
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Wypadanie nieszczesnego zaplonu.
[S8 D2 97 LPG ] Wypadanie nieszczesnego zaplonu.
Witam panowie, dluzszy czas audi stoi gdyz mam problen z wypadaniem zaplonu w mojej s8. Dzisiaj wymiebilen swiece , niestety nie pomoglo. Sprawdzilem cewki na 1 i 3 pinie wszystkie pokazuja 0,7 oma . Ale nadal silnik szarpie przy przyspieszaniu a to jest bardzo irytujace . Co moze byc nie tak? Zamowilem dzisiaj 2 moduly zaplonu , jutro maja byc jak one nie pomoga to juz nie wiem co jej dolega
Proszę o pomoc.

Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
Cewki powinny pokazywać chyba 1,4Ohma przynajmniej w poliftach i u mnie oporność można sprawdzić tylko na dwóch wewnętrznych pinach.
Możesz również sprawdzić napięcia na cewkach vagiem. Jeśli dobrze pamiętam są to grupy 025 i 026. Jeśli któraś będzie bardzo odbiegać, może to być oznaka awarii.
Jednak na własnym przykładzie wiem, że oporność nie zdiagnozuje 100% sprawnej cewki. Wymieniłem na używki komplet jednak objawy znikły całkowicie dopiero po wymianie na nowe.
Możesz również sprawdzić napięcia na cewkach vagiem. Jeśli dobrze pamiętam są to grupy 025 i 026. Jeśli któraś będzie bardzo odbiegać, może to być oznaka awarii.
Jednak na własnym przykładzie wiem, że oporność nie zdiagnozuje 100% sprawnej cewki. Wymieniłem na używki komplet jednak objawy znikły całkowicie dopiero po wymianie na nowe.
A gdzie on sie znajduje ? Tzn. Skad dokąd idzie?
[ Dodano: 2016-07-28, 18:07 ]
Błędów bylo 16. Po wykasowaniu i uruchomieniu silnika zostaly 4
17616 nieznany kod bledu
16692 brak zaplonu cylinder 8
16687 brak zaplonu cylinder 3
16684 losowe wypadanie zaplonu
[ Dodano: 2016-07-28, 18:07 ]
Błędów bylo 16. Po wykasowaniu i uruchomieniu silnika zostaly 4
17616 nieznany kod bledu
16692 brak zaplonu cylinder 8
16687 brak zaplonu cylinder 3
16684 losowe wypadanie zaplonu
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
17616
Injector, cyl. 8 -N86
Electrical fault in current circuit
Wszelkie info odnośnie umiejscowienia czujnika położenia wału masz w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-czu ... nik+wa%B3u
Injector, cyl. 8 -N86
Electrical fault in current circuit
Wszelkie info odnośnie umiejscowienia czujnika położenia wału masz w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-czu ... nik+wa%B3u
Four rings to rule them all
Dzięki za pomoc..
Sprawdzę ten czujnik , jedyne co zauważyłem to wczoraj ok 30km starcujac z zimnego silnika bylo wszystko ok. Po zgaszeniu i po ok 5 minutach problem z immo tzn. mrugajaca kontrolka i gasnace auto dopiero dwukrotne zamkniecie i otwarcie auta pomoglo odpalila ale z powrotem straszne szapranie.. czy immo moze miec z tym cos do czynienia?
Juz w nocy spać przez nią nie moge a chce to zrobić do zlotu bo to priorytetowa sprawa.
sami rozumiecie
[ Dodano: 2016-08-11, 14:30 ]
Czujnik sprawdziłem wizualnie, wszystko ok. Dalej mam lilka błędów, o jaki moduł chodzi? Moglby ktoś pomóc zidentyfikowac ?
![Obrazek]()
Sprawdzę ten czujnik , jedyne co zauważyłem to wczoraj ok 30km starcujac z zimnego silnika bylo wszystko ok. Po zgaszeniu i po ok 5 minutach problem z immo tzn. mrugajaca kontrolka i gasnace auto dopiero dwukrotne zamkniecie i otwarcie auta pomoglo odpalila ale z powrotem straszne szapranie.. czy immo moze miec z tym cos do czynienia?
Juz w nocy spać przez nią nie moge a chce to zrobić do zlotu bo to priorytetowa sprawa.



[ Dodano: 2016-08-11, 14:30 ]
Czujnik sprawdziłem wizualnie, wszystko ok. Dalej mam lilka błędów, o jaki moduł chodzi? Moglby ktoś pomóc zidentyfikowac ?
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
Najgorsze jest to, że masz brak zapłonu, wypadanie zapłonu to co innego. Przy braku zapłonu ECU dołącza wybrane cylindry.
Wygląda na to, że u Ciebie dołączył 3.
Błąd związany ze sterownikiem jest powiązany z immo.
Najwyraźniej problem z taśmą pod kierownicą.
Ale immo nie jest przyczyną braku zaplonow.
To dwie osobne usterki.
Daj znać co wyszło po podłączeniu akumulatora.
Wygląda na to, że u Ciebie dołączył 3.
Błąd związany ze sterownikiem jest powiązany z immo.
Najwyraźniej problem z taśmą pod kierownicą.
Ale immo nie jest przyczyną braku zaplonow.
To dwie osobne usterki.
Daj znać co wyszło po podłączeniu akumulatora.