![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Potrzebne zdjęcie gniazda i mocowania żaró
[D3 03 4.2MPI ] Potrzebne zdjęcie gniazda i mocowania żaró
Witam, jak w temacie, potrzebuję zobaczyć jak oryginalnie jest mocowana żarówka h7 w reflektorach ponieważ ja mam tam wsadzony jakiś wynalazek led którego chce się pozbyć i wsadzić normalna H7.
błędu nie wywala,
jest tam coś takiego: +/- http://allegro.pl/zestaw-led-cree-h7-60 ... 87009.html
tak u mnie: https://goo.gl/photos/TVeYkfKbukYZuayn9
tak wygląda, ale jak to wyciagnalem to tam nie jak możliwość wsadzenia H7/ tak jakby tam coś brakowało, jakiegoś mocownia/gniazda czy coś
BiXenon nie oznacza 2 osobnych soczewek z xenonem ale xenon na światłach mijania i drogowych, najczęściej jest to realizowane przez 1 soczewkę z przesłoną
i tak też jest w przypadku D3
mam BiXenon.
honor możesz zwrócić sobie
jest tam coś takiego: +/- http://allegro.pl/zestaw-led-cree-h7-60 ... 87009.html
tak u mnie: https://goo.gl/photos/TVeYkfKbukYZuayn9
tak wygląda, ale jak to wyciagnalem to tam nie jak możliwość wsadzenia H7/ tak jakby tam coś brakowało, jakiegoś mocownia/gniazda czy coś
BiXenon nie oznacza 2 osobnych soczewek z xenonem ale xenon na światłach mijania i drogowych, najczęściej jest to realizowane przez 1 soczewkę z przesłoną

mam BiXenon.
honor możesz zwrócić sobie

palą się bo mam dołożony moduł świateł dziennych podpięty właśnie pod te niby h7/p21w czyli pod te ledy.Czapi_20 pisze:Jak zapalasz auto w dzień i nie przełączysz świateł z pozycji 0 to powinny ci się palić dzienne w miejscu gdzie masz wsadzone te ledy. Skoro masz Bixenon to nie może być inaczej.
Nic tu nie wykombinuje jak nie zobaczę foto jak to ma tam być w oryginale, ale kostka w lampie pasuje mi właśnie pod H7
Rzeźba
Według mnie powinieneś tam mieć oryginalnie światła dzienne na żarówkach P21W. Do końca nie wiem jak to było w przed liftach, bo po pierwszym lifcie dokładnie tak miałem jak opisuję. Być może nie masz bixenona, było tam oryginalnie H7 i ktoś to przerabiał w tym momencie może słabiej świecić światłem stałym jako dzienna a po włączeniu drogowych mocniej stąd twoja teoria że masz BI. Tak przynajmniej kolega miał w BMW na zwykłych H7, nie wiem też jak jest z opornością tych LEDów z tą przetwornicą którą posiadasz.
Jeżeli tak by było to by pasowało wszystko do twojego opisu, a w tym momencie ja bym to na twoim miejscu zostawił

Jeżeli tak by było to by pasowało wszystko do twojego opisu, a w tym momencie ja bym to na twoim miejscu zostawił

Nie kolego... Fabrycznie w tym miejscu wychodziły różne żarówki w zależności od opcji. W lampach bez świateł dziennych jest tam żarówka H7, która zapala się na długich. Niezależnie czy to Xenon czy Bi-xenon.
Oprócz tego może być bańka od dziennych(tak jak piszesz) lub LED od dziennych.
Oprócz tego może być bańka od dziennych(tak jak piszesz) lub LED od dziennych.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o pisze:Nie kolego... Fabrycznie w tym miejscu wychodziły różne żarówki w zależności od opcji. W lampach bez świateł dziennych jest tam żarówka H7, która zapala się na długich. Niezależnie czy to Xenon czy Bi-xenon.
Oprócz tego może być bańka od dziennych(tak jak piszesz) lub LED od dziennych.


tak 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Niestety ale mylisz sięCzapi_20 pisze:RzeźbaWedług mnie powinieneś tam mieć oryginalnie światła dzienne na żarówkach P21W.

Kolega mkbewe po numerze VIN ma tak:
8K0 Without special headlight activation
8EN Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right
8X1 Headlight washer system
PX8 adaptive light
Aż tyle i tylko tyle... i tłumacząc powyższe to posiada bi-xenon ze statycznym doświetlaniem zakrętów i bez świateł dziennych i w związku z tym obok soczewki od bi-xenonu posiadać powinien żarówkę halogenową do świateł drogowych.
Owa żarówka pełni niejako podwójną rolę:
- w przypadku jazdy bez świateł mijania w pełni przejmuje funkcję świateł drogowych
- w przypadku jazdy na światłach mijania wspomaga xenonowe światła drogowe

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wiem FOSS, już kumam po prostu dziwne dla mnie jest montowanie podwójnych "długich", ale już rozumiem
. Tak czy siak jak kolega chce przywrócić fabrykę to pewnie trochę nerwów zje. Aczkolwiek to co napisałem o tej kombinacji którą tam kolega opisał to jestem prawie że pewny że ktoś robił to tak aby była to dzienna,na biało świeciła i nie wywalała błędów. Możesz kolego wysłać z ciekawości zdjęcie jak to wygląda patrząc na auto ?
