Co może być przyczyną takiej kompresji (na siedmiu-15.5 na jednym 10). Dodam, że auto oleju nie spala bo tyle co znika z bagnetu widzę na posadzce
Buta ma bez problemu.
[D2 00 4.2PB ] Problem z kompresją
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
- Lokalizacja: Piecki
[D2 00 4.2PB ] Problem z kompresją
Ostatnio zmieniony 28 sie 2016, 11:39 przez WariatKarateka2, łącznie zmieniany 2 razy.
czy pomiar był przeprowadzona tylko raz? czy wykonałeś próbę z olejem w celu zdiagnozowania stanu pierścieni? jeśli doszczelni się po oleju - to źle, jeśli bez zmian to proponuję zdejmij pokrywę na głowicy w której jest felerny cylinder i obejrzyj wałki....Jeśli całe to głowica...
przyczyn zbyt wiele a danych za mało aby coś powiedzieć
przyczyn zbyt wiele a danych za mało aby coś powiedzieć
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
- Lokalizacja: Piecki
U mnie po założeniu drugiego silnika kompresja na 7 cylindrze wyszła 7.WariatKarateka2 pisze: A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień?
Próba olejowa wyszła poprawnie i okazały się pierścienie.
Spuściłem olej i lałem naftę do w/w cylindra. Tak topił się cały weekend od czasu do czasu systematycznie kontrolowałem stan i dolewałem.
Po weekendzie zalałem nowy olej i próba.
Kompresja wróciła wiec jest ok.
Zapiekły się pierścienie i to było przyczyną słąbej kompresji.
Nie zaszkodzi spróbować.
Bądź przygotowany na to, że przez jakiś czas samochód będzie chodził jak parowóz bo część nafty pójdzie w układ wydechowy.
Beeeeedzie dymił
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:34
- Lokalizacja: Piecki