[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana płynu wspomagania.
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana płynu wspomagania.
Witajcie.
Tak więc doprowadzam audiczke do porządku.
Zaniedbałości po poprzednim właścicielu.
Zauważyłem że na wolnych wspomaganie działa na obrotach już ciężej jest malutko płynu i w dodatku czerwony jakiś !!!
Dzisiaj jadę do seriwsu po OEM'owy, żadne FEBi nie wchodzi w grę.
Dokładnie ile wchodzi go tam bo jeśli dobrze wyczytałem to ok.1l.
Chce kupić 2l jednym przepłukać a drugi na czysto zalać.
Z tym, że jak dokładnie spuścić cały płyn wysysanie ze zbiorniczka odpada bo i tak coś zostanie, można zrzucić któryś wąż tak by cały splynął, zalać nowy, powtórzyć operację i zalać już na gotowo ?
Pozdrawiam.
Tak więc doprowadzam audiczke do porządku.
Zaniedbałości po poprzednim właścicielu.
Zauważyłem że na wolnych wspomaganie działa na obrotach już ciężej jest malutko płynu i w dodatku czerwony jakiś !!!
Dzisiaj jadę do seriwsu po OEM'owy, żadne FEBi nie wchodzi w grę.
Dokładnie ile wchodzi go tam bo jeśli dobrze wyczytałem to ok.1l.
Chce kupić 2l jednym przepłukać a drugi na czysto zalać.
Z tym, że jak dokładnie spuścić cały płyn wysysanie ze zbiorniczka odpada bo i tak coś zostanie, można zrzucić któryś wąż tak by cały splynął, zalać nowy, powtórzyć operację i zalać już na gotowo ?
Pozdrawiam.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
litr starczy jezeli przewod od pompy zrzucisz jak plukanie dokladne to bodajze litr wiecej..
tez mialem sie za wymiane brac ale czasu brakuje - wymiana oczywiscie tylko na ori
przy szybszej jezdzie kierownica ma chodzic ciezej
tez mialem sie za wymiane brac ale czasu brakuje - wymiana oczywiscie tylko na ori
przy szybszej jezdzie kierownica ma chodzic ciezej
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
To tak właśnie jest na postoju lekko im szybciej tym ciężej rozumiem że są opory i auto długie.
Czyli myślisz że 2 litry może być zbyt mało ?
Mam na warsztacie jeszcze febiego więc ewentualnie zmieszam pół litra febiego i pół ori lub przepłukam układ poprostu febim a zaleje już OEM.
Biore prawdopodobnie ostatnie butelki z serwisu
Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu.
Czyli myślisz że 2 litry może być zbyt mało ?
Mam na warsztacie jeszcze febiego więc ewentualnie zmieszam pół litra febiego i pół ori lub przepłukam układ poprostu febim a zaleje już OEM.
Biore prawdopodobnie ostatnie butelki z serwisu
Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
odpowietrzy sie sam, stan wysokosci oleju w zbiorniczku sprawdzasz poprzez odkrecenie korka i zakrecenie lekko i odkrecenie tam jest podzialka min /max
samochód przy wiekszej predkosci zmniejsza wspomaganie dla zwiekszenia bezpieczeństwa
samochód przy wiekszej predkosci zmniejsza wspomaganie dla zwiekszenia bezpieczeństwa
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Wypłucz cały staroć całkowicie, bo w sumie nie wiadomo do końca, co to mogło być. Jak zalejesz nowy płyn (najlepiej ORI, różnica w cenie z Febi niewielka, ale na Febi potrafią się dziać cuda). Po wymianie, tak po 1-2 tysiączkach km wymień jeszcze raz - i to powinno wystarczyć już na dłuższy czas.fitman pisze:(...)Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu.
Bądź dobry jak chleb.