[D3 ALL ] Zamykanie klapy bagażnika pilotem
odpisywałem wczoraj ale jakis leszcz pousuwał, możemy podejśćkochi1988 pisze:A wiesz jak to można sprawdzić? np miernikiem podczas kliknięcia przycisku?
Czy wtedy nie powinien pójść sygnał przez te przewody?
[ Dodano: 2016-08-01, 08:20 ]
Czy jest ktoś w Warszawie kto ma to zrobione i chciałby poświęcić mi chwilę?
do tematu, daj znać czy masz schamety do D4 i czy sprawdzałes czy jest to podobnie
zorganizowane elektrycznie co w D3
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
wiedziałem że to tyApophis pisze:maciu,
Nie ładnie tak funkcyjnych nazywaćmaciu pisze:odpisywałem wczoraj ale jakis leszcz pousuwa
oferty się daje w dziale ogłoszeń to od dawna wiadomo.
trzeba było zostawić drugą część posta...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
U mnie zamyka za kazdym razem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Najwazniejsze aby byl na 12v pradu stalego. Ja tez mam najtanszy jakis.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Raczej w przekaźniku nie ma się co zepsuć jeśli tylko nie był przeciążany, ale nie zaszkodzi go sprawdzić. Aby to zrobić podłącz pin 86 do masy, a 85 do +12V (chociażby prosto do akumulatora, ew. do zasilacza warsztatowego jeśli masz takowy). Jeśli przekaźnik jest ok, to usłyszysz klepnięcie, a piny 30 i 87 zostaną ze sobą zwarte (sprawdź omomierzem).
Ja u siebie montowałem przekaźnik w klapie przy zamku (nie przy akumulatorze) i uważam, że tak jest łatwiej, bo mamy na wierzchu przycisk do zamykania, mamy też zamek, więc znając zasadę działania modyfikacji nie sposób się pomylić.
Sama modyfikacja korzysta z faktu, że przytrzymanie przez chwilę przycisku na pilocie (lub w kabinie) od otwierania bagażnika powoduje chwilowe załączenie zamka (nawet jeśli klapa jest już otwarta). Można ten fakt wykorzystać i pod zielony kabel wychodzący z zamka podpiąć wysterowanie przekaźnika (pin 85). Jako wyjście przekaźnika (pin 87) podpina się natomiast inny zielony kabel idący do przycisku. W efekcie gdy na pinie 85 pojawi się stan wysoki, to pin 87 zostanie zwarty do pinu 30 (czyli do masy), co zasymuluje wciśnięcie przycisku i spowoduje zamknięcie klapy.
Do wpięcia przekaźnika polecam takie złączki zaciskowe jak na fotce. Wkłada się dwa kable razem z izolacją i zaciska kombinerkami, nie trzeba nic dodatkowo ciąć, lutować ani potem izolować.
Ja u siebie montowałem przekaźnik w klapie przy zamku (nie przy akumulatorze) i uważam, że tak jest łatwiej, bo mamy na wierzchu przycisk do zamykania, mamy też zamek, więc znając zasadę działania modyfikacji nie sposób się pomylić.
Sama modyfikacja korzysta z faktu, że przytrzymanie przez chwilę przycisku na pilocie (lub w kabinie) od otwierania bagażnika powoduje chwilowe załączenie zamka (nawet jeśli klapa jest już otwarta). Można ten fakt wykorzystać i pod zielony kabel wychodzący z zamka podpiąć wysterowanie przekaźnika (pin 85). Jako wyjście przekaźnika (pin 87) podpina się natomiast inny zielony kabel idący do przycisku. W efekcie gdy na pinie 85 pojawi się stan wysoki, to pin 87 zostanie zwarty do pinu 30 (czyli do masy), co zasymuluje wciśnięcie przycisku i spowoduje zamknięcie klapy.
Do wpięcia przekaźnika polecam takie złączki zaciskowe jak na fotce. Wkłada się dwa kable razem z izolacją i zaciska kombinerkami, nie trzeba nic dodatkowo ciąć, lutować ani potem izolować.
No to ja nie wiem, przecież w klapie to podłączasz tak samo jak ja we wnęce na aku tzn na tych samych kablach.
z tym że ja mam w tej czarnej wtyczce
http://www.dognmonkey.com/audi/close-tr ... n-a8l.html
w miejscu zielno-białego kabla to mam tam zielono-żółty
normalnie taki sam jak w kablach od silniczka
a może w to nie ten kabel się wpiąłem ?
zaznaczyłem na foto:
[ Dodano: 2016-12-14, 20:42 ]
Zdjęcie z mojego auta (do góry nogami ):
zielono zółty wchodzący w moduł w który jestem wpięty:
przed chwilą sprawdzałe jeszcze i 2 razy zamknęło od razu za 3 razem musiałem naciskać z 5
jaja jakieś z prostym przekaźnikiem
[ Dodano: 2016-12-16, 21:00 ]
Panowie
będzie ktoś tak uprzejmy i podrzuci linkiem do innego przekaźnika ? ten mnie wqr...a a to raczej jego wina bo podłączone mam ok, sprawdzałem pincet razy
z tym że ja mam w tej czarnej wtyczce
http://www.dognmonkey.com/audi/close-tr ... n-a8l.html
w miejscu zielno-białego kabla to mam tam zielono-żółty
normalnie taki sam jak w kablach od silniczka
a może w to nie ten kabel się wpiąłem ?
zaznaczyłem na foto:
[ Dodano: 2016-12-14, 20:42 ]
Zdjęcie z mojego auta (do góry nogami ):
zielono zółty wchodzący w moduł w który jestem wpięty:
przed chwilą sprawdzałe jeszcze i 2 razy zamknęło od razu za 3 razem musiałem naciskać z 5
jaja jakieś z prostym przekaźnikiem
[ Dodano: 2016-12-16, 21:00 ]
Panowie
będzie ktoś tak uprzejmy i podrzuci linkiem do innego przekaźnika ? ten mnie wqr...a a to raczej jego wina bo podłączone mam ok, sprawdzałem pincet razy
ja mam u siebie to :
http://archiwum.allegro.pl/oferta/podst ... 28822.html oraz to
http://archiwum.allegro.pl/oferta/przek ... 20357.html
i wszystko działa od dłuższego czasu(zero problemów)
http://archiwum.allegro.pl/oferta/podst ... 28822.html oraz to
http://archiwum.allegro.pl/oferta/przek ... 20357.html
i wszystko działa od dłuższego czasu(zero problemów)
Ten sam zestaw
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG