[D2 96 2.8PB/LPG ] brak napiecia na wtyczce do pompy paliw
A ja jestem cwańszy , "bezpiecznik nr 31 , pompa paliwa " ;-) :mrgreen:
Czyli drugi rząd od dołu , pierwszy bezpiecznik od ciebie . ( są odwrotnie bynajmniej u mnie w aucie) ale kolejność się zgadza )
Czyli drugi rząd od dołu , pierwszy bezpiecznik od ciebie . ( są odwrotnie bynajmniej u mnie w aucie) ale kolejność się zgadza )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Cwaniak - płaci 5 zł :mrgreen:mdamian pisze:A ja jestem cwańszy , "bezpiecznik nr 31 , pompa paliwa " ;-) :mrgreen:
Czyli drugi rząd od dołu , pierwszy bezpiecznik od ciebie . ( są odwrotnie bynajmniej u mnie w aucie) ale kolejność się zgadza )
Teraz to jest super odpowiedź - Dziękuję ślicznie - chyba muszę sobie nowe okulary kupić- :roll:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
Odgrzeje kotleta panowie mam taki problem ze czzasem niemam napiecia na kostce pompy paliwa.."
Zimne auto zazwyczaj zawsze odpala a wystarczy ze troche pojedze zgasze i niumie zapalic. Przekaznik cyka wyjmowalem go wyglada ok napiecie na kostce pomy to ok 3,5v. Wypiolem kostke sterownika silnika i nagle zagadal pytanie czy zbieg okolicznosci czy jakies zimne luty w sterowniku badz tylko styki do przeczyszczenia? A moze cos ze stacyjka? Prosze o jakies rady bedzi łatwiej do tego dojsc:)
Zimne auto zazwyczaj zawsze odpala a wystarczy ze troche pojedze zgasze i niumie zapalic. Przekaznik cyka wyjmowalem go wyglada ok napiecie na kostce pomy to ok 3,5v. Wypiolem kostke sterownika silnika i nagle zagadal pytanie czy zbieg okolicznosci czy jakies zimne luty w sterowniku badz tylko styki do przeczyszczenia? A moze cos ze stacyjka? Prosze o jakies rady bedzi łatwiej do tego dojsc:)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
pod kompa teraz niepodlaczalem bo musze przeinstalowac system bo mi vag niedziala w przekazniku przeczyscilem styki i tak gdy niechcial zaplac to podczas krecenia calyczas cykal ten przekaznik teraz juz tylko raz cyknie no i przedchwila wsiadam do auta pompa sie zalacza dobija cisnienie chce odpalic i cisza poczekalem z 20 min i zapalil ;/
Sprobuj z innym kluczykiem.
Mam podobnie w A4 , żony kluczyk śmiga bez problemu. Moj ma czasami czkawki.
Podczas kręcenia zaczyna coś cykac, jakiś przekaznik i auto ma problem z odpaleniem. Po chwili moge spokojnie odpalic je.
Tu może być problem w kluczyku, immo lub w kości stacyjki.
Najlepiej zrób kompa i podepnij go
Mam podobnie w A4 , żony kluczyk śmiga bez problemu. Moj ma czasami czkawki.
Podczas kręcenia zaczyna coś cykac, jakiś przekaznik i auto ma problem z odpaleniem. Po chwili moge spokojnie odpalic je.
Tu może być problem w kluczyku, immo lub w kości stacyjki.
Najlepiej zrób kompa i podepnij go
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A teraz ja odgrzeje, ostatnio wsiadam do samochodu (dzień wcześniej nie było problemu) chce odpalić a tutaj nic się nie dzieje. Rozrusznik kręci i w sumie to tyle. Odpaliłem awaryjnie z gazu i śmiga. Próbuje na Pb i auto bardzo bardzo kuleje, o ile wolne obroty JAKOTAKO trzyma tak lekkie dodanie gazu powodu gaśniecie lub straszne przerywanie i nie zakręcenie się i tak powyżej 1k obr/min. Zawsze w aucie miałem min. pól baku paliwa, raz ale to raz przez rok czasu (jakieś pół roku temu) wyjeździłem do rezerwy ale tylko jak się komornik zapalił od razu stacja i full. Dziś zmieniałem filtr paliwa. Pomyślałem że to niemożliwe by pompa zdechła, gdy odkręciłem filtr ciśnienie było na przewodach spore bo benzyna trysnęła srogo. Przed założeniem nowego filtra (otwarty obwód) przekręciłem zapłon. Z przewodu nie poleciała ani kropelka benzyny, zacząłem więc kręcić rozrusznikiem i także sucho. Założyłem już nowy filtr ale to nie on był chyba winowajcą. Bezpieczniki oczywiście całe, napięcie na nich to 12V więc prawidłowe. Jutro muszę się dobrać do pompy ale żeby to zrobić muszę wywalić butle z LPG co za tym idzie całkowicie uziemić auto bo teraz już jeździ tylko na gazie i nawet nie odpala na benzynie.
Heh, śmiem twierdzic - ze to pompa. Mialem to samo co opisujesz do zeszlej niedzieli. U mnie byl zalozony zamiennik z jakies 15 miechow temu - chwilke podzialal jak za te pieniadze . Tez sie łudziłem ze to nie pompa i sprawdzalem co popadnie. Wczoraj kupilem zamiennik tej samej f-my i wiecej tego bledu nie zrobie. Pompa podziala 5 minut i wyzionela ducha. Kupilem oryginal VDO dzisiaj - dzieki koledze "michalwruszak" za co mu jestem wdzieczny, no i auto smiga bez zarzutu - moglem od razu odzalowac kasy na oryginal.
Jesli sie okaże, że to pompa to niebaw sie w zamienniki - szkoda straconego czasu w ta naprawe.
Jesli sie okaże, że to pompa to niebaw sie w zamienniki - szkoda straconego czasu w ta naprawe.
witam a wiec mam następujący problem pomijając że wymieniam juz 4 pompę paliwa wymieniłem kolejną zamatowałem ja dziś jest oryginalna VDO z koszem co by nie mieć wątpliwości do tej pory prąd był co by ją pewnie też spaliło ale tym razem nawet tego nie ma bezpieczniki sprawdzone są ok na krótko jak podłączyliśmy lata bez problemów zaś podpinam kostkę i cisza tylko standardowo lata na gazie podczas jazdy przełączam na benzynę cisza kostka sprawdzana miernikiem nie ma fazy ręce mi już opadają pozdrawiam
wojtas