części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB ] Problem z kompresją

WariatKarateka2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
Lokalizacja: Piecki

[D2 00 4.2PB ] Problem z kompresją

Post autor: WariatKarateka2 » 28 sie 2016, 11:03

Co może być przyczyną takiej kompresji (na siedmiu-15.5 na jednym 10). Dodam, że auto oleju nie spala bo tyle co znika z bagnetu widzę na posadzce :/
Buta ma bez problemu.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2016, 11:39 przez WariatKarateka2, łącznie zmieniany 2 razy.

miankowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 16 kwie 2014, 21:57
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: miankowy » 28 sie 2016, 11:30

czy pomiar był przeprowadzona tylko raz? czy wykonałeś próbę z olejem w celu zdiagnozowania stanu pierścieni? jeśli doszczelni się po oleju - to źle, jeśli bez zmian to proponuję zdejmij pokrywę na głowicy w której jest felerny cylinder i obejrzyj wałki....Jeśli całe to głowica...
przyczyn zbyt wiele a danych za mało aby coś powiedzieć

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 sie 2016, 11:33

tylko że ona ma za wysoką na pozostałych to raz
a dwa że można wlać nafty na noś może pomoże

WariatKarateka2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
Lokalizacja: Piecki

Post autor: WariatKarateka2 » 28 sie 2016, 17:11

A te ciśnienie nie może być spowodowane tym ze zalany jest 10w40. A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień?

ernesto

Post autor: ernesto » 28 sie 2016, 19:13

WariatKarateka2 pisze: A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień?
U mnie po założeniu drugiego silnika kompresja na 7 cylindrze wyszła 7.
Próba olejowa wyszła poprawnie i okazały się pierścienie.
Spuściłem olej i lałem naftę do w/w cylindra. Tak topił się cały weekend od czasu do czasu systematycznie kontrolowałem stan i dolewałem.
Po weekendzie zalałem nowy olej i próba.
Kompresja wróciła wiec jest ok.
Zapiekły się pierścienie i to było przyczyną słąbej kompresji.
Nie zaszkodzi spróbować.
Bądź przygotowany na to, że przez jakiś czas samochód będzie chodził jak parowóz bo część nafty pójdzie w układ wydechowy.
Beeeeedzie dymił :D

WariatKarateka2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
Lokalizacja: Piecki

Post autor: WariatKarateka2 » 29 sie 2016, 07:59

Ok dam chłopakom pod koniec tygodnia to tak zrobią. A ma ktoś pomysł skąd na reszcie 15.5?

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 sie 2016, 11:50

Jeśli nie żre Ci oleju, to stawiam na niewłaściwie wskazujące urządzenie pomiarowe (ew. nie odłączone wtryski). Przy czym nie przejmowałbym się tym za bardzo, bo w tym przypadku ważniejsze są równe wartości na wszystkich cylindrach niż wartość bezwzględna ciśnienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl