![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Dużo pali - ustawienie instalacji gazow
[D2 96 4.2PB/LPG ] Dużo pali - ustawienie instalacji gazow
Witam,
moje auto pali tyle, że nie opłaca się jeździć na gazie. FIS pokazuje spalanie 16 litrwów, a na stacji okazuje się, że gazu spalił 24 litry. O 50 % więcej, chyba tak nie powinno być przy spokojnej jeździe prawda ? Byłem w Sopocie u Pana od instalacji gazowych stricte BRC, ustawił instalację na auto. Po 5 minut wróciłem i przywrócił ustawienia, które były. Auto wyło, ale jechać nie chciało. Spadek mocy na gazie jest okropny nawet po wymianie reduktora na KM Twin.
Reasumując znacie kogoś kto mi to ustawi ? Mi już ręce opadają.
moje auto pali tyle, że nie opłaca się jeździć na gazie. FIS pokazuje spalanie 16 litrwów, a na stacji okazuje się, że gazu spalił 24 litry. O 50 % więcej, chyba tak nie powinno być przy spokojnej jeździe prawda ? Byłem w Sopocie u Pana od instalacji gazowych stricte BRC, ustawił instalację na auto. Po 5 minut wróciłem i przywrócił ustawienia, które były. Auto wyło, ale jechać nie chciało. Spadek mocy na gazie jest okropny nawet po wymianie reduktora na KM Twin.
Reasumując znacie kogoś kto mi to ustawi ? Mi już ręce opadają.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2016, 22:51 przez Kosmy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kosmy, a nie lepiej jest Ci zainwestować w sprzęt regulacyjny od BRC i wspolnie z Markiem to wystroic? Marek jak będzie miał wszystko co do tego potrzebne to powinien sobie spokojnie poradzić bo w końcu kazda instalacje reguluje się w praktyce tak samo (tyle ze wloskie mają tylko mapę po obrotach, bez charakterystyk mnoznikow.
Do regulacji BRC potrzebujesz interfejsu, mapsensora i oprogramowania z kluczem. Ja wiem, ze to ciężko skompletować ale nie ma chyba innej mozliwosci jesli nie chcesz wymieniac calych bebechow instalacji lub nie chcesz jezdzic przez całą polskę do jakiegos polecanego specjalisty.
Ja bym chyba tą drogą podążał bo znalezienie kogos kto robi BRC i jeszcze do tego jest kompetentny wystarczająco i jeszcze do tego w okolicach trojmiasta to wedlug mnie w zasadzie mission impossible
Do regulacji BRC potrzebujesz interfejsu, mapsensora i oprogramowania z kluczem. Ja wiem, ze to ciężko skompletować ale nie ma chyba innej mozliwosci jesli nie chcesz wymieniac calych bebechow instalacji lub nie chcesz jezdzic przez całą polskę do jakiegos polecanego specjalisty.
Ja bym chyba tą drogą podążał bo znalezienie kogos kto robi BRC i jeszcze do tego jest kompetentny wystarczająco i jeszcze do tego w okolicach trojmiasta to wedlug mnie w zasadzie mission impossible

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
BRC - Brak Regulacji CzegokolwiekKosmy pisze: Spadek mocy na gazie jest okropny nawet po wymianie reduktora na KM Twin.
Reasumując znacie kogoś kto mi to ustawi ? Mi już ręce opadają.

ja mialem podobnie bo bardzo malo jest w PL osob ktore potrafia ogarnac BRC w szczegolnosci starego typu jak moj byly SEQUENT 56.
Wczoraj wywalilem wstawilem kompletnie nowa i mam spokoj. A latanie po calym kraju w poszukiwaniu tego jednego fachowca lub nawet jak juz jest ale 500km ode mnie .... eee nie dziekuje

jakby cos z BRC potrzebowal to bede miec na sprzedaz. Kompletne listwy, sterownik, wiazke itp...
to nie jest zwykły napęd...to
diego
???
Brc jeśli masz wtryski ok i tylko ustawienie kuleje to można szukać wiatru w polu ale to tak naprawdę walka z wiatrakami .
Sam miałem to i się pozbyłem i mam spokój ale u mnie wszystko było do poprawki .
Może poszukaj na forum lpg kogoś kto ci pomoże na razie bym to próbował ustawić a potem wywalić
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Brc jeśli masz wtryski ok i tylko ustawienie kuleje to można szukać wiatru w polu ale to tak naprawdę walka z wiatrakami .
Sam miałem to i się pozbyłem i mam spokój ale u mnie wszystko było do poprawki .
Może poszukaj na forum lpg kogoś kto ci pomoże na razie bym to próbował ustawić a potem wywalić