![]() |
![]() |
[D3 09 4.2TDI ] Błąd do analizy
[D3 09 4.2TDI ] Błąd do analizy
Cześć.
Prośba o wyjaśnienie błędu.
Zapaliła się kontrolka silnika na zegarach - po podpięciu VCDSa w "silnik 1" czysto, ale w "silnik 2" jest taki błąd
Znaleziono 1 błąd:
012298 - Filtr cząstek stałych czujnik różnicy ciśnienia zespół 2
P300A - 003 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błedu: 01110011
Priorytet błedu: 0
Czestość błedu: 2
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Cionienie: 0 mbar
Cionienie: 21 mbar
Temperatura: 174.0*C
Temperatura: 191.4*C
(bez jednostek): 0.0
Cionienie: 0 mbar
Po skasowaniu błędu i przejechaniu niedużego odcinka pojawia się ponownie.
Z dodatkowych informacji silnik pracuje normalnie, jest moc itd.
Nie wiem czy to ma związek, ale ok 4 miesiące temu zapaliła się kontrolka dpf i włączył się tryb awaryjny, auto straciło moc, ale po skasowaniu błędu przez VCDS wszytko było ok i błąd ten już się nie pojawił.
Prośba o wyjaśnienie błędu.
Zapaliła się kontrolka silnika na zegarach - po podpięciu VCDSa w "silnik 1" czysto, ale w "silnik 2" jest taki błąd
Znaleziono 1 błąd:
012298 - Filtr cząstek stałych czujnik różnicy ciśnienia zespół 2
P300A - 003 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błedu: 01110011
Priorytet błedu: 0
Czestość błedu: 2
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Cionienie: 0 mbar
Cionienie: 21 mbar
Temperatura: 174.0*C
Temperatura: 191.4*C
(bez jednostek): 0.0
Cionienie: 0 mbar
Po skasowaniu błędu i przejechaniu niedużego odcinka pojawia się ponownie.
Z dodatkowych informacji silnik pracuje normalnie, jest moc itd.
Nie wiem czy to ma związek, ale ok 4 miesiące temu zapaliła się kontrolka dpf i włączył się tryb awaryjny, auto straciło moc, ale po skasowaniu błędu przez VCDS wszytko było ok i błąd ten już się nie pojawił.