
![]() |
![]() |
![]() |
[ALL] Ceramizer
jeśli chodzi Ci o to :
"UWAGI:
1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się."
to u mnie nie ma żadnych dodaktów olejowych. Olej mam niedawno zmieniany, świeży, nie przepalony i nawet setki nie ubyło
nic innego w instrukcji na temat wymiany oleju nie stoi
wiadomo że świeży to świerzy ale tu nie ma takiej konieczności...
będziem patrzeć co to da
"UWAGI:
1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się."
to u mnie nie ma żadnych dodaktów olejowych. Olej mam niedawno zmieniany, świeży, nie przepalony i nawet setki nie ubyło



nic innego w instrukcji na temat wymiany oleju nie stoi

wiadomo że świeży to świerzy ale tu nie ma takiej konieczności...
będziem patrzeć co to da

to nie jest zwykły napęd...to
Dobra czepiasz się ja nie jeden raz czytałem o tym że najlepiej po wymianie by było to maxymalnie długo w obiegu. Ale 5k to tez dośc by sie rozprowadził jak trza i szczeolnie że ty juz masz zaplanowane kolejne dawki 
Po prostu producent zaleca,mechanicy co to testowali doprecyzowali to i owo. Np pierwsze 200km można podzielic na etapy ale jak walniesz od razu to bedzie najlepiej

Po prostu producent zaleca,mechanicy co to testowali doprecyzowali to i owo. Np pierwsze 200km można podzielic na etapy ale jak walniesz od razu to bedzie najlepiej

Na stronie Ceramizera jest napisane, że olej musi być rozgrzany, przejechać jednorazowo odcinek przynajmniej 10 km z prędkością do 90 km/h i na wstecznym 100-300 m więc te wytyczne chyba mają jakieś znaczenie do późniejszego tworzenia warstwy ceramicznej. Dziwne, że Liqui Moly nie pisze nic na ten temat.
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Ceramizer zalany wczoraj i zrobione 200 km w emeryckim tempie (trasa Świdnik-Warszawa).
Teraz kolejny etap, czyli "budowane powłoki" przez następne 1300 km (zgodnie z info producenta).
Zakupiłem jeszcze ceramizer do wspomagania i do paliwa. Jak przyjdzie kurierem, to zalewam
*Update* Uszlachetniacz do paliwa nalany i dolane 30 litrów PB. Teraz niech sobie wypije to paliwko i przepłuka układ.
Teraz kolejny etap, czyli "budowane powłoki" przez następne 1300 km (zgodnie z info producenta).
Zakupiłem jeszcze ceramizer do wspomagania i do paliwa. Jak przyjdzie kurierem, to zalewam

*Update* Uszlachetniacz do paliwa nalany i dolane 30 litrów PB. Teraz niech sobie wypije to paliwko i przepłuka układ.