[D2 FL ALL ] Słaba klima z lewej strony
kurcze a jak wchodzi sie w rozrzeszone bloki pomiarowe? ja tylko zawsze sprawdzam w basic settings i kanaly przegladam lub measuring blocks i tak samo przegladam
[ Dodano: 2016-07-21, 21:16 ]
co jeszcze zauwazyłem dzis to ze rurka z klimy na podszybiu ta grubsza jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata że aż woda sie skraplała na jej całej długosći a teraz poprostu jest zimna
[ Dodano: 2016-07-21, 21:16 ]
co jeszcze zauwazyłem dzis to ze rurka z klimy na podszybiu ta grubsza jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata że aż woda sie skraplała na jej całej długosći a teraz poprostu jest zimna
myśle ze nie ma co gdybać jutro podjade to sprawdzić i bedziemy o jedna rzecz mądrzejsi.
[ Dodano: 2016-07-24, 12:40 ]
U mnie czesciowo problem rozwiazany, brakowalo 400gram czynnika teraz chlodzi super. Ale jeszcze musze sprawdzic te 7 czujnikow w kabinie. Zna ktos ich lakalizacje? Lub jakis rysynek pomocniczy ktos zapoda?
[ Dodano: 2016-07-26, 17:58 ]
Dzisiaj dostałem Vcds i sprawdziłem w blokach rozszerzonych wszystkie mozliwe temperatury czujników. Pierwsza Fotka zrobiona po około 10minutach od uruchomienia silnika nawiew AUTO i temeratura ustawiona na LO.
Druga fotka Nawiew AUTO i temperatura ustawiona na HI
Ciagle bawiac sie ustawieniami klimatronika pierwsze 3 pozycje ciagle sa takie same? czy wszystko jest ok czy cos jest nie tak? wydaje mi sie ze nie ma tutaj czujnika w podsufitce ale tez nie widze go tam na liście? wie ktos jak to sprawdzić?
[ Dodano: 2016-07-24, 12:40 ]
U mnie czesciowo problem rozwiazany, brakowalo 400gram czynnika teraz chlodzi super. Ale jeszcze musze sprawdzic te 7 czujnikow w kabinie. Zna ktos ich lakalizacje? Lub jakis rysynek pomocniczy ktos zapoda?
[ Dodano: 2016-07-26, 17:58 ]
Dzisiaj dostałem Vcds i sprawdziłem w blokach rozszerzonych wszystkie mozliwe temperatury czujników. Pierwsza Fotka zrobiona po około 10minutach od uruchomienia silnika nawiew AUTO i temeratura ustawiona na LO.
Druga fotka Nawiew AUTO i temperatura ustawiona na HI
Ciagle bawiac sie ustawieniami klimatronika pierwsze 3 pozycje ciagle sa takie same? czy wszystko jest ok czy cos jest nie tak? wydaje mi sie ze nie ma tutaj czujnika w podsufitce ale tez nie widze go tam na liście? wie ktos jak to sprawdzić?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Bo w parowniku czynnik układa sie "warstwowo" , tak podaje elsa, i objawem jest niedochłodzenie lewej strony.grzybek86 pisze: wogole to ciekawe jest to co pisza tutaj wlasciciele D2 i D3 z takimi samymi objawami i wlasie po uzupełnieniu czynnika problem znika
No i znow miałem racje Ale zanim do tego doszedłem to chwile sie mordowałem.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
wiec tak dzisiaj troche sie pobawiłem i tak.
jesli chodzi o wartosc 81 w 3 pozycji na fotkach to jest to od klapy bodaj v68 od pokrętła pod kratkami środkowymi i bawiac sie nim na niebieskim polu było 81 a dajac na czerwone 200
Wymieniłem silniczek V113 tylko nie moge go zresetowac w ustawieniach bo jest tak ze jak dam obieg zamkniety na klimatroniku to klapa jest otwarta a jak otworze obieg to klapa sie zamyka:/ musze podjechac do mechanika z tym
i teraz najciekawsza rzecz sprawdzałem temepratury w trybie AUTO i tak:
dając 22st czujnik w panelu klimatronika G56 pokazuje temeprature 25-26st i wiatrak schodzi do 1 kreski i w aucie robi sie ciepło
dałem na 20st to czujnik G56 pokazuje 23-24st
dałem 19st to pokazuje 21st
Podmieniłem panel limatronika i wskazania sa identyczne wiec uszkodzony panel raczej odpada, w obu tez wyczysciłem tą turbinke ktora zasysa powietrze na czujnik.
Szczerze mowiąc troszke już opadam z sił przy tej klimie i nie mam juz pomysłów.
Jedynie chyba zostaje jeszcze rezystor dmuchawy. No i ciekawi mnie czemu ten czujnik G56 pokazuje wyzsze wartosci bo wg mnie powinien chyba tak zbijać temp az bedzie na nim taka jak zadana na wyświetlaczu.
jesli chodzi o wartosc 81 w 3 pozycji na fotkach to jest to od klapy bodaj v68 od pokrętła pod kratkami środkowymi i bawiac sie nim na niebieskim polu było 81 a dajac na czerwone 200
Wymieniłem silniczek V113 tylko nie moge go zresetowac w ustawieniach bo jest tak ze jak dam obieg zamkniety na klimatroniku to klapa jest otwarta a jak otworze obieg to klapa sie zamyka:/ musze podjechac do mechanika z tym
i teraz najciekawsza rzecz sprawdzałem temepratury w trybie AUTO i tak:
dając 22st czujnik w panelu klimatronika G56 pokazuje temeprature 25-26st i wiatrak schodzi do 1 kreski i w aucie robi sie ciepło
dałem na 20st to czujnik G56 pokazuje 23-24st
dałem 19st to pokazuje 21st
Podmieniłem panel limatronika i wskazania sa identyczne wiec uszkodzony panel raczej odpada, w obu tez wyczysciłem tą turbinke ktora zasysa powietrze na czujnik.
Szczerze mowiąc troszke już opadam z sił przy tej klimie i nie mam juz pomysłów.
Jedynie chyba zostaje jeszcze rezystor dmuchawy. No i ciekawi mnie czemu ten czujnik G56 pokazuje wyzsze wartosci bo wg mnie powinien chyba tak zbijać temp az bedzie na nim taka jak zadana na wyświetlaczu.