[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
Dobrze powiedziane DOBRA INSTALKA !!! .Z czasem parametry wtrysków ulegają zmianie tak samo stabilnośc reduktora, a automatyczne korekty sobie same to skorygują.Apophis pisze:Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.pepi pisze:A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach
Ja sobie tak myślę że do tej pory ustawiane obd było zawsze na auto teraz zrobię to trochę inaczej i ustawię od razu na slow init może to pomoże. Jak podpinam się pod ecu kablem to właśnie tak ustawia mi to vcds. Inna rzecz którą zauważyłem to w momencie kiedy mam wpięty skanerek pod obd to sterownik lpg też nie łapie komunikacji z ecu. Zaczynam się zastanawiać czy nie wpiąć się gdzieś bezpośrednio w magistralę danych zwłaszcza że nie jest to za duży problem i wszystkie potrzebne kable są w skrzynce z ecu.
Zabytek nie zabytek skoro są takie możliwości to ma to działać. Najwyżej trzeba męczyć producenta i niech dostosowuje firmware sterownika. Jak będzie potrzeba pojadę do nich i będę robił za królika
Dodano: 2016-07-19, 08:24
[quote="Ukaniu"]A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?[/quote]
Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.
Dodano: 2016-07-19, 08:24
[quote="Ukaniu"]A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?[/quote]
Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.