części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 lip 2016, 12:28

bezpieczniej jest z alternatora np
A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2016, 13:04

pepi pisze:A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach
Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 lip 2016, 14:46

Apophis pisze:
pepi pisze:A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach
Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.
Dobrze powiedziane DOBRA INSTALKA !!! .Z czasem parametry wtrysków ulegają zmianie tak samo stabilnośc reduktora, a automatyczne korekty sobie same to skorygują.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 lip 2016, 20:40

A zapłon z plusa wtrysków? Komp gazowy nie obciąża tej linii - to bardziej informacyjne złącze.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 lip 2016, 21:31

krisker pisze:A zapłon z plusa wtrysków?
Zapomnij o takim drutowaniu, wpłynie to niekorzystnie na działanie instalacji. Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem a kable przeciągniesz tam bez większego problemu z puchy gdzie siedzi sterownik silnika i skrzyni ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 lip 2016, 22:03

danishow pisze:Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem
Możesz sprecyzować?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 lip 2016, 22:06

Pod dywanikiem w nogach pasażera masz "puszkę" z przekaźnikami i tam też możesz podpiąć stały plus, masę i plus po zapłonie.

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 18 lip 2016, 22:40

Ja sobie tak myślę że do tej pory ustawiane obd było zawsze na auto teraz zrobię to trochę inaczej i ustawię od razu na slow init może to pomoże. Jak podpinam się pod ecu kablem to właśnie tak ustawia mi to vcds. Inna rzecz którą zauważyłem to w momencie kiedy mam wpięty skanerek pod obd to sterownik lpg też nie łapie komunikacji z ecu. Zaczynam się zastanawiać czy nie wpiąć się gdzieś bezpośrednio w magistralę danych zwłaszcza że nie jest to za duży problem i wszystkie potrzebne kable są w skrzynce z ecu.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 lip 2016, 22:56

miaziol, przeczytaj instrukcje jeżeli wpinasz skaner to agis się rozłącza z obd.
Ustaw uśrednianie korekt na trochę dłuższy czas

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lip 2016, 07:42

Apophis pisze:Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.
- głupoty i tyle :]
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach .

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 19 lip 2016, 08:40

A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?
Kot też jest Quattro

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 19 lip 2016, 09:24

Zabytek nie zabytek skoro są takie możliwości to ma to działać. Najwyżej trzeba męczyć producenta i niech dostosowuje firmware sterownika. Jak będzie potrzeba pojadę do nich i będę robił za królika :D

Dodano: 2016-07-19, 08:24
[quote="Ukaniu"]A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?[/quote]

Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 19 lip 2016, 09:37

miaziol pisze:Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.
O! I to jest wartościowa wiadomość :)

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2016, 10:23

pepi pisze:- głupoty i tyle
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach .
Mam zabytka i wiem co mam a ty sie nie znasz :P

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 19 lip 2016, 10:28

Ja podobno nie mam dylematu bo ABZ MR96 chyba nie komunikuje się z Agisem - tak wyczytałem na forum.
Miaziol - dziękuję za info!

Właśnie jestem na etapie spawania nierdzewnego wspornika pod parownik i filtry. Niestety filtr fazy ciekłej musiałem dać od spodu.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl