[D2 96 4.2PB/LPG ] Start z miejsca zatrzymanego
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ale dlaczego auto cofa się? Czyżby olej stracił swoje właściwości?
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. Dopiero po przekroczeniu jakichś 1200 nadskakuje.
U Was też tak jest?
Rozumiem że na niskich biegach jest rozpiety Ale czy to normalne?
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. Dopiero po przekroczeniu jakichś 1200 nadskakuje.
U Was też tak jest?
Rozumiem że na niskich biegach jest rozpiety Ale czy to normalne?
no to chyba akurat jest normalne że z miejsca nie wjedziesz na podnośnik po tej obudowie bez dodania gazu? przynajmniej u mnie tak jest, no chyba ze wjeżdżam z na puszczonym hamulcu bez zatrzymywania (nie z miejsca), to wtedy wjadęernesto pisze:I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć.
Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postojuadamssson pisze:A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?Ukaniu pisze:Czyli auto zahamowane, but w podłogę...
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce
Kot też jest Quattro
Zrobiłem test sprzęgła podczas jazdy i na 4 oraz 5 biegu po zapięciu Lock-Up uślizg sprzęgła wynosi 0,00 jedyne gdzieś tam po odpuszczeniu gazu czasami pojawi się 39,0
Teraz pytanie, jakie powinny być wartości uślizgu sprzęgła podczas ruszania itp ? Do jakich wartości może dojść. Ma ktoś taką ściągawkę?
Teraz pytanie, jakie powinny być wartości uślizgu sprzęgła podczas ruszania itp ? Do jakich wartości może dojść. Ma ktoś taką ściągawkę?