[D3 04 ] Osłona wiatrowa szyberdachu...
silniczek
Tak tam są dwie śruby obok żarówek aby zdjąć panel, do silniczka będzie potrzebny mały torx 2 śrubki. Po odkręceniu silniczka należy go delikatnie przekręcić w prawo aby wyszedł.
Wtyczkę od silniczka odepnij dopiero jak otworzysz dach i zapnij również na otwartym aby silniczek nie zmienił położenia.
Wtyczkę od silniczka odepnij dopiero jak otworzysz dach i zapnij również na otwartym aby silniczek nie zmienił położenia.
wafelo, dzięki za cenne wskazówki ogarnałem temat
ale co się drugiej śrubki naszukałem to niech to szlak trafi
dla tych co jeszcze nie robili mała pomoc ode mnie:
śrubka nr 1
normalnie od spodu ją widać po zdjęciu tej całej elektroniki
śrubka nr 2
trzeba wsadzić łep w szyberdach i poptrzeć do przodu auta, widać też na foto ramie które podnosi osłonę i dlatego trzeba lekko okręcić silniczkiem by je wyciągnąć:
Robiłem to na 2 razy bo za 1 razem posmarowałem słabo i nie do końca ustało chrobotanie, za 2 razem nawaliłem smaru i jest cicho Musiałem też trochę ruszyć ramieniem (tym co wysówa osłonę) ruszyć w sęsie przestawić go bo wg mnie za słabo się osona chowała przy pracy silniczka.
I tak to teraz chodzi: (sorry za jakość ale mój tel daje dupy jeśli chodzi aparat)
https://goo.gl/photos/13EMQ9ftp1udjcCD9
jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pisać
ale co się drugiej śrubki naszukałem to niech to szlak trafi
dla tych co jeszcze nie robili mała pomoc ode mnie:
śrubka nr 1
normalnie od spodu ją widać po zdjęciu tej całej elektroniki
śrubka nr 2
trzeba wsadzić łep w szyberdach i poptrzeć do przodu auta, widać też na foto ramie które podnosi osłonę i dlatego trzeba lekko okręcić silniczkiem by je wyciągnąć:
Robiłem to na 2 razy bo za 1 razem posmarowałem słabo i nie do końca ustało chrobotanie, za 2 razem nawaliłem smaru i jest cicho Musiałem też trochę ruszyć ramieniem (tym co wysówa osłonę) ruszyć w sęsie przestawić go bo wg mnie za słabo się osona chowała przy pracy silniczka.
I tak to teraz chodzi: (sorry za jakość ale mój tel daje dupy jeśli chodzi aparat)
https://goo.gl/photos/13EMQ9ftp1udjcCD9
jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pisać
mkbewe pamiętasz jaki rozmiar torxa tam jest? Wczoraj się za to zabrałem i poległem właśnie na odpowiednim torxie Muszę dokupić odpowiedniego.
W końcu którą metodę wykorzystałeś? Tylko nasmarowałeś silnik w środku czy dawałeś też jakąś izolację między obudowę silnika a miejsce do którego jest przykręcony?
W końcu którą metodę wykorzystałeś? Tylko nasmarowałeś silnik w środku czy dawałeś też jakąś izolację między obudowę silnika a miejsce do którego jest przykręcony?
cholera torxa nie pamiętam niestety
obydwie zastosowałem zeby nie robić 2 razy grubo nasmarowalem środek i oddzieliłem to kawałkiem dentki którą przykleiłem do obudowy silniczka.
ale moge sprawdzić bo chyba z 2 stron jest taki sam torx z tego co kojarzę to jakby tylko przestało padać otworzę szyberdach i przymierzę od tej strony
obydwie zastosowałem zeby nie robić 2 razy grubo nasmarowalem środek i oddzieliłem to kawałkiem dentki którą przykleiłem do obudowy silniczka.
ale moge sprawdzić bo chyba z 2 stron jest taki sam torx z tego co kojarzę to jakby tylko przestało padać otworzę szyberdach i przymierzę od tej strony
Ogarnięte W końcu mam ciszę przy otwieraniu i zamykaniu szybra. U mnie wystarczyła tylko podkładka z dętki samochodowej. W zębatkach był smar więc nic tam więcej nie kitowałem bo te zębatki są plastikowe i za duża ilość smaru może im moim zdaniem zaszkodzić w perspektywie czasu.
A torx do odkrecenia silniczka to rozmiar 8. Jest zresztą o tym w Elsa
A torx do odkrecenia silniczka to rozmiar 8. Jest zresztą o tym w Elsa
Silniczek owiewki działał u mnie jak traktor od czasu zakupu. Jako, że rzadko używam szyberdachu, dałem sobie spokój.
Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem się jednak uporać z tematem... Kupiłem silniczek razem z przekładnią na alledrogo za 130zł i wymieniłem. Nic nie "ulepszałem" dętką. Cisza przy otwieraniu, zamykaniu szyber i najważniejsze przy ruszaniu i zwalnianiu.... BEZCENNA!
Dzięki Panowie, bo bez opisu nie zdecydowałbym się na wymianę!!!
Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem się jednak uporać z tematem... Kupiłem silniczek razem z przekładnią na alledrogo za 130zł i wymieniłem. Nic nie "ulepszałem" dętką. Cisza przy otwieraniu, zamykaniu szyber i najważniejsze przy ruszaniu i zwalnianiu.... BEZCENNA!
Dzięki Panowie, bo bez opisu nie zdecydowałbym się na wymianę!!!
Hehe, ale z nas Januszem mechaniki A8 kawałkiem dętki naprawiać zamiast wymienić ja też tak zrobiłem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG