[D3 05 4.2MPI ] Błąd sondy lambda.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 05 4.2MPI ] Błąd sondy lambda.
Panowie i Panie mam taką zagadkę.
Walczę z tym już dość długo i mam tego serdecznie dość,a mianowicie zaświeca mi się kontrolka chek engin i wywala błąd
18629-Sonda lambda 1 : zespół 2
P2197-008-sygnał mieszanka za uboga-MIL zapalona
Czuć delikatne mrowienie na karoserii.
Po zamianie wtyczek wali już dwa błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za ubogi
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza kultura pracy silnika
Po skasowaniu ponownie po kilku godzinach wyskakują błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za bogaty
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza praca silnika
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać ?
Walczę z tym już dość długo i mam tego serdecznie dość,a mianowicie zaświeca mi się kontrolka chek engin i wywala błąd
18629-Sonda lambda 1 : zespół 2
P2197-008-sygnał mieszanka za uboga-MIL zapalona
Czuć delikatne mrowienie na karoserii.
Po zamianie wtyczek wali już dwa błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za ubogi
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza kultura pracy silnika
Po skasowaniu ponownie po kilku godzinach wyskakują błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za bogaty
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza praca silnika
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać ?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
jest wszystko na forum , ja świerzak sobie znalazłem jeszcze nie będąc zarejestrowany a wy takie bzdety piszecie.
po co ruszałeś kostki sond , jak nie masz wiedzy co to korekty
sondy są szerokopasmowe i wystarczy sprawdzić ktora fiksuje a dalej lutownica w łapke i po rozebraniu kostek ssond lutu-lutu zimne luty bo tam jest jakiśik oporniczek iiiii...... działa
u mnie to było to , porada z forum wzięta
po co ruszałeś kostki sond , jak nie masz wiedzy co to korekty
sondy są szerokopasmowe i wystarczy sprawdzić ktora fiksuje a dalej lutownica w łapke i po rozebraniu kostek ssond lutu-lutu zimne luty bo tam jest jakiśik oporniczek iiiii...... działa
u mnie to było to , porada z forum wzięta
gazuuu na podtlenku LPG
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego jak znalazłeś rozwiązanie problemu to wklej link do tematu a nie się wymądrzasz jaki to jesteś och i ach.silny pisze:jest wszystko na forum , ja świerzak sobie znalazłem jeszcze nie będąc zarejestrowany a wy takie bzdety piszecie.
po co ruszałeś kostki sond , jak nie masz wiedzy co to korekty
sondy są szerokopasmowe i wystarczy sprawdzić ktora fiksuje a dalej lutownica w łapke i po rozebraniu kostek ssond lutu-lutu zimne luty bo tam jest jakiśik oporniczek iiiii...... działa
u mnie to było to , porada z forum wzięta
A ty skoro wiesz co to są korekty to po co szukałeś rozwiązania problemu na forum
powitać , nie nabijam postów , szukałem to i naprawiałem po zakupie na wczesną wiosne.
podpowiem że szukałem przez wujka gogle bo lepiej szuka niż forumowa szukajka .
kolega zmieniał kostki od sond ale jak i co nie napisał a tam jest takie oczko zaklejone i w nim widać drucik , musi być sprawny oraz odpinając zaślepke z kostki sondy jest urządzonko ktore przelutowałem zgodnie z radą i pomogło.
błędów od sondy nie mam ale u kumpla w passacie niestety to nie zadziałało ale on nie musiał sie martwić bo dostęp miał elegancki.
no w każdym razie ja to robiłem ze 2 razy i dopiero za 2gim pomogło .nie wiem co to tam jest pod zaślepką ale sądze że to tam tkwi problem błędu podgrzewania sond
podpowiem że szukałem przez wujka gogle bo lepiej szuka niż forumowa szukajka .
kolega zmieniał kostki od sond ale jak i co nie napisał a tam jest takie oczko zaklejone i w nim widać drucik , musi być sprawny oraz odpinając zaślepke z kostki sondy jest urządzonko ktore przelutowałem zgodnie z radą i pomogło.
błędów od sondy nie mam ale u kumpla w passacie niestety to nie zadziałało ale on nie musiał sie martwić bo dostęp miał elegancki.
no w każdym razie ja to robiłem ze 2 razy i dopiero za 2gim pomogło .nie wiem co to tam jest pod zaślepką ale sądze że to tam tkwi problem błędu podgrzewania sond
gazuuu na podtlenku LPG
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
No właśnie,wydaje się że miałeś zupełnie inny problem niż ja.silny pisze:nie wiem co to tam jest pod zaślepką ale sądze że to tam tkwi problem błędu podgrzewania sond
U mnie nie ma problemu z sondami tylko prawdopodobnie z układem paliwowym.
[ Dodano: 2016-06-20, 22:39 ]
Panowie jaka jest dolna granica ciśnienia pompy paliwowej tak aby spełniała swoją funkcję.