części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Start z miejsca zatrzymanego

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 lip 2016, 17:04

ernesto, u Ciebie wygląda to książkowo, u mnie natomiast wskazówka idzie aż do 2100 obr/min. Dobrze, że nowy konwerter leży i czeka :]

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 lip 2016, 19:29

Widziałem wideo, zostaw skrzynie w spokoju :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2016, 20:24

No dobra... przekonaliście mnie. Może jestem przewrażliwiony.
To może oleum zmienię tylko bo już nadchodzi czas wymiany.
Dam znać co wyszło po wymianie oleju.

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 21:12

ernesto pisze:Może jestem przewrażliwiony.
Syndrom prestona. :]

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2016, 21:39

Ale dlaczego auto cofa się? Czyżby olej stracił swoje właściwości?
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. Dopiero po przekroczeniu jakichś 1200 nadskakuje.
U Was też tak jest?
Rozumiem że na niskich biegach jest rozpiety Ale czy to normalne?

adamssson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 02 sty 2016, 18:40
Lokalizacja: Żary

Post autor: adamssson » 24 lip 2016, 21:43

Ukaniu pisze:Czyli auto zahamowane, but w podłogę...
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 21:48

Tak Erni wsio gra. Możesz miec słaba juz nieco pompe w skrzyni ale spokojnie to jeszcze polata.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 24 lip 2016, 21:49

ernesto pisze:I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć.
no to chyba akurat jest normalne że z miejsca nie wjedziesz na podnośnik po tej obudowie bez dodania gazu? przynajmniej u mnie tak jest, no chyba ze wjeżdżam z na puszczonym hamulcu bez zatrzymywania (nie z miejsca), to wtedy wjadę

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 lip 2016, 23:45

adamssson pisze:
Ukaniu pisze:Czyli auto zahamowane, but w podłogę...
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce
Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju
Kot też jest Quattro

ernesto

Post autor: ernesto » 25 lip 2016, 17:51

Zrobiłem test sprzęgła podczas jazdy i na 4 oraz 5 biegu po zapięciu Lock-Up uślizg sprzęgła wynosi 0,00 jedyne gdzieś tam po odpuszczeniu gazu czasami pojawi się 39,0

Teraz pytanie, jakie powinny być wartości uślizgu sprzęgła podczas ruszania itp ? Do jakich wartości może dojść. Ma ktoś taką ściągawkę?

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 25 lip 2016, 18:35

Dzisiaj zrobiłem test. Wskazówka mi idzie do 1800.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 25 lip 2016, 19:07

Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu.

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 25 lip 2016, 20:15

oliwier30 pisze:Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu.
Ile Cię Kolego ta zabawa wyniosła?

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 25 lip 2016, 21:35

bazzzyl, dokładnie Ci nie powiem bo robiłem jeszcze parę innych rzeczy,ale wymiana konwertera,pompy,jakiś tam tarczek,olej itd. wyszło coś około 4 tyś,z czego sam konwerter 1350zł

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 lip 2016, 17:22

4.2 abz z 4hp24 prędkość stall na porządnie nagrzanym jazdą autostradowa 2200 obr. Nie narzekam na nic :)
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl