Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala

mirek1224
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2013, 20:45
Lokalizacja: katowice

Post autor: mirek1224 » 13 lut 2013, 00:10

ja stawiam na reduktor cisnienia paliwa ja tez teraz taki problem mialem na zimnym auto palilo a na cieplym jak postalo okolo 30min do godz to juz byl klopot okazalo sie ze reduktor cisnienie puszczal paliwo oraz w moim przypadku inger. gazownika

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 13 lut 2013, 07:10

mirek1224 pisze:ja stawiam na reduktor cisnienia paliwa ja tez teraz taki problem mialem na zimnym auto palilo a na cieplym jak postalo okolo 30min do godz to juz byl klopot okazalo sie ze reduktor cisnienie puszczal paliwo oraz w moim przypadku inger. gazownika
a jestem w stanie go sprawdzic czy to napewno on?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 13 lut 2013, 09:52

ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 13 lut 2013, 11:31

Marcin1981 pisze:ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.
czyli przed regulatorem zamontowałeś trójnik? i go ominołeś? czy go wymontowałeś calkiem ? pytam bo dopiero dzisiaj sie wezme za to i nie ogladałem jak to tam wyglada wszystko

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 13 lut 2013, 17:40

Marcin1981 pisze:ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.
z podciśnienia sączy sie paliwo ;( problem wykryty jutro zamawiam nowy i wymieniam . Opisze wszystko po wymianie czy jest OK Pozdrawaim

mirek1224
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2013, 20:45
Lokalizacja: katowice

Post autor: mirek1224 » 13 lut 2013, 18:01

tak jestes go w stanie sprawdzic sciagajac wezyk z podcisnienia na listwie wtryskowej jesli bedzie paliwo tam sie pokazywalo to masz odpowiedz .bo tam nie powinno sie pokazac paliwo

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 15 lut 2013, 06:57

wszystko jasne , maszyna chodzi pali a nawet lata ;-) jednak regulator ciśnienia paliwa !
dzięki chłopaki

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 16 kwie 2015, 21:37

Panowie podepnę się, dzis mialem taka dziwną sytuację, ze wyjechalem z garażu (silnik zimny), przejechalem ze 100 metrów prędkością 30km/h i przy dohamowywaniu do zera silnik zaczal spadać z obrotów, zgasł. Odpalam, kręcił z 6 sekund zanim załapał, a gdy odpalił to chodził bardzo nierówno, jakby nie na wszystkie gary, i szarpało budą. Wróciłem się pod dom żeby podpiąć vaga, zgasilem silnik. Błędów żadnych nie było, to odpaliłem ponownie, znów kręcił długo zanim odpalił, i znów nierówno chodził. Przełączyłem na gaz, strzelił ze 3 razy w tłumik zanim na gaz się przełączył, i zaczął chodzić już poprawnie. Po ponownym przełączeniu na bene, chodził już normalnie. Potem pojeździłem z 20 kilometrów, gasiłem odpalałem i już normalnie wszystko było. Wcześniej nie miałem takich akcji, jedynie co to 2 razy się zdarzyło, że gdy silnik był zimny, to kręcił bardzo długo zanim odpalił (kręcił tak jakby nie miał kompresji).
Miał ktoś taki przypadek? może to być odzywająca się pompa paliwa?

ernesto

Post autor: ernesto » 17 kwie 2015, 08:59

Lewizna na dolocie. Identyczne objawy miałem w A4 sprawdź jeszcze czy dolot nie jest przytkany, filtr powietrza i czy przepustnica chodzi prawidłowo.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 17 kwie 2015, 09:18

uff dzięki Erni, pocieszyłeś mnie, zaraz to obczaję :D

ernesto

Post autor: ernesto » 17 kwie 2015, 10:02

U mnie była taka sytuacja że auto rano nie chciało odpalić, kręciłem kręciłem i nic. Jak odpalił to zgasł. za 2 lub 3 razem dopiero odpalił ale miał problemy z wkręceniem się na obroty. Po chwili już było ok.
W moim przypadku okazało się że jedna rura od dolotu zsunęła się i przepływomierz nie widział odpowiedniej masy powietrza. Tzn widział ją powiedzmy 50% i do tych 50% dawkował paliwo. Lecz po drodze nagle dostawał drugie 50% powietrza. Skład mieszanki był nieprawidłowy bo miał za dużo powietrza i gasła.
Poprawiłem i było w miarę lecz dalej nie to samo. Następnym problemem był filtr powietrza który był zapchany, zaklejony śmieciami. Myszy sobie urządziły gniazdo w obudowie filtra.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 17 kwie 2015, 15:56

Poprawiłem rurę od przepustnicy, bo wydawało mi się że krzywo siedziała.
Poza tym filtr powietrza mam nowy, przeplywke także, mam nadzieje ze juz nie bedzie wiecej takich probelmów ;)

EDIT:
Dziś sytuacja się powtórzyła, jednaka to coś z pompą paliwa, bo przy zapłonie była cisza (nie było słychać że podaje paliwo). Odpaliłem na gazie, pochodził chwile i przelaczylem na benzyne, wtedy już załapał. Nie wiem czy szykować się na wymiane pompy :/

Awatar użytkownika
daniel3262
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 09 gru 2015, 21:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: daniel3262 » 03 lip 2016, 19:36

witam mam ten sam problem co kolega chicken20091986, ale nie sączy mi się paliwo z podciśnienia,gaz był sprawdzany odpiety całkowicie nawet i nadal źle pali na ciepłym jak postoi 20/30min,komputer nie pokazuje żadnego błędu,w czym może tkwić jeszcze problem? <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 03 lip 2016, 20:15

jeździłes na pb kilkadziesiąt km? Bo może masz mapy rozjechane?

Awatar użytkownika
daniel3262
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 09 gru 2015, 21:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: daniel3262 » 03 lip 2016, 22:50

Z 15km zrobiłem,rozjechane mapy mają wpływ na odpalenie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl