[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
zrobilem tak jak radziliscie-kompensacja z tylu i mapsensor zaraz za filtrem a przed wejsciem na wtryski.przez weekend nie zalozylem pokrywy na sterowniki i dzis patrze a obrotomierz skacze na jalowym do 3 tys i akwarium w puszcze ze sterownikami na podszybiu .ale udalo sie wysuszyc.ale temp gazu po ostrej jezdzie na jalowym 50-55 stopni.
parownik ruszac cos w ogole? nie dotykalem regulacji i cisnienie okolo 1.2
parownik ruszac cos w ogole? nie dotykalem regulacji i cisnienie okolo 1.2
Da rade to zrobic w ABZ ale gimnastyki jest sporo.
Kolektor od strony kierowcy bez zadnych problemow zdejmiesz tylko trzeba bedzie troche naciagnac silnik na lewa strone zeby zszedl ze szpilek
Kolektor od strony pasażera wymaga dmontażu alternatora i całej chłodnicy oleju razem z obudową filtra olejowego (koniecznie oringi wymien wtedy, okular i najlepiej krociec dotocz z jakiegos metalu)
Roboty masa z tym jest i w kazdym kolektorze jest po jednej nakrętce takiej ze sie kazdą odkręca ladnych kilkanascie minut bo nie ma jak ręki wlozyc. Dodatkowo odkręcenie tych srub co lacza kolektor z portkami to tez niezla gimnastyka, szczegolnie jak sa szpilki przerdzewiale na maksa (ja musialem 4 na 6 tych szpilek wymienic a one maja blokady z blaszkami antyprzekreceniowymi wiec bez spawania sie nie obeszlo)
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Kolektor od strony kierowcy bez zadnych problemow zdejmiesz tylko trzeba bedzie troche naciagnac silnik na lewa strone zeby zszedl ze szpilek
Kolektor od strony pasażera wymaga dmontażu alternatora i całej chłodnicy oleju razem z obudową filtra olejowego (koniecznie oringi wymien wtedy, okular i najlepiej krociec dotocz z jakiegos metalu)
Roboty masa z tym jest i w kazdym kolektorze jest po jednej nakrętce takiej ze sie kazdą odkręca ladnych kilkanascie minut bo nie ma jak ręki wlozyc. Dodatkowo odkręcenie tych srub co lacza kolektor z portkami to tez niezla gimnastyka, szczegolnie jak sa szpilki przerdzewiale na maksa (ja musialem 4 na 6 tych szpilek wymienic a one maja blokady z blaszkami antyprzekreceniowymi wiec bez spawania sie nie obeszlo)
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
wyciagniesz silnik w 6 godizn bez podnosnika, zurawika na silniki i na kanale 1m glebokosci ?:) bo ja nie, wole na spokojnie podlubac nawet i 2 dnidanishow pisze:Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorówBugalon pisze:Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.