części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 26 cze 2016, 19:31

Wizualnie to dopiero bede to dobracowywał.jutro zrobie kompensacje z tyłu i przeloze mapsensor przed wtryski.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2016, 19:45

jak na amatora i tak ujdzie <hihi>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 cze 2016, 19:59

Tak fakt, większość przeszkolonych "speców" robi znacznie gorzej <boisie>

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 27 cze 2016, 22:44

zrobilem tak jak radziliscie-kompensacja z tylu i mapsensor zaraz za filtrem a przed wejsciem na wtryski.przez weekend nie zalozylem pokrywy na sterowniki i dzis patrze a obrotomierz skacze na jalowym do 3 tys i akwarium w puszcze ze sterownikami na podszybiu <blee> .ale udalo sie wysuszyc.ale temp gazu po ostrej jezdzie na jalowym 50-55 stopni.
parownik ruszac cos w ogole? nie dotykalem regulacji i cisnienie okolo 1.2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 cze 2016, 07:51

jak jest dobrze to po co ?

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 28 cze 2016, 12:40

no ja nie wiem czy ma byc 1.2 inna wartosc dlatego pytam.

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 28 cze 2016, 17:43

czy ktoś wymieniał uszczelki kolektorów wydechowych w ABZcie ? interesuje mnie czy trzeba ruszać sanki/silnik czy da rade sie tam wcisnac z rękoma żeby wszystko poodkrecac

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 cze 2016, 21:40

w aqf nie wyciągniesz kolektorów na aucie :]
np
to pewnie podobnie

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 28 cze 2016, 23:04

rury wydechowe od kolektora odkrecisz bez kanału nawet a kolektory nie wiem

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 30 cze 2016, 18:37

chodzi mi o ABZta

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 lip 2016, 00:54

Da rade to zrobic w ABZ ale gimnastyki jest sporo.

Kolektor od strony kierowcy bez zadnych problemow zdejmiesz tylko trzeba bedzie troche naciagnac silnik na lewa strone zeby zszedl ze szpilek

Kolektor od strony pasażera wymaga dmontażu alternatora i całej chłodnicy oleju razem z obudową filtra olejowego (koniecznie oringi wymien wtedy, okular i najlepiej krociec dotocz z jakiegos metalu)

Roboty masa z tym jest i w kazdym kolektorze jest po jednej nakrętce takiej ze sie kazdą odkręca ladnych kilkanascie minut bo nie ma jak ręki wlozyc. Dodatkowo odkręcenie tych srub co lacza kolektor z portkami to tez niezla gimnastyka, szczegolnie jak sa szpilki przerdzewiale na maksa (ja musialem 4 na 6 tych szpilek wymienic a one maja blokady z blaszkami antyprzekreceniowymi wiec bez spawania sie nie obeszlo)

Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 01 lip 2016, 22:03

o to mo chodzilo, wiem na co sie szykowac

a miedzy kolektorami a portkami jest jakies uszczelnienie ? jak to wyglada ? bo etka nic tam nie pokazuje

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lip 2016, 22:45

blaszka taka :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 lip 2016, 23:03

Bugalon pisze:Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 01 lip 2016, 23:12

danishow pisze:
Bugalon pisze:Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>
wyciagniesz silnik w 6 godizn bez podnosnika, zurawika na silniki i na kanale 1m glebokosci ?:) bo ja nie, wole na spokojnie podlubac nawet i 2 dni

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl