
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Wypadanie nieszczesnego zaplonu.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
- Lokalizacja: LBN
[S8 D2 97 LPG ] Wypadanie nieszczesnego zaplonu.
Witam panowie, dluzszy czas audi stoi gdyz mam problen z wypadaniem zaplonu w mojej s8. Dzisiaj wymiebilen swiece , niestety nie pomoglo. Sprawdzilem cewki na 1 i 3 pinie wszystkie pokazuja 0,7 oma . Ale nadal silnik szarpie przy przyspieszaniu a to jest bardzo irytujace . Co moze byc nie tak? Zamowilem dzisiaj 2 moduly zaplonu , jutro maja byc jak one nie pomoga to juz nie wiem co jej dolega
Proszę o pomoc.

Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
- kozi135
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 lip 2015, 07:33
- Lokalizacja: Wałbrzych
Cewki powinny pokazywać chyba 1,4Ohma przynajmniej w poliftach i u mnie oporność można sprawdzić tylko na dwóch wewnętrznych pinach.
Możesz również sprawdzić napięcia na cewkach vagiem. Jeśli dobrze pamiętam są to grupy 025 i 026. Jeśli któraś będzie bardzo odbiegać, może to być oznaka awarii.
Jednak na własnym przykładzie wiem, że oporność nie zdiagnozuje 100% sprawnej cewki. Wymieniłem na używki komplet jednak objawy znikły całkowicie dopiero po wymianie na nowe.
Możesz również sprawdzić napięcia na cewkach vagiem. Jeśli dobrze pamiętam są to grupy 025 i 026. Jeśli któraś będzie bardzo odbiegać, może to być oznaka awarii.
Jednak na własnym przykładzie wiem, że oporność nie zdiagnozuje 100% sprawnej cewki. Wymieniłem na używki komplet jednak objawy znikły całkowicie dopiero po wymianie na nowe.
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
- Lokalizacja: LBN
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
- Lokalizacja: LBN
A gdzie on sie znajduje ? Tzn. Skad dokąd idzie?
[ Dodano: 2016-07-28, 18:07 ]
Błędów bylo 16. Po wykasowaniu i uruchomieniu silnika zostaly 4
17616 nieznany kod bledu
16692 brak zaplonu cylinder 8
16687 brak zaplonu cylinder 3
16684 losowe wypadanie zaplonu
[ Dodano: 2016-07-28, 18:07 ]
Błędów bylo 16. Po wykasowaniu i uruchomieniu silnika zostaly 4
17616 nieznany kod bledu
16692 brak zaplonu cylinder 8
16687 brak zaplonu cylinder 3
16684 losowe wypadanie zaplonu
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
17616
Injector, cyl. 8 -N86
Electrical fault in current circuit
Wszelkie info odnośnie umiejscowienia czujnika położenia wału masz w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-czu ... nik+wa%B3u
Injector, cyl. 8 -N86
Electrical fault in current circuit
Wszelkie info odnośnie umiejscowienia czujnika położenia wału masz w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-czu ... nik+wa%B3u
Four rings to rule them all
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
- Lokalizacja: LBN
Dzięki za pomoc..
Sprawdzę ten czujnik , jedyne co zauważyłem to wczoraj ok 30km starcujac z zimnego silnika bylo wszystko ok. Po zgaszeniu i po ok 5 minutach problem z immo tzn. mrugajaca kontrolka i gasnace auto dopiero dwukrotne zamkniecie i otwarcie auta pomoglo odpalila ale z powrotem straszne szapranie.. czy immo moze miec z tym cos do czynienia?
Juz w nocy spać przez nią nie moge a chce to zrobić do zlotu bo to priorytetowa sprawa.
sami rozumiecie
[ Dodano: 2016-08-11, 14:30 ]
Czujnik sprawdziłem wizualnie, wszystko ok. Dalej mam lilka błędów, o jaki moduł chodzi? Moglby ktoś pomóc zidentyfikowac ?
![Obrazek]()
Sprawdzę ten czujnik , jedyne co zauważyłem to wczoraj ok 30km starcujac z zimnego silnika bylo wszystko ok. Po zgaszeniu i po ok 5 minutach problem z immo tzn. mrugajaca kontrolka i gasnace auto dopiero dwukrotne zamkniecie i otwarcie auta pomoglo odpalila ale z powrotem straszne szapranie.. czy immo moze miec z tym cos do czynienia?
Juz w nocy spać przez nią nie moge a chce to zrobić do zlotu bo to priorytetowa sprawa.



[ Dodano: 2016-08-11, 14:30 ]
Czujnik sprawdziłem wizualnie, wszystko ok. Dalej mam lilka błędów, o jaki moduł chodzi? Moglby ktoś pomóc zidentyfikowac ?
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
- Lokalizacja: LBN
Najgorsze jest to, że masz brak zapłonu, wypadanie zapłonu to co innego. Przy braku zapłonu ECU dołącza wybrane cylindry.
Wygląda na to, że u Ciebie dołączył 3.
Błąd związany ze sterownikiem jest powiązany z immo.
Najwyraźniej problem z taśmą pod kierownicą.
Ale immo nie jest przyczyną braku zaplonow.
To dwie osobne usterki.
Daj znać co wyszło po podłączeniu akumulatora.
Wygląda na to, że u Ciebie dołączył 3.
Błąd związany ze sterownikiem jest powiązany z immo.
Najwyraźniej problem z taśmą pod kierownicą.
Ale immo nie jest przyczyną braku zaplonow.
To dwie osobne usterki.
Daj znać co wyszło po podłączeniu akumulatora.