) nie jest daleko to by szybko przyszlo kurierem czy poczta ;)
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 30 maja 2016, 19:47

przecie krzyś rozebrał to na srubki :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 maja 2016, 20:37

Pozyciometr jest nie rozbieralny teoretycznie bo jest zanitowany. Ja go tylko zdemontowałem. Jeśli jest taki jak reszta skrzyni to przeżyje auto.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 maja 2016, 22:26

Krzysiek to masz go.na sprzedaz czy szukac gdzie indziej :P

dzis szwagier wymontowal
potrzebny pozycjoner o symbolu 0501 209 896
gdyby ktos mial prosze o kontakt
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 31 maja 2016, 08:18

Mam o innym nr. A sprawdziłeś wiązkę? W jakim stanie masz kostkę? Trzeba było podpiąć kompa i zobaczyć w blokach pomiarowych czy zmiana pozycji lewarka pokrywa się z pozycją w programie.

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 31 maja 2016, 09:09

krzychu22.p1i pisze:Pozyciometr jest nie rozbieralny teoretycznie bo jest zanitowany. Ja go tylko zdemontowałem. Jeśli jest taki jak reszta skrzyni to przeżyje auto.
Temat przerabiałem. Pozycjometr w środku będzie brudny + ścieżki zaśniedziałe i powstają takie cyrki jak w temacie.
Można go rozebrać, wyczyścić ścieżki, metalowe piny dogiąć w ich kierunku - użyć jakiegoś smaru w sprayu i skręcić ponownie i śmiga jak należy.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 31 maja 2016, 16:14

dzieki wiem tylko ze wywala taki blad jak wyzej, nie jestem na tyle obeznany zeby posprawdzac bloki itd, wywalilo tez blad czujnika stopu tez go wymieniam na wszelki wypadek bo nie jest drogi. pozycjoner znalazlem za 200zl jutro ma byc u mnie, stary z ciekawosci rozbiore wolnym czasem i zobacze jak to w srodku wyglada, nie chce juz starego montowac raz ze jest to znitowane i trzeba by to pozniej jakos slikonowac zeby to uszczelnic a nie uznaje takiej roboty zwlaszcza jesli to nie sa na tyle duze pieniadze... za 200zl nie chce wkurwiania wystarczy ze sie naogladalem druciarstwa po poprzednikach..

zdam relacje jak zamontujemy ! ;)
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 31 maja 2016, 17:47

Rozwiercasz i tyle. Nity sa alu. W srodku jest mieciutka uszczelka wiec jak potem to skrecisz na srubki z nakretka kontrujaca to bedzie smigac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl