Post
autor: Bugalon » 18 sie 2016, 14:18
W przedlifcie są dwie rolki na mimosrodach z czego jedna tuż nad kołem pasowym i ona ustawia się samoczynnie.
Przerabiałem temat za długiego amortyzatora. Jak głowica jest splanowana lub uszczelki są dane cieńsze (na przykłąd metalowe) to napinacz będzie dłuższy niż to opisuje instrukcja. Nic z tym się zrobić nie da. Trzeba wtedy dać maksymalne możliwe napięcie jakie się da uzyskać na mimośrodzie (tym pod głowicą po stronie pasażera), przekręcic wałem jeszcze ze 2 obroty (zeby drugi mimosrod sie ustrawil - ten połączony z amortyzatorem) i skorygować po raz kolejny naciąg do maksymalnego mozliwego poziomu. Innej opcji niestety nie ma - tak poskładaliśmy własnie silnik ABH (ten sam rozrzad) na cienszych uszczelkach (metalowych). Amortyzator niestety był dłuższy niz norma przewiduje ale wszystko sprawnie i ładnie funkcjonuje do tej pory.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2016, 16:01 przez
Bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"