Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB ] Wyciek płynu spod śrub pompy wody.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

[D2 94 4.2PB ] Wyciek płynu spod śrub pompy wody.

Post autor: Ukaniu » 03 cze 2016, 08:37

Czołem,
Czy ktoś przerabiał temat wycieku płynu spod śrub pompy wody.
Wymieniałem niedawno a dziś kontrolnie zerknąłem i okazało się, że 3 śruby mają osad z płynu na łbach. Nigdzie nie znalazłem danych aby trzeba było gwinty smarować uszczelniaczem, nie smarowałem - są przelotowo?
Może dziś to jeszcze dokręce kontrolnie znów na 10Nm i zobaczę ale mnie to zmartwiło bo robota niby starannie wykonana a wyciek jest, ech...

Pozdrawiam!
Kot też jest Quattro

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 04 cze 2016, 09:37

niektóre są przelotowo.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 06 cze 2016, 00:15

Dziękuje!
Hmm i nie zalecają żadnego uszczelniacza! Lipa jakaś! W zdemontowanej pompie dwa łby były przed wkręceniem pomalowane farbą - myślałem - plomba, hehehe głupim :]
Dam sobie spokój z rwaniem tego i uszczelnianiem - dokręciłem trochę, wycieku nie ma, pewnie się lekko przesącza jak stygnie. Przy następnej wymianie - jak życie pozwoli - to będę wiedział jak działać...
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 cze 2016, 16:15

Masakra z tymi śrubami pompy wodnej. Mi się 3 przekręciły 3 szpilki, jeszcze trochę a trzeba będzie je zaspawać i nowe otwory wiercić beo nie będzie na co wkręcić. Osobiście odtłuściłem, delikatnie zmatowiłem powierzchnie i nałożyłem delikatną warstwę sylikonu po czym dokręciłem i dałem parę dni na wyschnięcie.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 07 cze 2016, 08:39

A da się wyjąć pompę w kierunku prostopadłym do płaszczyzny montażu? Jeśli tak, to może pomyśleć o wklejeniu szpilek zamiast śrub?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 07 cze 2016, 09:52

Taaa bo jak ktos te sruby dokreca na moment ktory podali na audipages to sie wcale nie dziwie ze sie gwinty ukrecaja :)

A tak na poważnie, nigdy nie miałem z tym żadnego problemu. Dokręcam pompę zawsz na niuton z elsy i zawsze daję uszczelniacz pod i nad uszczelkę (ale tylko dwa włoski cienkie a nie że leję z tuby bog wie ile tego)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl