części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Słaba klima z lewej strony

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 21 lip 2016, 21:16

kurcze a jak wchodzi sie w rozrzeszone bloki pomiarowe? ja tylko zawsze sprawdzam w basic settings i kanaly przegladam lub measuring blocks i tak samo przegladam

[ Dodano: 2016-07-21, 21:16 ]
co jeszcze zauwazyłem dzis to ze rurka z klimy na podszybiu ta grubsza jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata że aż woda sie skraplała na jej całej długosći a teraz poprostu jest zimna

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 lip 2016, 21:28

grzybek86 pisze:kurcze a jak wchodzi sie w rozrzeszone bloki pomiarowe?
Używam niemieckiego VCDS-a, w polskim nazywa się to chyba Pomiary rozszerzone.
grzybek86 pisze:jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata
Więc pewnie brakuje czynnika <hmm>

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 lip 2016, 17:58

myśle ze nie ma co gdybać jutro podjade to sprawdzić i bedziemy o jedna rzecz mądrzejsi.

[ Dodano: 2016-07-24, 12:40 ]
U mnie czesciowo problem rozwiazany, brakowalo 400gram czynnika teraz chlodzi super. Ale jeszcze musze sprawdzic te 7 czujnikow w kabinie. Zna ktos ich lakalizacje? Lub jakis rysynek pomocniczy ktos zapoda?

[ Dodano: 2016-07-26, 17:58 ]
Dzisiaj dostałem Vcds i sprawdziłem w blokach rozszerzonych wszystkie mozliwe temperatury czujników. Pierwsza Fotka zrobiona po około 10minutach od uruchomienia silnika nawiew AUTO i temeratura ustawiona na LO.
Obrazek

Druga fotka Nawiew AUTO i temperatura ustawiona na HI
Obrazek

Ciagle bawiac sie ustawieniami klimatronika pierwsze 3 pozycje ciagle sa takie same? czy wszystko jest ok czy cos jest nie tak? wydaje mi sie ze nie ma tutaj czujnika w podsufitce ale tez nie widze go tam na liście? wie ktos jak to sprawdzić?

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 26 lip 2016, 19:44

miałem to samo ostatnio u siebie,tez na poczatku z lewej kratki lecialo cieplejsze powietrze niż z lewej,dopiero po jakims czasie się wyrównywało.okazało się,że brakowało ponad 300 gram czynnika,teraz hula jak trza.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 lip 2016, 20:34

tak dokladnie u mnie brakowało 400gr tak jak pisałem powyżej. ale nadal trapi problem utrzymania temperatury w kabinie w trybie AUTO. i chcialbym zeby ktoś sprawdził czy wszsytkie te logi ktore wrzyciłem sa ok?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2016, 21:44

grzybek86, na trzeciej pozycji |(pierwsze zdjęcie) masz położenie głównej klapy, wskazuje 81 a miałeś przecież na LOW więc powinna być całkiem przysłonięta ...pewnie tu tkwi problem ;)

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 lip 2016, 21:46

No wlasnie bawilem sie klimatronikiem chyba z 30 minut rozne kombinacje ustawien i zawsze jest 81. A bledow w klimie brak. To jest ta klapa od strony silnika na podszybiu nastepna za obiegiem wewnetrznym?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2016, 22:00

grzybek86 pisze:To jest ta klapa od strony silnika na podszybiu nastepna za obiegiem wewnetrznym?
To będzie chyba V113 ze zdjęcia które wkleiłem na pierwszej stronie.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 lip 2016, 22:03

Tak tez obstawiam. Czasami byl blad sporadyczny od niego ale teraz nie ma. Za co konkretnie odpowiada ta klapa?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2016, 22:46

Odpowiada za regulacje temperatury ciepło/zimno.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 lip 2016, 22:56

Wymienie go jutro proforma bo mam taki silniczek. Ale u mnie na klimie leci lodowate powietrze a jak podkrecam w gore to coraz cieplejsze. Czy ten silniczek moze odpowiadac ze brak utrzymania temp skoro z kratek i tak leci lód? Ja tak sie skłaniam do tego ze cos swiruje ten jeż z dmuchawy.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 26 lip 2016, 23:28

grzybek86 pisze: wogole to ciekawe jest to co pisza tutaj wlasciciele D2 i D3 z takimi samymi objawami i wlasie po uzupełnieniu czynnika problem znika
Bo w parowniku czynnik układa sie "warstwowo" , tak podaje elsa, i objawem jest niedochłodzenie lewej strony.

No i znow miałem racje <amasz> Ale zanim do tego doszedłem to chwile sie mordowałem.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 27 lip 2016, 20:12

wiec tak dzisiaj troche sie pobawiłem i tak.

jesli chodzi o wartosc 81 w 3 pozycji na fotkach to jest to od klapy bodaj v68 od pokrętła pod kratkami środkowymi i bawiac sie nim na niebieskim polu było 81 a dajac na czerwone 200

Wymieniłem silniczek V113 tylko nie moge go zresetowac w ustawieniach bo jest tak ze jak dam obieg zamkniety na klimatroniku to klapa jest otwarta a jak otworze obieg to klapa sie zamyka:/ musze podjechac do mechanika z tym

i teraz najciekawsza rzecz sprawdzałem temepratury w trybie AUTO i tak:
dając 22st czujnik w panelu klimatronika G56 pokazuje temeprature 25-26st i wiatrak schodzi do 1 kreski i w aucie robi sie ciepło
dałem na 20st to czujnik G56 pokazuje 23-24st
dałem 19st to pokazuje 21st

Podmieniłem panel limatronika i wskazania sa identyczne wiec uszkodzony panel raczej odpada, w obu tez wyczysciłem tą turbinke ktora zasysa powietrze na czujnik.

Szczerze mowiąc troszke już opadam z sił przy tej klimie i nie mam juz pomysłów.
Jedynie chyba zostaje jeszcze rezystor dmuchawy. No i ciekawi mnie czemu ten czujnik G56 pokazuje wyzsze wartosci bo wg mnie powinien chyba tak zbijać temp az bedzie na nim taka jak zadana na wyświetlaczu.

kamilsxt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 09 maja 2012, 14:58
Lokalizacja: białystok

Post autor: kamilsxt » 21 wrz 2016, 15:56

...jeśli jeszcze aktualne.
Jeżeli czynnika jest tyle co trzeba na 99% dysza rozprężna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl